نبض خبر

ویدیوهای روحانی بدنساز که راننده تاکسی است

کد خبر: ۱۲۰۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ 13 December 2023
تعداد بازدید : 3646
بازدید 14041
عرفان خزایی، روحانی بدنساز جوان که راننده تاکسی است، ویدیوهای جالبی از خود در فضای مجازی منتشر کرده که بازتاب وسیعی داشته است. مجموعه این ویدیوها از سبک زندگی و تمرینات او و همچنین توضیحاتش درباره آنچه انجام می‌دهد را یک‌جا در این ویدیوی تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۹
روحاني به نظرم بايد كار كنه يعني نون بازوي خودش رو بخوره . ايشان قابل تقدير هستند و انشاالله الگو بشن براي خيلي از اقايان ديگر .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
من احساس میکنم طرف مردم را سر کار گذاشته آدم زحمت بکشه ولی اعتبار زحمتش را خرج یک قشر دیگه بکنه عجیبه مگر ازش درآمد داشته باشه در آینده
آفرين
ايران قوي با مررمان قوي
خاک تو سرم!!!ما‌داریم به کجا میریم!!!خدایا توبه…
بخاطر دارم دوران دانشجویی انجمن اسلامی دانشگاه یک جلسه ای گرفتند و اعلام کردن آقایان هم باید حجاب را رعایت کنند! دانشجویی پرسید حجاب آقایان چیست؟ گفتند نباید کسی آستین کوتاه بپوشد چون ساق دست و بخشی از بازو بیرون می افتد!!!! حالا ایشون ماشاالله تمام اندام را به نمایش گذاشتهً بلاخره حق با کیست؟
حاضرم مرجع خودم انتخاب کنم چون نون بازوی خودش را می خورد و به اقتصاد کشور کمک می کند
ئرزش و تقوییت بدن و جسم در کنار تقویت روح و روان و عروج و سیر خدا و روحانیت همه با هم خوبه و منافاتی نداره ولی اینچنین رفتار درمقابل دوربین خوب نیست و عرض اندام لخت برای همه در فیلم عمومی که هم دختر ببینه هم پسر که همه جور آدم هم توشون هست اصلا مناسب نیست و هیچ بدنسازی را روحانی نمیکنه هیچ روحانی را بدنساز . این صرفا سلیقه و علاقه شخصی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
هر چیزی اضافه بر محدودیت شرعی بستگی به عرف آن جامعه دارد و در اسلام لباس نباید موجب انگشت نما شدن شود... به هر حال ظرافتی در تفاوت اینها هست...
پس چرا حجابشو را رعایت نکرده؟
احسنت
درود بر تو انشالله هر جا هستی و هرکاری برای سلامتی خودت انجام موفق باشی
اینو میگن یه روحانی خوب و دوست داشتنی جونا ا جذب این روحانی میشن اینکار درسته
احسنت هزار ماشاءالله
سوالم اینه : آیا حجاب مخصوص خانم هاست و آقایان می توانند آزادانه اندامشان را مورد بازدید عموم قرار دهند مثلا در فیلم ها و کلیپ ها و.....
اگر دیدن بدن زنان بر مردان نامحرم حرام هست پس دیدن بدن مردان برای زنان هم حرام است. پس چرا اینقدر اصرار در حفظ حجاب خانمها دارید ولی مردان آزادانه اندام لخت خودشان را در معرض دید قرار دهند حتی در تلویزیون. ؟؟؟؟؟؟
روحانی بودن شغل نیست. کار کردن در راه خدا چرا باید با پول باشه؟
موسیقی داخل باشگاه ها کاملا حرامه
صادق بوقی و حاج آقای بدنساز چه جالب!!!
بدن سازی که در مسابقات برای پوشش از یک پارچه 20 سانتی استفاده می کنند برازندی نیست ، حضرت امام(ره) را مشاهده کنید در موقع نشستن یک پارچه روی یاهای مبارکش می انداخن بواسطه شدت حیایی که داشتند.
نزدیک انتخاباته.
روحانی رزمی کار زیاد هست و در زمان جنگ روحانی رزمنده هم زیاد بود و بسیاری از آنها شهید شدند.چیز تازه ای نیست . خیلی هاشون آموزش نطامی می بینند.
ای وای ...اسلام به باد رفت ...............کفن پوشان کجایید؟