بازدید 27408

رئیسی و پوتین در مسکو دیدار کردند / رئیسی: وضعیت غزه جلوه ای از نظام ناعادلانه جهانی است/پوتین: تمایل داشتم در ایران فرود بیایم

سید ابراهیم رئیسی که به دعوت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به این کشور سفر کرده است، با استقبال الکساندر نواک، معاون نخست وزیر و و سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه این کشور وارد فرودگاه بین المللی ونووکوا مسکو شد.
کد خبر: ۱۲۰۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ 07 December 2023

سید ابراهیم رئیسی وارد مسکو شد/ توضیحات کرملین درباره دیدار رئیسی و پوتین

بین الملل تابناک: سید ابراهیم رئیسی که به دعوت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به این کشور سفر کرده است، با استقبال الکساندر نواک، معاون نخست وزیر و و سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه این کشور وارد فرودگاه بین المللی ونووکوا مسکو شد.

بازتاب سفر رئیس جمهور به مسکو در رسانه‌های جهان
۱۴۰۲/۰۹/۱۶ - ۲۱:۵۹

سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان که به دعوت ولادیمیر پوتین همتای روس خود به مسکو سفر کرده است، در بسیاری از رسانه‌های خبری جهان بازتاب داشته است.

ابراهیم رئیسی امروز وارد مسکو شد و با پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در دیدار روسای جمهور روسیه و ایران در مسکو، پوتین به روابط خوب دو کشور اشاره و پیشنهاد گفت وگو درباره وضعیت فلسطین را مطرح کرد.

او خطاب به رئیسی گفت: البته تبادل نظر درباره اوضاع منطقه برای ما بسیار مهم است، به ویژه آنچه به وضعیت فلسطین مربوط می شود.

پوتین تاکید کرد که گردش مالی روسیه و ایران به حدود پنج میلیارد دلار رسید و تنها در سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است. وی همچنین از دعوت رئیسی برای آمدن به تهران استقبال کرد.

پوتین افزود: امضای توافقنامه تجارت آزاد بین اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران در پایان دسامبر فرصت های بیشتری برای گسترش همکاری ها میان مسکو و تهران ایجاد می کند.

رئیس جمهور ایران نیز در پاسخ، بر لزوم توقف هر چه سریعتر حملات به بخش غزه اشاره و اضافه کرد: باید راه حل سریعی پیدا شود. سازمان های بین المللی کارایی خود را از دست داده اند.

پایگاه خبری آسوشیتدپرس نیز در گزارشی به این دیدار اشاره کرد و نوشت: پوتین جنگ اسراییل و حماس را شکست دیپلماسی ایالات متحده می داند و پیشنهاد می کند که مسکو به لطف روابط دوستانه خود با اسرائیل و فلسطینیان، می تواند نقش میانجی را ایفا کند.

پوتین هنگام استقبال از رئیسی، رئیس جمهوری ایران در آغاز گفت وگوهایشان در مسکو، گفت: «برای ما تبادل نظر درباره اوضاع منطقه، به ویژه در مورد وضعیت فلسطین، بسیار مهم است.»

آسوشیتدپرس همچنین به اظهارات آیت الله رئیسی بر لزوم توقف سریع بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در آنجا کشته می شود.

در این بین، رسانه‌های فرانسوی همچون روزنامه پرشمارگان لو فیگارو نیز گزیده‌هایی از سخنان رئیسی در زمینه غزه را بازتاب داده و به نقل از وی نوشتند که رئیس جمهوری ایران در گفت وگو با پوتین، غرب را به حمایت از «نسل‌کشی» اسرائیل علیه فلسطینیان در غزه متهم کرد.

پایگاه خبری ایتارتاس نیز در گزارشی به نقل از کرملین نوشت پوتین و  رئیسی در جریان گفت‌وگوهای مسکو درباره همکاری‌های تجاری و اقتصادی از جمله در بخش‌های حمل‌ونقل و انرژی گفت وگو خواهند کرد.

این رسانه روس در مصاحبه با کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو پیش از دیدار روسای جمهور دو کشور نوشت: رهبران دو طرف در خصوص موضوعات منطقه ای و بین المللی رایزنی خواهند کرد.

پایگاه خبری ان بی سی آمریکا نیز با اشاره به سفر اخیر پوتین به امارات متحده عربی و عربستان نوشت، روسیه می کوشد نقش میانجی را در منطقه ایفا کند.

پوتین: تمایل داشتم در ایران فرود بیایم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶ - ۱۹:۱۳

پوتین در ابتدای این دیدار، بیان کرد: بر فراز حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران پرواز کردم و تمایل داشتم همان جا فرود بیایم و با جناب عالی ملاقات داشته باشم اما به من خبر دادند که خود شما تمایل دارید به مسکو سفر کنید.

وی افزود: روابط دو کشور به خوبی توسعه پیدا می‌کند و موجب امتنان خواهد بود چنانچه خدمت مقام معظم رهبری بهترین آرزوها را ابلاغ کنید. ایشان از روابط ما حمایت می‌کنند و ما پویایی توسعه روابط خود را داریم.

رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه حجم مبادله کالا و تجارت بین دو کشور در سال گذشته رشد خوب ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد، تاکید کرد: حجم مبادلات کالایی بین دو کشور به میزان ۵ میلیارد دلار رسیده است.

وی ادامه داد: به من اطلاع دادند در تاریخ ۴ تا ۷ اکتبر یک نمایشگاه در ایران برگزار شده بود و شرکت‌کنندگان آن نمایشگاه که از شرکت‌های روسی بودند برای حضور در آن نمایشگاه استقبال کردند و مشتاق بودند. افرادی که از روسیه در این نمایشگاه شرکت کردند، گفتند که خوشحال بودند از اینکه با شرکای خود گفت‌وگو کنند.

پوتین، با بیان اینکه فعالانه در همه عرصه‌ها کار خود را پیش می‌بریم، گفت: چند پروژه بزرگ زیرساختی در حوزه‌های حمل و نقل مثل راه آهن، انرژی و همچنین در حوزه تحصیلی روابط خوبی داریم و دانشجویان ایرانی در روسیه تحصیل می‌کنند.

وی افزود: جناب آقای رئیس جمهور از میزبانی شما در مسکو بسیار خوشحال هستم و ورود شما را خوش آمد می‌گویم و امروز اهمیت دارد تا درخصوص مسائل منطقه‌ای تبادل نظر کنیم.

رئیسی: وضعیت غزه جلوه ای از نظام ناعادلانه جهانی است
۱۴۰۲/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۲

 رئیس جمهور کشورمان در دیدار با رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه فلسطین از محورهای مورد مذاکره بین ایران و روسیه است، اظهار داشت: غزه سرزمینی است که در هر ده دقیقه یک کودک در آن به شهادت می‌رسد لذا ضرورت دارد هرچه زودتر جلوی این بمباران ها گرفته شود، باید در این رابطه راه حل سریع و فوری دنبال شود.

 رئیسی رئیس جمهور کشورمان با پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو دیدار و گفتگو کردند.

 رئیسی رئیس جمهور کشورمان در این دیدار با بیان اینکه در راستای سیاست همسایگی مذاکرات ما حتما میتواند توسعه پیدا کند، گفت: ایران و روسیه همکاری خوبی در حوزه انرژی، کشاورزی و کار دانش بنیان دارند و گام‌های بهتری می‌تواند در جهت منافع دو کشور و دولت برداشته شود.

وی تاکید کرد:  آنچه امروز بشریت را رنج می دهد یکجانبه گرایی و نظام ناعادلانه جهانی است و جلوه آن را می‌توان در غزه مشاهده کرد. 

رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه در فلسطین صورت‌می‌گیرد یک نسل کشی و جنایت علیه بشریت است و باعث تاسف است که بیش از ۵ هزار کودک به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: جنایت رژیم صهیونیستی در غزه مورد حمایت آمریکا و کشورهای غربی است و تاسف بار است که سازمان های بین المللی و تشکل‌های مدعی حقوق انسان کارایی خود را از دست داده اند.

 رئیسی با بیان اینکه فلسطین و مردم مظلوم و مقتدر فلسطین از محورهای مورد مذاکره بین ایران و روسیه است، اظهار داشت: غزه سرزمینی است که در هر ده دقیقه یک کودک در آن به شهادت می‌رسد لذا ضرورت دارد هرچه سریع‌تر جلوی این بمباران ها گرفته شود، باید در این رابطهکه به دغدغه ای برای بشریت تبدیل شده است، راه حل سریع و فوری دنبال شود.

وی با بیان اینکه دراین سفر پیرامون دوجانبه، منطقه و  بین الملل گفتگو خواهیم اظهار داشت: بخاطر سفری که داشتید به شما خسته نباشید می‌گوییم و این آمادگی را داشتیم‌که پرواز شما در تهران فرود آید تا از شما میزبانی کنیم.

رئیسی و پوتین در مسکو دیدار کردند
۱۴۰۲/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۰

روسای جمهور ایران و روسیه در مسکو با یکدیگر دیدار کردند.

در این دیدار رئیس جمهور کشورمان از پوتین برای سفر به تهران دعوت کرد.

پوتین: با رئیسی درباره کریدور شمال-جنوب صحبت می‌کنم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۵

رئیس‌جمهور روسیه گفت در دیدار امروز (پنجشنبه) با همتای ایرانی خود در کرملین، درباره کریدور شمال-جنوب نیز رایزنی می‌کند.

ساعاتی پیش از دیدار «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، این مقام عالی‌رتبه روس اعلام کرد در نظر دارد درباره پیشرفت در کریدور بین‌المللی شمال-جنوب با همتای ایرانی خود گفت‌وگو کند.

پوتین که در یک نشست اقتصادی و سرمایه‌گذاری به میزبانی بانک VTP روسیه در مسکو حضور داشت، درباره رایزنی امروز خود با رئیسی گفت: «کریدور شمال-جنوب یکی از پروژه‌هایی است که با مهمان خود، رئیس‌جمهور ایران که هم‌اکنون به روسیه رسیده است، آن را بررسی می‌کنیم».

رئیسی نیز امروز و پیش از عزیمت به روسیه گفت: «اراده دو کشور برای تکمیل کریدور شمال-جنوب یکی از محورهای مذاکره برای انجام این کار مشترک در این سفر خواهد بود». 

این کریدور، ارتباط ترانزیتی کشورهای شمال اروپا و روسیه را از طریق ایران به کشورهای حوزه اقیانوس هند، خلیج فارس و جنوب آسیا برقرار می‌کند. 

پوتین پیش از میزبانی از رئیسی، روز چهارشنبه و در ۲ سفر کوتاه به منطقه، به امارات و عربستان سعودی رفت و با سران این ۲ کشور درباره مسائل دوجانبه، اقتصادی و منطقه‌ای رایزنی کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تا ساعتی دیگر در کاخ کرملین، میزبان رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

رایزنی در خصوص مسائل دوجانبه از جمله تعاملات اقتصادی و نیز گفت‌وگو در خصوص موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌ویژه موضوع فلسطین و تحولات غزه، اصلی‌ترین دستور کار رئیس جمهور در این سفر یک‌روزه است.

سید ابراهیم رئیسی وارد مسکو شد/ توضیحات کرملین درباره دیدار رئیسی و پوتین

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه گفت ولادیمیر پوتین و همتای او ابراهیم رئیسی امروز پنجشنبه در یک نشست تک به تک، گفت‌وگوهای خود را آغاز می‌کنند و بعد در شام کاری مذاکرات دوجانبه ادامه می‌یابد. 

به گفته وی، مذاکرات در چهارچوب سفر رئیس‌جمهور ایران به روسیه، در کرملین برگزار خواهد شد و انتظار نمی‌رود کنفرانس مطبوعاتی برگزار شود. 

رئیس جمهوری روز پنجشنبه پیش از حرکت به مسکو در فرودگاه مهرآباد درباره اهداف این سفر گفت: از محورهای مهم مذاکرات ایران و روسیه، مساله فلسطین و تلاش فوری برای قطع بمباران غزه، رفع محاصره مردم غزه، کمک رسانی به مردم فلسطین و غزه و احقاق حقوق مردم فلسطین است.

 رییسی افزود: این سفر به دعوت پوتین و با هدف رایزنی در خصوص مسائل حساس منطقه و برای گسترش روابط دو کشور در حوزه های مختلف انجام می‌شود.

وزیران امور خارجه، نفت (به عنوان رئیس طرف ایرانی کمیسیون همکاری های تجاری و اقتصادی ایران و روسیه) و راه و شهرسازی، معاون رئیس  جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس کل بانک مرکزی و برخی دیگر از مقامات، رئیس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.

رئیسی پیشتر دی‌ماه ۱۴۰۰ سفری دو روزه به مسکو داشت. در آن سفر، همکاری‌های دوجانبه در عرصه‌های مختلف زیرساختی به ویژه کریدور شمال- جنوب، همکاری در عرصه انرژی و بانکی و جهش تجارت بین دوکشور محورهای اصلی گفت‌وگوی رئیسی و پوتین بود.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ یک روز قبل از میزبانی رئیسی در کرملین، به امارات متحده عربی و عربستان سعودی سفر کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱۱
بابا روسیه خودش حقیره و نفت خودشو ارزون میفروشه ولش کنید
فقط چین اقتصادش خیلی قویه تو شرق و داره از آمریکا جلو میزنه ولی باید حواستون باشه با چین رابطه کالایی و نفتی داشته باشین نه پسرخاله‌گی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
چینم غیر از نوکری و تا کمر خم شدن جلوی شرکت های اروپایی و آمریکایی و التماس برای برای سرمایه گذاری در چین و همچنین بازی کردن نقش دلال بین ایران و غرب هیچی دیگه ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده. اگر عقب نشینی کند روسیه و سیستم پوتینیسم از هم می پاشد.
اگر به ناتو حمله کند هم دیگه روسیه ای باقی نخواهد ماند
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
روسیه روباه مکار
پینوکیو
چین گربنره
معاون نخست وزیر و معاون وزیر خارجه رفتن استقبالش
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
خوب می گذاشتند پوتین بیاد ایران ...شاید اون طوری حق ماموریت نم گرفتند ...بهتر شد رفتند روسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
اینا جرا ضربدری مسافرت کردند
پوتین امد عربستان و ابرام رفت روسیه
خوب ولادیمیر سرراهش سری به ابرام میزد
هرچند مردم ایران از پوتین متنفرن
دم به ساعت تو مسکو چکار میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
دوبار سفر تو دو سال زیاده؟؟
ابرقدرت همسایه ماست با هزار تا
موضوع و مسئله مشترک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
وضعیت اقتصادی مردم در ایران هم حاکی از نظام ناعادلانه دولت است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
روسیه هم فقط یک مسکو ازش باقی مونده بقیه شهرهای روسیه مخروب است. مردم روستاهای روسیه از فرط گرسنگی جلبک و ریشه درخت می پزند می خورند. هرچی خرس تو روسیه بوده را روس ها کباب کردند خوردند. .
زمستان سرمای مسکو بسیارسخته. چرا حاج ابرام همش زمستون میره مسکو ؟ جالبه که قالیباف هم زمستون رفت که چون به کرملین راش ندادند توخیابونهای مسکو نزدیک بود خدای نکرده ازسرما بلایی سرش بیاد
پوتین همین دیروز رفت امارات و عربستان.
ولی رییسی خودش بلند شد رفت روسیه.
آیا پوتین نمی توانست در مسیر برگشت از عربستان بیاد ایران و در مورد غزه و فلسطین با ایران مذاکره کند+؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
آخه اونا گاو شیرده هستن. ما عزت داریم!
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
ه6مین حرکت پوتین نشون میده امارات و عربستان از چه جایگاهی برخوردارند در حقیقت پوتین زیاد رو ما حساب نمیکنه. فقط نمیدونم چرا ما دو دستی چسبیدیم به پوتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
نه نمی توانست چون وزن کشورها با هم فرق می کند. حضرات چنلن پیشرفت کردند که از امارات هم بی اهمیت تر شدیم. لااقل رئیسی پا نمی شد بره روسیه
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
خودش هم دقیقا همین رو گفت
مرگ و لعنت بر پوتین و چین و روسیه دشمن دیرین ایران و ایرانی و اسلام و مسلمانان/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
دردت از اینه که این کشورها نذاشتن تحریم های آمریکا مردم ایران رو بکشه مثل قطحی انگلیسی که ۱۰ میلیون ایرانی رو کشت
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
نهار خوردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
من که بابت روسیه ترسی ندارم الان خودش حقیر شده.
چین هن اگه رابطه مون باهاش عادی باشه اشکال نداره
ولی حواسمون باید به چینی ها باشه
اعتدال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
.شما ناهارت را بخور
بعد از آن برو به آمریکا و اسرائیل سجده کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
ناشناس 00:31آبی که تو الان از دور توی صحرا می بینی سرابی بیش نیست تا کی به امید این سراب ها به این طرف و آن طرف می دوید موقعی می فهمید که همین ذره توانی را که داشتید به امید آب به دنبال سراب دویدید و دارید میمیرید
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
یه مورد تاریخی نشون بده چینی ها یه فحش به ما داده باشن، جنگ که هیچی،
پوتین که همین نزدیکی بوده چرا این همه راه را رفته انددر امارات جلسه بر قرارمیکردنتد یا پوتین می امد ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
حتما پوتین دلش هوس آفتاب و ساحل گرم کرده
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
چه کار عجیبی ریسی کرد ه
عجب کریدور که 25 ساله داره راجع بهش مذاکره می شه.
جناب پوتین به استقبال نیامدند
امریکا ۱۴ میلیون بشکه در روز نفت تولید می کنه دیگه نیازی به شیوخ جنوب خلیح فارس و سلحشورهای شمال ان نداره. پوتین که هنه چیز را باخته دلش خوشه که بن سلمان و ال نهیان را با حوثی ها در دست گرفته
پوتین ناهار خورده
سنا امریکا دیروز مانع تصویب کمک صد میلیارد دلاری به اکراین شد. سنا خوب نقش بازی می کنه تا اروپا و المان ثروتمند بیشتر به اکراین بودجه بدن. ولی سناتور امریکایی قشنگ کل داستان را گفت. او گفت کمک دو ساله امریکا به اکراین بزرگترین و سودده ترین سرمایه گذاری دفاعی امریکا در تاریخ بوده. با کمک ۴ درصد بودجه دفاعی امریکا به اکراین بدون اینکه ارتش امریکا و ناتو حتی یک تلفات بده توانستسم تاکنون نیمی از توان عملیاتی دومین ارنش بزرگ دنیا و رقیبمان را از بین ببریم. این پوتینی ها چه منافعی که برای امریکا و غرب تضمین نکردند! همین هست که از پوتین و پوتینی ها برای امریکا و انگلیس و چین لهتر پیدا نمی شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
آخر جناب. پوتین تو رو چکمه میکنه
حتماً برايش اسنپ بگيريد.
جناب رئیسی احتمالاً این روز ها سرشان شلوغ بوده و صحبتهای دیروز سردار سلامی را نشنیده اند که گفت: اسرائیل در حال خودکشی است.

از این رو به سید محرومان اطلاع دهید از هر گونه تلاش در مسکو برای آتش بس خودداری کند و اجازه دهد که فرآیند خودکشی اسرائیل کامل شود.
چرا چفیه نداره؟
مردم شب جلوی بیمارستان نمازی شیرازتواین سرماچادرمیزنن میخوابن بعدشمابفکرغزه هستین
چقدر پوتین به غزه اهمیت داده!!!! کلا تو کوچه علی چپ سیر می کنه.
وقتشه که آقای پوتین در بیانیه ای از میدان گازی آرش به نفع ایران حمایت کنه!
كرملين رو سر پوتين خراب مي شود اگر رئيسي انجا دوباره نماز بخواند.
ایران میگه رییسی به دعوت پوتین به مسکو رفته ، پوتین میگه میخواستم در ایران فرود بیام گفتن شما تمایل دارید به مسکو بیایید حالا کی به کیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
کلا اقا ابرام علاقه زیادی به طیاره سواری دارد
مرگ بر پوتین / روسیه / چین / تا به ابد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
هیچی درمورد فرق بین طرفداری از استقلال یا پرسپولیس و موضع گیری سیاسی نمی دونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
مرگ بر آمریکا بزرگترین دیکتاتور جهانی و تمامیت خواه ترین کشور جهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
مرگ بر آمریکا و چین و اسرائیل و روسیه
از آمریکایی ها وحشی تر نداریم
از چینی ها روباه تر و حقه باز تر نداریم
از اسرائیل ضعیف کش تر نداریم.
فرود می یومدی یه چای دبش در خدمت بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
بهترین کامنت
معاون وزیر امور خارجه!!
چرا خود پوتین نیومده استقبالش؟!
ایران باید دنبال حمایت گسترده جهانی علیه اسرائیل بگردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
مطمئنا تو نفوذی هستی و ادم دشمن ایران
چون هیچکس غیرازدشمن برای کشورش نسخه جنگ نمی پیچه
پوتین و دیگر هیچ
قیمت امروز نفت در دنیا ۷۵ دلار هست. قیمت نفت روسیه که تازه برلی فروش به اسیا و چین تحریم نیست ۵۵ دلار هست. به علاوه روسیه برای انتقال این نفت از دریای ادریاتیک به چین و هند بابت هر بشکه ۱۵ دلار هزینه حمل و نقل و بیمه می کند تا با تخفیف تقدیم به چین در انطرف دنیا کند. و اضافه کنید که نفت تولیدی روسیه یکی از گرانترین نفت ها از نظر هزینه تولید در مناطق سردسیر سیبری است. صادرات روزانه گاز روسیه هم از ۵۰۰ میلیون در روز به زیر ۵۰ میلیون دلار رسیده. می بینید پوتینی ها از بس باهوش و هوشمند هستند چه در روسیه و چه در ایران و ونزویلا چه شکستی! به امریکا و اروپا و چین وارد کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
واسه همینه بنده وخیلی از مردم تاکید دارن ایران باید روسیه رو یواش یواش ول کنه بره سمت چین و دولت های اروپایی
لابد کاخ کرمیلین را مسجد کرده است . ناهار بهش داده باشن ؟!
اره ولی وضعیت اوکراین عدالت محضه
مگر رییسی مثلا رییس جمهور ایران نیست؟ چرا پوتین بعنوان ربیس جمهور روسیه، خودش به استقبال او نیامد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
چون قراره یه بلاهایی سر اسرائیل بیاد قبلش نیازه با روسیه یه کارهای انجام بدیم و آش اسرائیل رو آماده کنیم که یه وجب روغن روش باشه
جلوی کسی که تو جنگ اوکراین هست صحبت از غزه خنده داره
چقدر زشت و مسخره است که متجاوز به خاک اوکراین، از حمله اسراییل به غزه انتقاد نماید
دعا کنیم که ایندفعه حاج ابرتم رو گشنه برنگردونن
باید همزمان با روسیه به اسرائیل حمله کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
جمله ات شبیه این جمله است:
عفو لازم نیست اعدامش کنید
بدون ویرگول تکلیفش معلوم نیست
خوب فرود میومدی.....مگه کسی جلوتو گرفته بود
وضعیت اوکراین و شهرهاش اما خیلی خوبه خداراشکر!
تو روی تو دنیا باشه من پشت تو می جنگم. درود بر رئیسی
بنده هم اخیرا به کره مریخ سفری داشتم و از أنجا میخواستم در خاک تایلند فرود بیایم که سفینه فضایی با تمایل من هماهنگ نبود و در بیابان‌های قزوین به زمین نشست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
خدا این نعمت رو از سرما کم نکنه
مگه پوتین امارات و عربستان نرفته؟؟؟؟؟
آفرین بر دیپلماسی فعال دولت مردمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
بله همانطور که حماس پیروز شده و هست دولت هم مردمی هست
پوتین جنایتکار از عدالت صحبت می کند.
فقط روسیه
فقط سوریه
احتمالا شوخی کرده ، چون خودش دعوت کرده است !
عجب!! ناعادلانه! جنایتکارانه! من معتقدم در نظم جهانی چنین روکردی وجود داره،اما همچنان بیشتر باور دارم و میدانم رطب خورده کی کند منع رطب!!! این جناب دکتر! پاسخی برای این پرسش نداره؟! و حتی اگر تابناک این کامنت را سانسور نکنه خیلی رواداری فرموده
باید قبول کنیم که اعتبار منطقه ای و جهانی و اقتصادی کشور های عربستان و امارات از ما بیشتر شده است

چرا که پوتین دیروز از روی کشور ایران به عربستان و امارات رفت و برگشت و نخواست تا در تهران فرود بیاید
و امروز رئیسی مجبور شد تا برای دیدار او به مسکو پرواز کند و در مقابل اعلام

موضع رییسی که درباره غزه گفت ! پوتین از خواستش برای فرود در تهران گفت!؟

و به نوعی هیچ اعلام موضع رسمی در پاسخ به حرف رئیسی نکرد !!؟؟

این نتیجه اشتباهات متعدد و بزرگ ما در انتخاب راهبر سیاست خارجی خطای مان میباشد و بس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
این چیزها مهم نیست مهم اینه که نهار میخورند و رویش هم یک فنجان انواع چای دبش
چقدر هزینه بی حاصل برای ملت ایران بوجود می آورید پوتین و روسیه قمار بروی اسب بازنده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
برو با بازنده آمریکاست
هدف آمریکا نابودی ایران روسیه و چین هستش مثل همه کشور های دیگه آمریکا آینده همه کشور ها رو بدون سلاح و بدون غذا میخاد که حتی آب هم ازش گدایی کنیم
اگر اجماع جهانی علیه ش شکل نگیره چه جنایاتی که پیش رو نداره
بر خلاف افکار خیلی از مردم من سطح روابط ایران و روسیه و چین رو خیلی کمتر از میزان لازم میدونم
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
شما فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق نیستی احتمالا؟
حالا خوبه نفر رده بالای هم بهاش نبوده
سفر خارجی نادر ولادیمیر پوتین؟ نادر اسم جدیده! خیلی‌ خوب و زیرکانه گفتید! کلی‌ خندیدیم - سپاس ~ / بله دیگه، لابد اسم کامل شناسنامه‌ای ایشان، "نادر جهاندار" هست! این توضیح رو هم برای بچه‌ها بگیم، که نام روسی "ولادیمیر" یعنی‌ "جهاندار". --- نام فامیلی "پوتین" رو هم که قبل گفته بودیم، یعنی‌؛ "راهی‌، راهگذر". / جناب آقای "جهاندار راهگذر"، که در خانه، "نادر" هم لابد صداشون می‌کنن.
شانس اوردیم رییسی نگفت کشورخودته هروقت خواستی بیا !ازشنبه رسانه های اصولگرا تیترمیزنن پوتین به رییسی گفته حداقل تومنو به فرزندی قبول کن
حالا چرا اینهمه اسکورت از آسمان شیراز میرفت ایران که مال خودته ترسو
نگو که از موشکهامون ترسیدی
شما روس ها الان سالهاست که در خاک این کشور فرود آمده اید .کنگر خورده و لنگر انداخته اید
دوست عزیز در کل ایران از شوروی همین روسیه ضربه بزرگی خورد ولی به اوکراین کلی کمک میشود روسیه تنها هست اینقدر سرباز جنگده تانک از اوکراین ِزده روسیه اطلا ضربه نخور ده
لطفا. از این. رفت وامدها نتیجه. بگیرید. تا. به چشم. تفریح به نظر نیاید جنگ. غزه. یکیشه
اتمام جنگ اوکراین. و روسیه. و کوتاه. شدن
پای امریکا. از حمایت های دوگانه اش در دو جنگ
و منطقه. کمتر از مهمی نیست
که. این رفت و امدها.
فعلا. جز غیر این نباید باشد. که سیاست
کشورها را میطلبد
وگرنه. فکر. نکنید. داخل. ایران گل و بلبل

لباس. ضعفا را بپوشید. ودر داخل. مردم ایران سفر کنید. و از نزدیک. دستتان را روی اتش گرانی داخل. ایران. گرم کنید
لای. مردم. نامحسوس. سفر کنید
تا از سفره. معیشت. و نیازهای انان. با خبر شوید
ما که خیری از دولت مردمی آقای رییسی ندیدیم. شاید روسیه از ایشون خیری ببینه!!
رئیسی وقتی دید که پوتین به عربستان و امارات رفته،
خیلی سریع به روسیه رفت تا ببینه پوتین و عربستان به همدیگه چی گفتن
ولی چین و روسیه فقط به فکر منافع ملی خودشون هستن
و با اسرائیل هم روابط اقتصادی و سیاسی دارن
دیپلماسی فعال ... بله
شاخصه بارز اقای رئیسی:توان خدادی درکار وتلاشوهمت،،پاکی ونجابت ، پشتکارفراوان.
روسیه همیشه دنبال منافع خودشه برای ماهم تره هم خورد نمیکنه تابلو هست که اهمیتی به ما نمیده ولی ما بیخودی خودمون بهش می‌چسبانیم که یعنی دیپلماسی داریم . همین پوتین در اینده از روابط امارات و اسراییل حمایت میکند .
خوش به حال توده ای ها
پوتین جنایتکار بابد اعدام شود.رابطه ایران با روسیه متجاوز باعث خجالت است.
بعدي چينه
مثلث چين كوبا روسبه كمونيست هه
من نظری که دارم این است که اولا جو گیر نشید ثانیا خود بزرگ بین نباشید ثالثا آقای ابراهیم رییس السادات رییس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران فردی دانا متعهد و سیاستمدار خیلی محبوب هست.آقای رییس‌جمهور در جهت تسهیل ارتباط با دنیا هستند.
معاون نخست وزیر آمده به استقبال رئیسی. چه باشکوه
بخدا خیلی بد است معاون وزیر مییاد به استقبال رییسی من اگرجای رییسی بودم از فرودگاه برمیگشتم
یعنی رئیسی بدون دعوت و هماهنگی قبلی پا شده رفته مسکو گردی! خیلی زشت بود وقتی پوتین گفت علاقه داشتیم سر راه برگشت سری به شما بزنیم ولی گفتن شما دارید می‌آید روسیه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
تو هوا بهم پیام دادند ؟

منحصربفرده واقعا
غیر از غزه هیچ مشکلی نداری آقای رییسی؟!مردم گرسنه اند به فکر کنار اومدن با دنیا باش تا تحریم رفع بشه دنبال جلوگیری از اختلاسهای سر به فلک کشیده باش اینها مهمتر از غزه هستند برای ایران
از چای دبش چه خبر؟
از قانون جدید بازنشستگی
از بودجه جدید
از فقر بیشتر مردم
از گرانی
آلودگی هوا
محیط زیست
و ....
جهت اطلاع
زمان عهدنامه ترکمنچای منقضی شده است ..
نوبت اجرای مفادش و برگشت خاک مناطق اشغالی به ایران ..
ریس جمهور یک کشور مورد استقبال معاون نخست وزیر و معاون وزیر امور خارجه قرار گرفت................ این شوخیه؟؟؟؟؟
به حول قوه الهی با اتحاد سید مستضعفان جهان و قدرتمندترین سیاست مدار جهان،دنیا را مملو از عدل و انصاف و پاکی خواهیم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
به همین خیال باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
به داد مملکت و ملت خودتان برسید , دنیا پیشکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
سید محرومان فعلا شده سید محرومان
فقط اونجارکه پوتین مسخرش کرد گفت من میخواستم بیایم ایران فرود بیام گفتن شما داری میای مسکو فیلم لحظه ورودش بذارین اینقدر سید محرومان هول شده که میخواد بره زیر پرچم روسیه بشینه پوتین اشاره میکنه برو اونور بشین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل