بازدید 2065

تمدید اعتبار بیمه بازنشستگان دولت نیازمند مراجعه حضوری نیست

کد خبر: ۱۲۰۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 12 November 2023

مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تمدید اعتبار بیمه بازنشستگان دولت به هیچ وجه نیازمند مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان نیست.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، جمشید شایانفر گفت: در صندوق کارکنان دولت قریب به ۱۲ هزار موسسه بیمه گذار داریم، که روند اعتبار دهی به بیمه کارکنان دولت به این ترتیب است که به ازای هر لیست حق بیمه‌ای که در انتهای ماه از طرف موسسه بیمه گذار برای بیمه سلامت ارسال می‌شود، سامانه‌های بیمه به صورت خودکار ۲ ماه اعتبار بیمه شده را افزایش می‌دهد.

وی افزود: نکته حائز اهمیت در این زمینه، این است که اعتبار بیمه کارمندان دولت به پرداخت حق بیمه منوط نشده است و صرفا ارسال لیست در پایان ماه مورد تاکید است، بنابراین انتظار می‌رود که لیست مورد نظر در موعد مقرر به بیمه ارسال شود؛ لذا تمدید اعتبار بیمه کارمندان دولت به هیچ وجه نیازمند مراجعه حضوری آنان به دفاتر پیشخوان نمی‌باشد.

مدیرکل بیمه گری سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: در شهریور ماه سال جاری از قریب به ۱۲ هزار موسسه بیمه گذار صرفا ۶۰ موسسه لیست را به موقع ارسال نکرده اند، بعبارت دیگر ۹۹/۵ درصد بیمه گذاران به موقع لیست حق بیمه کارکنان خود را ارسال نموده اند و تنها ۰/۵ درصد آن‌ها به موقع فایل حق بیمه را برای بیمه ارسال نکرده اند. در راستای خدمت رسانی بهینه به کلیه بیمه شدگان صندوق کارکنان دولت از تمام مؤسسات بیمه گذار درخواست می‌گردد بموقع و در پایان هر ماه لیست حق بیمه کارکنان خود را به بیمه سلامت ارسال نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست