بازدید 13626
۶

سهمیه هر نوزاد چند قوطی شیرخشک در ماه است؟

معاون فنی دفتر سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو گفت که ازاین پس خانواده‌ها با کد ملی کودک می‌توانند برای هر نوزاد زیر ۲ سال ۲۰ قوطی شیرخشک در ماه بخرند. .
کد خبر: ۱۲۰۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ 02 December 2023

به گزارش تابناک، همشهری نوشت: معاون فنی دفتر فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو گفت که ازاین پس خانواده‌ها با کد ملی کودک می‌توانند برای هر نوزاد زیر 2 سال ۲۰ قوطی شیرخشک در ماه بخرند.

وی در خصوص طرح توزیع شیرخشک با ثبت کد ملی در سامانه تیتک افزود: از ۲۰ مهر ۱۴۰۲ که داروخانه‌ها ملزم به ثبت شدند، بیش از ۳ میلیون استعلام موفق در سامانه تیتک ثبت شده و دقیقا مشخص است که هر قوطی شیرخشک در چه داروخانه‌ای و در چه تاریخ و ساعتی و با چه کد ملی ثبت شده است.

معاون فنی دفتر فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو ادامه داد: قبلا، با توجه به اینکه به شیرخشک یارانه تعلق می‌گرفت، احتمال خارج شدن از زنجیره وجود داشت و با اجرای این طرح از قاچاق معکوس شیرخشک جلوگیری شده است.

زمانی با بیان اینکه طبق مصوبه قانونی باید به هر نوزاد زیر ۲ سال ۲۰ قوطی شیرخشک در ماه داده شود، افزود: قبلا محدودیت‌هایی در توزیع وجود داشت که حالا این محدودیت‌ها نیز در حال برطرف شدن است. از این تعداد ۱۰ قوطی یارانه‌ای و ۱۰ قوطی به صورت آزاد در اختیار خانواده قرار می‌گیرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶
تو شهر ما که فقط به آشنا هاشون میدن
خاک بر سر ما
حالا هی بگین بچه بیارید
سیستم فاسد
ههر روز بهتر از دیروز!!!
همه ش رو نرخ یارنه ای بدین. در واقع 10 قوطی درسته نه 20 تا چون آزاده 10 تاش!!1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست