بازدید 1783
۵

مدودف: اساس امنیت آمریکا بر پول و خون استوار است

رئیس‌جمهوری سابق روسیه گفته است که جدیدترین مطلب رئیس‌جمهوری آمریکا برای واشنگتن‌پست بار دیگر بر ماهیت دکترین امنیتی واشنگتن که تأمین منافع آمریکا به بهای هزینه‌ دادن دیگران است، تأکید کرد.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹ 20 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر پیشین روسیه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: ظاهرا ایالات متحده با ریختن پول به صنعت نظامی خود و آغاز جنگ در سایر قاره‌ها خود را ایمن‌تر می‌کند! این اساس و جوهر دکترین امنیتی آمریکاست.

بایدن در مقاله خود که روز شنبه منتشر شد، گفت: «به همین دلیل است که تعهد امروز ما به اوکراین، سرمایه‌گذاری در امنیت خودمان است.»

مدودف که اکنون به عنوان معاون شورای امنیت روسیه فعالیت می‌کند، در پاسخ به این موضوع گفت که ایالات متحده اساسا «پول» و «خون» را با هم به عنوان یک «سرمایه‌گذاری خوب» در نظر می‌گیرد. او افزود: «چقدر آمریکایی! هیچ نظری ندارم.»

این رهبر سابق روسیه در واکنش به مقاله‌ای که در آن بایدن بار دیگر بر حمایت آمریکا از اوکراین و رژیم صهیونیستی تایید کرد، گفت: «بقیه، مطمئناً اهمیتی ندارند.» رهبر ایالات متحده همچنین در این مقاله استدلال کرد که نباید به روسیه و نیروهای حماس مستقر در غزه اجازه داد که راه خود را ادامه دهند.

بایدن نوشت: «از تراژدی و تحولات بزرگ، پیشرفت عظیمی ممکن است حاصل شود.» او مدعی شد که ایالات متحده «ملت ضروری» با «وظیفه رهبری» است.

در مورد اوکراین، رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین اعتراف کرد که این درگیری «مستقیماً آمریکا را به داخل می‌کشاند.» واشنگتن از زمانی که درگیری‌های مسلحانه با مسکو در فوریه ۲۰۲۲ آغاز شد، آشکارا از کی‌یف حمایت کرده است. ایالات متحده به همراه متحدانش در اروپا و جاهای دیگر به اوکراین تجهیزات نظامی به ارزش میلیاردها دلار ارائه کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
لابد اساس امنیت روسیه عدالتخواهی و انسانیت است !!!!!!!!!!!!
تو ساکت
یکی باید این حرف رو بزنه که پاک باشه نه روسیه چه زمان تزار و چه زمان کمونیست ظلم و جنایت به مردم خودش و کشورهای دیگر حمله و به زور خاک کشورهای دیگه رو به خاک خودش اضافه کنه
شمام بر مهربانی و حسن همجواری و احترام به تمامیت همسایگان ...
حرفهای مزخرف از یک پاچه خوار
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی