بازدید 140551
با سفر سید ابراهیم رئیسی به عربستان/ در حال به روزرسانی

۱۰ راهکار فوری ایران برای پایان جنایات اسرائیل در غزه از سوی رئیس جمهور ارائه شد/ رئیسی: باید یک تصمیم قاطع و سرنوشت ساز درباره غزه بگیریم/ استقبال بن سلمان از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم

سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه برای حضور در اجلاس اضطراری سران کشورهای اسلامی عازم عربستان شد. سفری که علاوه بر ابعاد و اهداف منطقه ای آن پیرامون جنگ غزه، نخستین سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به عربستان پس از ۱۱ سال است.
کد خبر: ۱۲۰۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ 11 November 2023

پیام مهم ابراهیم رئیسی در اجلاس اضطراری کشورهای اسلامی/ استقبال بن سلمان از رئیس جمهور ایران

بین الملل تابناک: سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه برای حضور در اجلاس اضطراری سران کشورهای اسلامی عازم عربستان شد. سفری که علاوه بر ابعاد و اهداف منطقه ای آن پیرامون جنگ غزه، نخستین سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به عربستان پس از ۱۱ سال است.

دیدار رئیسی با نخست‌وزیر لبنان
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۹

سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در ریاض در دیدار «نجیب میقاتی» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان، مقاومت و ایستادگی را نیاز امروز منطقه و لبنان و فلسطین را نماد مقاومت توصیف کرد و ضمن مردود دانستن سازش و عقب‌نشینی در برابر دشمن صهیونیستی، اظهار کرد: برخی تلاش دارند اینگونه القا کنند که گروه‌های مقاومت تحت امر جمهوری اسلامی ایران هستند، در حالی که بارها ضمن تکذیب این ادعا اعلام کرده‌ایم که گروه‌های مقاومت در تشخیص، تصمیم و اقدام مستقل هستند.

رئیسی، اساس مقاومت را مبتنی بر بازدارندگی و جلوگیری از تجاوز دشمنان دانست و با تأکید بر اینکه اقدامات مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان بر حکمت و عقلانیت استوار است، اما رژیم صهیونیستی منطق ندارد و زبانی جز زور نمی‌فهمد، تصریح کرد: اگر این اجلاس نتیجه نرسد، بیم آن می‌رود که ملت‌ها خودشان به میدان بیایند.

«نجیب میقاتی» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان نیز در این دیدار ابراز همدردی صرف برای مردم غزه را ناکافی دانست و از تلاش‌های دیپلماتیک رئیسی برای همگرایی در جهان اسلام حول مسأله فلسطین و انجام اقدامات عملی برای کمک به مظلومین غزه تقدیر و تشکر کرد.

نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان با تجلیل از رفتار مبتنی بر حکمت و عقلانیت حزب‌الله در مقابل رفتارهای تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی، گفت: حزب‌الله لبنان نشان داده که مقاومت فقط برای جنگ نیست، بلکه تلاش برای ایجاد و برقراری صلح و آرامش برای ملت‌های منطقه از دیگر شاخصه‌های مهم آن است.

دیدار رئیسی با نخست‌وزیر مالزی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۸

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز شنبه در حاشیه نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در ریاض عربستان، در دیدار «انور ابراهیم» نخست‌وزیر مالزی با بیان اینکه دو کشور ظرفیت‌های متقابل زیادی برای توسعه روابط با یکدیگر دارند، تصریح کرد:‌ روابط و همکاری‌های فیمابین باید مبتنی بر نیازهای متقابل گسترش یابد.

رئیس‌جمهور در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به اینکه مسائل مطرح شده در اجلاس امروز منجر به توقف جنایات هولناک رژیم صهیونیستی شود، افزود: رژیم صهیونیستی در جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی کارنامه‌ای از خود به‌جا گذاشته که قبل از محاکمه در دادگاه‌های بین‌المللی در وجدان همه انسان‌ها محکوم شده است.

رئیسی با بیان اینکه کشورهایی که طرفدار تسلیم و سازش و اهل محافظه‌کاری در برابر رژیم صهیونیستی بودند، امروز نادم و پشیمان هستند، ولو آنکه این احساس خود را ابراز نکنند، اظهار کرد: شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت به‌هیچ عنوان جبران نخواهد شد.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی مولود آمریکاست، لذا در نشست امروز با اشاره به نقش مخرب آمریکا تأکید کردم که آمریکا شریک تمام این جنایات است.

رئیسی با تأکید بر اینکه آینده از آن فلسطینیان است و در همین شرایط فعلی نیز جریان مقاومت پیروز نهایی میدان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مقاومت با کمترین امکانات و تجهیزات، صهیونیست‌ها را زمین‌گیر کرده‌اند.

«انور ابراهیم» نخست‌وزیر مالزی نیز در این دیدار با بیان اینکه مانع‌تراشی‌های برخی کشورها نمی‌تواند مانع توسعه روابط تهران و کوالالامپور شود، گفت: کمیته‌ای برای پیگیری مسائل مربوط به دو کشور تشکیل داده‌ام تا مسائل مربوط به روابط فیمابین از جمله امضای توافق‌نامه تجارت ترجیحی و برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور را دنبال کند.

نخست‌وزیر مالزی با تأکید بر اینکه کشورهای حامی رژیم صهیونیستی باید حمایت‌هایشان را از این رژیم متوقف کنند، تصریح کرد: محورهای بیانیه امروز اجلاس حمایت از غزه بالاخص ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق رفح باید به طور کامل اجرا شود.

دیدار رئیسی با «بشار اسد»
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۶

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در حاشیه نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در دیدار «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه، ضمن مرور آخرین تحولات فلسطین، بر ضرورت اتخاذ تصمیم عملیاتی و اجرایی در این اجلاس درباره غزه تأکید کرد و قطع فوری بمباران مناطق مسکونی، رفع محاصره غزه و توسعه امدادرسانی به مردم این منطقه را سه خواسته اصلی درباره غزه دانست که نشست امروز ریاض باید بتواند آن را محقق کند.

دو طرف همچنین ضمن رایزنی و هماهنگی‌های لازم درباره آخرین وضعیت تحولات میدانی در غزه، توافق داشتند که تنها عامل تعیین‌کننده وضعیت نهایی، قدرت مقاومت است که مقتدرانه به دفاع خود ادامه می‌دهد.

رئیس‌جمهور همچنین امدادرسانی و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه را از جمله مسائل مورد تأکید طرفین در این دیدار برشمرد.

«بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از سخنرانی روشنگرانه و حمایتگرانه رئیسی درباره غزه در این اجلاس، بر ضرورت توقف سریع حملات و آغاز روند امدادرسانی به غزه تأکید کرد.

دیدار رئیسی با رئیس‌جمهور موریتانی:
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۳

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز شنبه در حاشیه نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در ریاض عربستان، در دیدار «محمد ولد الشیخ احمد الغزوانی» رئیس‌جمهور موریتانی، تصریح کرد: مانعی پیش روی گسترش روابط دو کشور نیست و آمادگی داریم روابط دوجانبه را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی گسترش دهیم.

رئیس‌جمهور، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه برگزاری اجلاس مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب بتواند به توقف هر چه سریع‌تر حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، رفع محاصره و امدادرسانی به مردم بی‌دفاع و بی‌گناه غزه کمک کند، افزود: امروز ضرورت تقویت روابط کشورهای اسلامی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و امیدوارم این اجلاس و دیدارها در این زمینه مؤثر واقع شود.

رئیسی با بیان اینکه مواضع محافظه‌کارانه و سازشکارانه برخی کشورها، رژیم صهیونیستی را جری و دچار اشتباه محاسباتی کرده است، اظهار کرد: در واقع این دسته از کشورها از پشت به مقاومت خنجر زدند. در حالی که 6 کشور عربی نتوانستند در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کنند، امروز حماس که هیچ نیروی سازمان‌یافته دریایی و هوایی و زمینی ندارد، جانانه در مقابل این رژیم مقاومت می‌کنند که این چیزی جز عنایت خداوند متعال نیست.

«محمد ولد الشیخ احمد الغزوانی» رئیس‌جمهور موریتانی نیز در این دیدار با قدردانی از سخنرانی و مواضع به‌جا و صریح رئیسی در اجلاس اسلامی-عربی حمایت از غزه، گفت: موریتانی از نزدیک مواضع جمهوری اسلامی و شخص شما را دنبال می‌کند و امیدوارم این مواضع روشن و ثابت در بهبود وضعیت غزه مؤثر واقع شود.

«الغزوانی» از آمادگی کشورش برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران گفت و تأکید کرد که هیچ مانعی بر سر راه ارتقای سطح تعاملات فیمابین وجود ندارد.

دیدار رئیسی و «السیسی»
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۵

 سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز شنبه در حاشیه نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در ریاض عربستان، در دیدار «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر با تأکید بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مانعی برای گسترش روابط با کشور دوست، مصر ندارد.

رئیس‌جمهور، برگزاری نشست صلح در قاهره را ابتکاری مثبت توصیف کرد که کشورهای غربی مانع به نتیجه رسیدن آن شدند و افزود: نشست صلح قاهره می‌توانست نقطه عطفی در پایان دادن به جنایات صهیونیست‌ها در قتل‌عام زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌گناه غزه باشد، اما کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی همانگونه که اجازه ندادند شورای امنیت و دیگر سازمان‌های بین‌المللی اقدام مؤثری در توقف این جنایات انجام دهند، مانع ثمربخشی این نشست نیز شدند.

رئیسی با بیان اینکه انتظار عمومی این است که گذرگاه رفح گشوده شود تا مساعدت‌های جهانی به سمت غزه سرازیر شود، اظهار کرد: بر همگان آشکار است که این آمریکا و رژیم صهیونیستی مانع گشوده شدن گذرگاه رفح برای امدادرسانی به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه هستند، اما بالاخره باید بر این مانع‌تراشی‌ها غلبه کرد.

«عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر نیز در این دیدار با بیان اینکه اراده سیاسی قطعی ما برای ایجاد روابط واقعی با ایران است، گفت: برای این امر وزرای مربوطه را مأمور کرده‌ایم تا پیگیر روابط عمیق بین دو کشور باشند.

رئیس‌جمهور مصر تصریح کرد: در مورد فلسطین، مصر کشوری است که بیش از دیگران از پیامدهای این موضوع آسیب دیده است.

 

دیدار رئیسی با رئیس شورای حکومتی سودان
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۰

 سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز شنبه در حاشیه نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در ریاض عربستان، در دیدار «عبدالفتاح برهان» رئیس شورای حکومتی سودان ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با وی، آمادگی کشورمان را برای تبادل هیأت‌های دیپلماتیک و گسترش روابط در عرصه‌های مختلف با این کشور اعلام کرد.

رئیس‌جمهور در ادامه رژیم صهیونیستی را مصیبت بزرگ برای امت اسلامی و همه جهان توصیف و تصریح کرد: ریشه بسیاری از مصائب در جهان، اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و اختلاف‌افکنی‌ها در جهان اسلام و قاره آفریقا رژیم صهیونیستی است.

«عبدالفتاح برهان» رئیس شورای حکومتی سودان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدار با رئیسی، اظهار کرد: ما از جمهوری اسلامی ایران چیزی جز خیر و خوبی ندیدم و مشتاق بازسازی و از سرگیری روابط هستیم.

رئیس شورای حکومتی سودان با بیان اینکه تقویت روابط کشورهای اسلامی از جمله ایران و سودان به خیر و صلاح همه امت اسلامی است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به صراحت از اسلام دفاع می‌کند.

«رئیسی» و «بن سلمان» دیدار و گفت‌وگو کردند
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۶

در حاشیه اجلاس اضطراری سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی درباره جنگ غزه در «ریاض»، عصر امروز (شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲) آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

۱۰ راهکار فوری ایران برای پایان جنایات اسرائیل در غزه از سوی رئیس جمهور ارائه شد/ رئیسی: باید یک تصمیم قاطع و سرنوشت ساز درباره غزه بگیریم/ استقبال بن سلمان از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم

در این ملاقات، توسعه روابط دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای، مورد گفت‌وگو و تاکید قرار گرفت و طرفین توافق کردند در آینده به تفصیل موضوعات دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را مورد بررسی دهند.

باید یک تصمیم قاطع و سرنوشت ساز درباره غزه بگیریم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۱

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی با بیان اینکه امروز ماجرای غزه رویارویی محور شرافت در برابر محور شرارت است و همه باید مشخص کنند که در کدام صف قرارگرفته‌اند، دولت آمریکا را آمر و شریک اصلی جنایات صهیونیستها در ۵ هفته اخیر علیه مردم مظلوم غزه معرفی کرد و گفت‌: اکنون که مجامع بین‌المللی تحت نفوذ آمریکا دچار بی‌هویتی و بی‌تصمیمی و بی‌خاصیتی شده‌اند، ما باید میدان را به دست بگیریم.

سید ابراهیم رئیسی در نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب با موضوع غزه که در ریاض پایتخت عربستان برگزار شد، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در هفته‌های اخیر را باعث شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت دانست و ضمن تأکید بر نقش اصلی آمریکا در این جنایات و همچنین یادآوری مسئولیت کشورهای عربی و اسلامی در قبال مسئله فلسطین و مردم مظلوم غزه ،‌ ۱۰ راهکار و پیشنهاد فوری برای تصمیم گیری قاطع به نفع ملت فلسطین از جمله «توقف کشتار مردم غزه»، «رفع کامل محاصره انسانی غزه»،‌ «خروج فوری نظامی رژیم صهیونیستی از این منطقه»،‌ «قطع هرگونه ارتباط سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی توسط کشورهای اسلامی»،‌ «تشکیل یک دادگاه بین‌المللی برای تعقیب و مجازات سران جنایتکار صهیونیست و آمریکا»،‌ «تأسیس یک صندوق ویژه برای بازسازی فوری غزه با تقبل کشورهای اسلامی» و «اعزام کاروان کشتی‌های حامل کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم فلسطین از کشورهای اسلامی» را در این اجلاس مطرح کرد.

متن کامل سخنرانی رئیس جمهور در نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب درباره غزه به شرح زیر است‌:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و الصلوه و السلام علی جمیع الأنبیاء و المرسلین سیّما أشرفهم و خاتمهم سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین

اُذِنَ لِلَّذین یُقاتَلونَ بِأنَّهُم ظُلِموا و إنَّ اللهَ عَلی نَصرِهِم لَقَدیر                   

سلام بر قدس شریف

سلام بر غزه و کودکانش

سلام بر فلسطین و خون‌های به ناحق ریخته‌اش

سلام بر مقاومت سرافراز فلسطین و لبنان

امروز فلسطین، محک و ملاک شرافت اسلامی و انسانی است

آقای رئیس؛

در ابتدا مایلم از دولت عربستان سعودی به عنوان چهاردهمین رئیس سرانِ سازمانِ همکاری اسلامی برای میزبانی و برگزاری این نشست مهم و مشترکِ سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در این مقطع حساس از تحولات منطقه‌ای و شرایط خطیر کنونی، تشکر نمایم.

امروز، در این اجلاس فوق‌العاده، گرد هم آمدیم تا درباره اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام یعنی موضوع فلسطین و یکی از فجیع‌ترین جنایات تاریخ که در این سرزمین و غزّه قهرمان در جریان است، تصمیمی تاریخی و سرنوشت‌ساز بگیریم.

همه مشکلات جهان اسلام در پرتو وحدت کلمه و انسجام قابل حل است. اتکال به خداوند و قدرت لایزال او و اعتماد به داشته‌های جهان اسلام، راه نجات امت اسلامی است؛ نه اعتماد به قدرت‌های سلطه گر. و این سازمان می‌تواند با نقش‌آفرینی صحیح،‌ یکی از مظاهر وحدت و همگرایی امت اسلامی باشد. دولت جمهوری اسلامی ایران با درک این واقعیت، سیاست همسایگی و همگرایی را در پیش گرفته و آغوش دوستی و برادری برای کشورهای اسلامی گشوده است.

امروز ما به نمایندگی از امت رسول الله(ص) گردهم آمدیم تا به فریاد «یا للمسلمین» که از حنجره مسلمانان مظلوم بلند است پاسخ دهیم. امروز رسول الله(ص) عزادار و داغدار فلسطین است «عزیزٌ علیه ما عنتّم حریصٌ علیکم بالمومنینَ رئوفٌ رحیمٌ». امروز نبی مکرّم اسلام از امت خود چه انتظاری دارد؟ امروز امت اسلامی از سران و دولت‌های خود، چه می‌خواهد؟

یا إخوانی فی الدّین

امروز روز اقدام است. امروز روزی تاریخی در دفاع قهرمانانه از مسجدالاقصی است.

امروز روز نبرد حق علیه باطل است. امروز رژیم جعلی اسرائیل، فرعونِ زمان است و نمادِ اِفساد فی‌الارض و عامل ریختن خون بی گناهان. تظاهرات میلیونی در سراسر جهان نشان می‌دهد که مساله دفاع از فلسطین امروزدر قلب ملت‌ها جای گرفته است. بنابراین امروز روز پیروزی خون بر شمشیر است.

آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه و بخش‌هایی از کرانه باختری آمد، باعث شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است. غزه مظلوم اما قهرمان؛ غزه خونین اما سربلند؛ که در دو دهه گذشته به دلیل حصر کامل دریایی، زمینی و هوایی، به عنوان بزرگترین زندان روباز در جهان شناخته شده، دژ فرعونیان را دَرهم شکست و با دستان خالی ایستادگی کرد و خوش درخشید. آری «کم مِن فئه قَلیله غَلَبَت فِئه کثیره باذن الله و الله مع الصابرین».

اما رژیم اشغالگر با نقض قواعد به حقوق بین‌الملل، حمله تمام عیاری علیه کل باریکه غزه به راه انداخت. بمباران‌های کور و گسترده، از جمله با استفاده از بمب‌های فسفری و دیگر تسلیحات ممنوعه، با هدف نسل‌کشی، نیمی از غزه را تبدیل به تلی از خاک کرده و تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر از افراد بی‌گناه را قتل عام کرده ‌است ضمن اینکه بیش از ۳ هزار تن هنوز زیر آوار هستند. اکثر قربانیان حملات اسرائیل غاصب، زنان و کودکان معصوم غزه هستند. کشتار امدادگران و کادر درمان و خبرنگاران و بمباران بیمارستان‌ها بخش دیگری از این جنایت هولناک است. فاجعه‌بارتر آنکه تعداد کسانی که بخاطر نرسیدن دارو و شیوع بیماری‌ها ناشی از محاصره رژیم صهیونیستی، جان خود را از دست خواهند داد.

و إذا المَوءوده سُألت- بأیّ ذنبٍ قُتلت

اینان همه فرزندان و خانواده ما هستند و باید در برابر پروردگار متعال پاسخگو باشیم. به راستی این همه کودک به چه گناهی داشته‌اند که کشته‌ شدند؟ امروز ماجرای غزه رویارویی دو محور در برابر یکدیگر است: محور شرافت در برابر محور شرارت. امروز همه باید مشخص کنند که در کدام صف قرارگرفته‌اند: در صف مجاهدانِ کأنهم بنیانٌ مرصوص یا در زمره ألدّ الخِصام و نابودکنندگان حرث و نسل بشر.

رؤسای محترم دولت‌های اسلامی عربی،‌ دبیران کل محترم سازمان‌ها

بی‌تردید، دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است. اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا است. این آمریکا است که حمایت از آن را به حیات مبارک هزاران کودک مظلوم فلسطینی ترجیح داده است. آمریکا با تشکیل فوری کابینه امنیتی خود در سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را به عملیات جنایتکارانه علیه مردم بی‌پناه غزه تشویق کرد و آن را دفاع مشروع خواند؛ ادعای دفاع مشروع از سوی نیروی اشغالگر که دائماً در حال تعدی و تجاوز به فلسطینی‌ هستند، یکی از طنزهای تلخ تاریخ است که با هیچ یک از قواعد مسلم حقوقی و موازین بین‌المللی سازگاری ندارد.

همزمان، ناوگان جنگی آمریکا به منطقه اعزام شد و بدین ترتیب، ایالات متحده عملاً وارد جنگ به نفع اسرائیل شد. حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل و ممانعت از تصویب قطعنامه‌ای که جلوی نسل‌کشی فلسطینی‌ها در غزه را بگیرد خدمت دیگر آمریکا به متجاوزان بود که دست آنها را برای جنایت جنگی بیش از هر زمان دیگر باز بگذارد.

اقدام دیگر آمریکا، تسلیح و حمایت از رژیم صهیونیستی با انواع سلاح‌های کشنده و پرکردن ذخایر تسلیحاتی اسرائیل غاصب در کنار تامین میلیاردها دلار کمک به بودجه نظامی این رژیم است. هم ماشین جنگی رژیم صهیونیستی هم سوخت آن متعلق به آمریکایی‌ها است. ارسال محموله‌های سنگین سلاح به صورت روزانه در جریان است و دشمن صهیونیستی تاکنون معادل هفت بمب اتم در مقیاس جنایت هیروشیما، بر سر مردم غزه بمب ریخته است. این جنایت به معنای مشارکت در جرم محسوب می‌شود و باید در مراجع بین‌المللی مورد پیگیری قاطع قرار گیرد.

مخرّب‌ترین نقش، نقش آمریکاست. همه مفاسد زیر سر آمریکایی‌هاست. کشتار میلیون‌ها تن از انسان‌ها در دنیا از جمله در افغانستان، عراق،‌ سوریه و سایر بلاد اسلامی زیر سر آمریکا است. آمریکا با سرگرم کردن دنیا به قراردادها،‌ از خاصیت انداختن همه سازمان‌های بین‌المللی، آتش‌افروز این معرکه است.

دولت‌های محترم اسلامی

امروز پرده‌های اغوا و تزویر و حقوق بشر و امثال این‌ها کنار رفته است و اسرائیل غاصب در محاصره نفرت جهانی قرار گرفته است و همگان روشن و آشکار می‌بینند که تأسیس این رژیم سفاک در دل جهان اسلام هدفی جز سیطره دول مستکبر غربی بر منطقه و از همه مهمتر: تضعیف و نابودی اسلام عزیز را دنبال نمی‌کرده است.

اما چه باید کرد؟

اکنون که مجامع بین‌المللی تحت نفوذ آمریکا دچار بی‌هویتی و بی‌تصمیمی و بی‌خاصیتی شده است، ما باید میدان را به دست بگیریم.

من از ابتدای این تجاوزات، در گفتگو با سران کشورهای اسلامی تأکید کردم که این نشست اضطراری سریع‌تر برگزار شود. ای کاش این نشست که فلسفه تأسیس سازمان همکاری اسلامی را نیز شکل می‌دهد یک ماه پیش برگزار می‌شد. اینک که با تأخیر برگزار شده لازم است حتما منجر به تصمیم قاطع و سریع به نفع فلسطینیان شود.

اولین و فوری‌ترین اقدام، توقف کشتار مردم غزه و پایان حملات کور علیه غیرنظامیان به ویژه حمله به بیمارستان‌ها، مدارس و اردوگاه‌ها و مراکز امدادرسانی است. نباید اجازه داد که رژیم صهیونیستی و حامیان آن، با طرح مفاهیم انحرافی همچون «وقفه بشر دوستانه» صرفاً به دنبال فرار از فشار افکار عمومی و ایجاد وقفه‌های تاکتیکی برای ارتکاب جنایات بیشتر باشند. باید همه ابزارها برای وادارسازی آمریکا و دشمن صهیونیستی به پذیرش توقف فوری ماشین کشتار مردم فعال شود. ما کشورهای اسلامی باید بدانیم که اگر مقاومت مردم غزه و کرانه باختری در برابر تجاوزات و توسعه‌طلبی صهیونیست‌ها نبود، اگر مقاومت لبنان در مقابل اشغالگری و تجاوزات رژیم نبود، ‌امروز بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی، درگیر چنین جنگی با صهیونیست‌ها بودند.

 دوم، رفع کامل محاصره انسانی غزه و بازگشایی فوری و بدون قید و شرط گذرگاه رفح با همکاری برادران مصری برای امدادرسانی و ورود غذا و دارو به غزه. ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه باید مورد اتفاق سران محترم کشورهای اسلامی در این اجلاس قرار گیرد و برای عملیاتی کردن آن کمیته اجرایی تشکیل شود. عبور قطره چکانی کمک‌ها به هیچ وجه قابل قبول نیست. گذرگاه‌های منتهی به غزه باید باز شوند. اِعمال فشار آمریکا و غربی‌ها هیچ حجتی برای بستن مرزها نیست.

سوم، خروج فوری نظامی رژیم صهیونیستی از غزه. زمین و حکومت غزه متعلق به فلسطینیان و حاکمیت منتخب مردم فلسطین بوده و هست؛ نه گمارده‌هایی که تحت اشراف آمریکا و صهیونیسم عمل کنند. در اینجا لازم می‌دانم که همه کشورها از جمله کشورهای اسلامی برای عدم توجه به هر گونه طرح آمریکایی- صهیونیستی با عنوان مشارکت در تأمین امنیت مرزی مناطق اشغالی و فلسطینی که نهایتاً کمک یا دفاع یا توجیه اشغالگری است، هوشیار باشند.

چهارم؛ قطع هرگونه ارتباط سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی توسط کشورهای اسلامی. در این راستا، تحریم تجاری علیه رژیم صهیونیستی خصوصاً در حوزه انرژی باید در اولویت قرار گیرد. همچنین از جنبش‌های مردمی در تحریم کالاهای اسرائیلی حمایت و پشتیبانی شود.

پنجم،‌ دولت‌های اسلامی باید ارتش رژیم متجاوز و اشغالگر را به عنوان یک سازمان تروریستی شناسایی کنند.

ششم، تشکیل یک دادگاه بین‌المللی برای تعقیب و مجازات سران جنایتکار صهیونیست و آمریکا با اولویت مقامات دست‌اندرکار در نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت در جنگ اخیر.

هفتم، تأسیس یک صندوق ویژه برای بازسازی فوری غزه با تقبل کشورهای اسلامی در این اجلاس.

هشتم،‌ اعزام کاروان‌های حامل کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم فلسطین از کشورهای مختلف اسلامی.

نهم،‌ نامگذاری روز جنایت صهیونیست‌ها و بمباران بیمارستان المعمدانی به عنوان روز نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت.

و اما دهمین اقدام،‌ در صورت تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و تداوم مدیریت آمریکایی در این جنگ نابرابر، کشورهای اسلامی با تسلیح مردم فلسطین، آنها را در مبارزه با اشغالگرِ جنگ‌افروز،‌ کمک نمایند.

اینها همه راهکارهای فوری و کوتاه مدت است. اما راه حل پایدار، آنچه امام خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب باسلامی مطرح کردند و امروز در سازمان ملل ثبت شده است، تشکیل دولت واحد فلسطینی از بحر تا نهر بر مبنای اصل دموکراتیک «هر فلسطینی یک رأی اعم از مسلمان،‌ مسیحی و یهودی» است که جمهوری اسلامی قاطعانه از این نگاه حمایت خواهد کرد.

روسای کشورهای اسلامی

در هفتاد سال گذشته انواع نسخه‌های به ظاهر صلح‌طلبانه مطرح شده که در باطن جز فریب نبوده است. رژیم صهیونیستی در پناه این ترفندها بنحو مستمر، فلسطینیان مظلوم را از خانه و کاشانه خود اخراج و آواره نموده است و با شهرک‌سازی، یک نیروی نظامی اشغالگر را در خانه‌های غصبی فلسطینیان اسکان داده است.

جمهوری اسلامی از ابتدا، رژیم صهیونیستی را اشغالگر، جعلی و نامشروع دانسته است عنایت فرمایید مرور زمان نه موجد مشروعیت است و نه مالکیت. ۷۵ سال که هیچ، اگر بیش از این هم این اشغالگری ادامه داشت، باز هم رژیم آپارتاید صهیونیستی غاصب بود و متجاوز. این متجاوز باید اخراج شود هم تنبیه گردد، غرامت بپردازد. در مقابل، ایستادگی در برابر اشغالگری، دفاع مشروع است و امری مقدس. راهکار اصلی در مقابله با اشغالگر، ‌مقاومت است. چند دهه مقاومت غیورانه در مقابل دشمن صهیونیستی بخصوص مقاومت ۳۵ روز اخیر در مقابل جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها یک رکورد بی‌نظیر است. تجربه نشان می‌دهد هیچ راه‌حلی جز مقاومت برای عقب راندن اشغالگر وجود ندارد. به همین دلیل ما دست و بازوی حماس قهرمان و همه گروه‌های شجاع مقاومت را که فخر جهان اسلام هستند،‌ می‌بوسیم، و بر اراده پولادین مردم مقاوم غزه درود می‌فرستیم.

مایلم به صراحت تأکید کنم که جمهوری اسلامی ایران مقاومت فلسطین را یک جنبش آزادی‌بخش می‌داند،‌ جابجایی و کوچ اجباری ساکنان غزه را ادامه تجاوز و جنایت جنگی می‌داند و حفاظت از مسجدالاقصی و اماکن مقدسه را یک ضرورت اساسی می‌داند.

آنچه ما سال‌ها بر آن تاکید کرده‌ایم، امروز در فریادهای ملت‌های اروپایی و آمریکایی نیز شنیده می‌شود. من همینجا از همه‌ی ملت‌هایی که با مردم غزه ابراز همدردی و دفاع کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم. امروز جنایات اسرائیل در غزه، مردم جهان را بیدار کرده است؛ هزینه‌ی این بیداری خون پاک ۱۴ هزار جان عزیز بوده است. امروز باید در کنار این صدای آتش و آوار در غزه، توجه جهانیان را به مساله دیگری نیز جلب کرد؛ اسرائیل اتمی. تنها رژیم آپارتاید جهان که بنی آدم را حیوان ِانسان نما می‌خوانَد، و حتی کشتن کودکان را مشروع می‌داند، علیرغم برنامه‌های پنهان توسعه تسلیحات هسته‌ای و شیمیایی، تحت نظارت هیچ نهاد بین المللی قرار ندارد و در برابر چشمان جهانیان، مردم بی‌دفاع و تحت اشغال را به حمله با بمب اتمی تهدید می‌کند. چه هزینه‌ای باید پرداخت شود و چه فاجعه‌ای باید رخ بدهد تا کشورها نسبت به این خطر هشیار شوند.

«مقاومت اسلامی» که امروز توفیقات بزرگی را در دفاع از فلسطین و منطقه رقم زده است، محصول بیداری امت اسلامی و تجربه‌های بیش از هفتاد سال مقابله با تجاوزگری و سیطره‌طلبی دشمن صهیونی و دول استکباری پشتیبان آنهاست.

برادران عزیز و خواهران گرامی

ملت‌های مسلمان این را مایه ننگ خود می‌دانند که در زمانی که خون برادرنشان در غزه بر زمین می‌ریزد دولت‌ها برای منافع اقتصادی سوخت ماشین جنگی اسرائیل را تأمین کنند.

اینک خون امت اسلامی به جوش وتوده‌های آن به خروش آمده‌اند. همه باید بدانند که امروز در معرض امتحان الهی قرار گرفته‌اند و اگر جلسه امروز سران کشورهای اسلامی هم نتواند در نجات مردم فلسطین اقدام تعیین‌کننده‌ای انجام دهد بر ناامیدی ملت‌ها از دولت‌ها و بی‌تابی آنها در دفاع از فلسطین افزوده می‌شود و ممکن است خود دست به کار می‌شوند.

روسای محترم دولت‌های اسلامی آقای رئیس

اجازه دهید سخنانم را با چند سلام به پایان رسانم:

سلام بر کودکان مظلوم و شهید غزه

سلام بر کودکانی که در کنار ویرانه‌های غزه به قرآن پناه آورده‌اند و آیات قرآن را تلاوت می‌کنند.

سلام بر کودکانی که از وحشتِ ظلم بر خود می‌لرزند.

سلام به فرزندان عزیزم در غزه.

سلام بر شما که امروز با ایستادگی در مقابل مجهزترین ارتش‌های دنیا و پست‌ترین افراد روی زمین،‌ مقاومت را برای ما معنا کردید.

سلام بر شما که با دستان کوچکتان و بدن‌های نحیف‌تان،‌ درندگی و وحشی‌گری صهیونیست‌های اشغالگر را به تصویر کشیدید.

چهره‌های به خون آغشته شما و بدن‌های تکه تکه شما، و استخوان‌های خرد شده شما زیر آوار بمب‌های آمریکایی فریاد می‌زند که ما ایستاده‌ایم.

بی‌تردید آینده از آن مقاومت است. قهرمان واقعی شما مردم مقاوم هستید. شما را تنها نخواهیم گذاشت. فلسطین قطعاً پیروز است. انهم یرونه بعیدا و نریه قریبا.

القدس لنا و النصر لنا.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

آغاز نشست سران کشورهای اسلامی و عربی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۴

امروز (شنبه، 11 نوامبر)، همزمان با سی و ششمین روز جنگ غزه، نشست سران کشورهای اسلامی و عربی با محوریت آخرین تحولات غزه در ریاض آغاز شد.

«محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی در آغاز این نشست، تداوم جنگ علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و گفت: ما تلاش‌هایی برای محافظت از غیرنظامیان در غزه و توقف جنگ انجام داده‌ایم.

ولی‌عهد سعودی با تاکید بر ضرورت «توقف فوری عملیات نظامی و ایجاد کریدورهای انسانی در غزه» تصریح کرد: سازمان‌های امداد‌رسان بین‌المللی باید به غیرنظامیان در غزه دسترسی یابند. ما نیازمند تلاش جمعی و هماهنگ برای مقابله با وضعیت تاسف بار در غزه هستیم.

دیدار رئیس جمهور با امیر قطر
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۸
سید ابراهیم رییسی در حاشیه شرکت در نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی با امیر قطر دیدار کرد.
پیام مهم ابراهیم رئیسی در اجلاس اضطراری کشورهای اسلامی/ استقبال بن سلمان از رئیس جمهور ایران
 
رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به امیر قطر که از او احوالپرسی کرد، گفت: «با اوضاع غزه حالی برای ما و امت اسلامی باقی نمانده است.»
استقبال بن سلمان از رئیسی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۶

ابراهیم رئیسی که به‎ منظور شرکت در اجلاس فوق ‎العاده سران کشورهای اسلامی با موضوع جنایات رژیم صهیونیستی در غزه عازم عربستان شده بود، دقایقی پیش با استقبال ولیعهد سعودی وارد محل برگزاری این اجلاس شد.

تعداد بازدید : 13140

سخنرانی رئیس‌جمهور در این اجلاس دقایقی دیگر آغاز می‌شود.

سید ابراهیم رئیسی امروز و پیش از ترک تهران در اظهاراتی عنوان کرد: این سفر به دعوت رئیس سازمان همکاری اسلامی که ریاست دوره‌ای آن را پادشاه عربستان برعهده دارد انجام می‌شود و نشست اضطراری با موضوع فلسطین برگزار خواهد شد. درخواست ایران برای تشکیل این نشست تقریبا به یک ماه قبل بر می‌گردد، ولی به دلایل مختلفی با تاخیر برگزار شد که در نهایت قرار است امروز این نشست با شرکت سران کشورهای اسلامی در ریاض تشکیل شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر اینکه آمریکا سوخت ماشین جنگی جنایت صهیونیست‌ها است و برای توقف جنگ، بجای پیغام و پسغام‌های ریاکارانه باید تزریق سوخت به ماشین جنایت متوقف شود، را به عنوان مهمترین و متفاوت‌ترین پیام نشست ریاض عنوان کرد.

 دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در فضای مجازی نوشت؛ «رئیس‌جمهور پیش از سفر به عربستان، دست روی یک نکته کلیدی گذاشت: آمریکا سوخت ماشین جنگی جنایت صهیونیست‌ها است. برای توقف جنگ، بجای پیغام و پسغام‌های ریاکارانه باید تزریق سوخت به ماشین جنایت متوقف شود.این مهمترین و متفاوت‌ترین پیامی است که با صدای رسا در نشست ریاض بیان خواهد شد.»

حسین امیرعبداللهیان که رئیسی را در این سفر همراهی می‌کند در این باره در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:  امروز به دلیل اهمیت موضوع غزه، اجلاس فوق‌العاده سران کشورهای اسلامی و عربی به صورت مشترک در ریاض برگزار می‌شود. رئیس جمهور محترم پیشنهادات مهمی را در اجلاس ارائه خواهند کرد. 

وزیر خارجه گفت: علیرغم حضور تمام قد آمریکا در جنگ با مقاومت آزادیبخش فلسطین در غزه، نتانیاهو دومین شکست بزرگ خود را رقم زد.

وزیر امور خارجه همچنین در گفت‌وگویی با خبرگزاری صدا و سیما درباره این سفر عنوان کرد: از بیش از ۲۰ روز پیش آقای دکتر رئیسی درخواستی را مطرح کردند که نشست سران کشورهای اسلامی برگزار شود. طبعا چون عربستان سعودی ریاست دوره‌ای را عهده دار است، مقامات عربستان سعودی حداکثر همکاری خودشان را به عمل آوردند. ما برای اولین بار امروز به دلیل اهمیت تحولات غزه، نشست سران کشورهای اسلامی و عربی یعنی نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب را در ریاض خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: با استفاده از این فرصت آقای رئیس جمهور پیشنهادات مهمی را برای توقف جنایت جنگی و نسل‌کشی، ارسال مستمر کمک‌های انساندوستانه، مقابله با کوچ اجباری و توجه به اینکه مقاومت و جنبش آزادی بخش حماس، یک حرکت آزادیبخش فلسطینی است و پیشنهادات مهم دیگری را ارائه خواهند داد.

وزیر خارجه بیان کرد: با استفاده از این فرصت سفر کوتاه و چند ساعته، دیدارهایی با برخی از سران موثر کشورهای درباره موضوع فلسطین و به موازات آن همکاری‌های دوجانبه در سطح روسای کشورها با آقای رئیسی انجام خواهد شد.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین گفت: قرار است این اجلاس یک پیام محکم و قوی برای جنگ افروزان در منطقه داشته باشد و منجر به توقف جنایات جنگی و نسل‌کشی در فلسطین شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۷۲
ایران انگار فقط با قطر رابطه دارد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
هیچ یک از پیشنهادات ایران در بیانیه پایانی نیامد
خسته نباشید به امیر عبداللهیان و اقای رییسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اگر یک پیشنهاد ایران در بیانیه مطرح می شد می گفتید چرا فقط یک پیشنهاد درضمن فک می کنند همه چیز را می توان با چشم پوشی حل کرد .
ناشناس
| France |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
جواب ۱۱۰۵: اعراب با حماس خوب نیستند و به جز قطر مابقی انها با سپردن امور غزه به محمود عباس موافق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
عربستان هم انگار با اسراییل فقط رابطه داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
سقوط جنگنده آمریکا در شرق مدیترانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
باید قبول کنند که هر کشور برگردد به مرزهای خودش و هر دو طرف خلع سلاح شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
عربستان دیر فهمید که باب المندب قرار است به دست اسراییل و امارات بیوفتد. و عملا خنجر زیر گلوی خودشان گذاشتند
ول کنید بذارید حماس پیروز شه برا خودش :-)
کدام نشست اضطراری !
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تشکیل این اجلاس، توطئه صهیونیستها بود برای اجرای آتش بس و جلوگیری از پیروزی قاطع حماس !! لطفا یک ساندیس خنک محبت کنید
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
مطمئن باشید یک عده صلح رو نمی خوان و گرنه تا حالا صلح شده بود و فلسطین هم یک کشور مستقل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بهترین و مطمئن ترین راه حل عدم مداخله مسئولین ایران در مسئله فلسطین است. اگر مداخله ایران نبود الان هیچ مشکلی به نام مشکل فلسطین وجود نداشت. 90 در صد فلسطینیان معتقدند مشکل اصلی آنها مداخله ایران در امور آنهاست
حامد الوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
آقای 12:34 چرا مسولین جناح های فلسطین با ایران ارتباط دارند
جنگ باید تا تعیین تکلیف و روشن شدن موضوع راجع به لایه ها و طبقات زیرین بیمارستان شفای غزه ادامه یابد
باید حقایق برای جهانبان مشخص شود
پاسخ ها
عباسعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
جدیدا صهیونیست های ایران چقدر زبون در آوردند!!!با این دم اکنون دادن هم باز آدم تان حساب نمی‌کنند چه برسد که از خودشون به حساب بیارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
خیلی ماهواره نگاه می کنی؟ نه این طرف نه آن طرف. اجازه بده مغزت تصمیم بگیره. اون همه آدم توی بیمارستان ها. آیا اجازه می دن با حضور حماس در لایه های زیرین بیمارستان ها زخمی هاشون در معرض تهدید باشن؟ هر چند من هم مثل شما مخالف حماس و افراطی گری هایش هستم اما از اون طرف هم مطمینم اسراییل چنین خزعولاتی را انتشار میده که حماس رو تحت فشار قرار بدهدو با انفجار بیمارستان ها هم می خواد فلسطینی های بیچاره رو تحت فشار قرار بده.
من خم مخالف حماسم اما با انسانیت نخالف نیستم!
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بزار معشوق های شما اسراییلی ها از آنجا برای شما بگویند و از کشتار فلسطینی ها لذت ببرید شما را چه به انسانیت برید با صهیونیست ها حال کنید چرا اینجا ماندید برید به کمک برادران صهیونیت خودتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
عزیزم صبور باش حقیقت رو می فهمی ، فقط از صدا و سیما نه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
۱۷:۲۶
انسانیت شما در کشتار مردم اوکراین و مسلمانان اویغور ته کشیده؟؟؟؟
---مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
عباسعلی . لطفا روی دیکته خودت کار کن . دستور زبان هم فراموش نشه . چی گفتی ؟
بسمه تعالی. تشت رسوایی نظام سلطه استکباری صهیونیستی به زمین افتاده و کوس رسوایی آنها در سراسر جهان به صدا و طنین درآمده است. وقت آنست که امت اسلامی یکپارچه و متحد،مجاهدان خود را آماده مبارزه با جهودان صهیونیست کرده و حال که ملت مظلوم و مقتدر فلسطین یقه این جنایتکاران مدعی حقوق بشر را گرفته اند،به کمک آنها رفته و غیرت و حمیت و تعصب اسلامی و عربی خود را به اثبات رسانده و ریشه این غده سرطانی سوزانده و آنها و پشتیبانان و شرکای جنایتکار آنها را از سرزمین‌های اسلامی اخراج کنند.ان‌شاءالله به فضل الله و بقدرته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بسمه تعالی .
زیر دریایی اتمی اوهایو در آب های منطقه است .
لطفا هیس :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بفرمایید بسم الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
شما بفرما جلو ماهم برای شهادت شما دعا میکنیم تا سربلند بشید
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
شما برو ماهم تشویقتون می کنیم قول میدیم به مردم هم حلوا بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بسمه تعالی . برای یک بار هم شده مرد باشید شما عرزشی
و به غزه اعزامشوید با با کفار بجنگید یکم وجود داشته باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
باشه عربا میرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چی گفتی تعصب عربی؟
حداقل خروجی این نشست باید تحریم کامل اقتصادی صهیونیستها توسط کشورهای اسلامی باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تورم تو ۸۵ درصده
تورم اون ۳/۵ درصد
کدوم تحریم حالت خوشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
کشورای اسلامی ظرفیت یه همچین کاری رو ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چین نفت رو از تو میخره ۱۵ دلار
میفروشه به اسرائیل ۳۵ دلار
قیمت جهانی اش هم هست ۸۰ دلار

از کدام تحریم سخن میرانی ؟
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
حد اکثرش را بفرمایید ! اسرائیل همه چیز را تقدیم کند به فلسطین و معذرت خواهی کند و برگردند به کشورشان
ناشناس
| Austria |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تحریم کامل اقتصادی صهیونیستها توسط کشورهای اسلامی !!! جوک خنده داری گفتی اخوی ، با امید اینکه همیشه لبت پر خندان و دلت شاد باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
1628
حداکثر تخفیف 10 درصده اگه از فروش نفت علیرغم تحریمهای آمریکا ناراحتی دروغ نگو
که چی؟
چرا فرودگاه نرفته استقبالش؟ تازه تو کاخ هم بر فرحان و بن فرمان بن لاستیک همراهیش کردن تا رسید به بن سلمان
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
همینقدر که بهش ناهار دادند، جای شکرش باقیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چون باید از صدها میهمان دیگه هم پذیرایی میکرد
برای هیچ کشور دیگری هم نرفت
این استقبال اومدن برای وقتی هست که مهمان یکی هست
کمیته استقبال در فرودگاه مقامات دیگه ای از عربستان بودند
داخل کاخ هم خود ولیعهد اومد و البته بیشتر ازبقیه مهمانان هم از رئیسی استقبال کرد
تا کدخدای عالم اراده نکند تمام نشست های منطقه ای و جهانی صرفا وقت تلف کردن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چون همه جنایات علیه مردم باعثش کدخدای شماست
ناشناش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
روز افول کدخدا رسیده
کدخدا مواظب پایگاههاش توی منطقه باشه
راستی چرا ناوهاشو دیگه نمیاره تو خلیج فارس.ایران دفعه قبلی خوب گوشمالیش داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خدا کدخدای دروغین رو نابود خواهد کرد
نفس های حماس به شماره افتاده جنگ را شروع کرد ولی قدرت خاتمه را ندارد دست به دامان دنیا شدن ولی نتیجه ای حاصل نشده در این جلسات فقط از افراد سیاسی پذیرایی خوبی میشود
الان پیروزی حماس رو قبول کنیم یا درخواست برای آتش بس فوری رو ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مطمئن باشید که اسراییل تا آخرین نفر از عاملان و آمران کشتار طوفان الاقصی رو به قتل نرسونه، از آتش بس خبری نخواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اسرائیل افکار عمومی رو از دست داده
اسرائیل بازنده این جنگ شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
هر دو را
جون من وایسید
جلسه اضطراری رو بیخیال شید .
ببینیم ماجرای تونل های زیر بیمارستان چی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
حتما یک گندکاری در تونل ها هست که کشورهای حامی حماس در باره آن سکوت کرده اند
احیانا تا چند روز دیگر، حقایق هویدا خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
این تونلها توسط صهیونیستها در ذهن شما رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
و این موضوع چطوری در ذهن شما رفته؟
فکر کنم در پایان دخالت ایران در کشورهای منطقه محکوم کنند و ادعا کنند تنب کوچک و ... به امارات تعلق داره ؟؟
ما که از اقتدار این دولت متحیر هستیم
راستی حق آبه هیرمند چی شد ابی جون ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
نمیری:))
یه جوری تیتر زدین با حضور رئیس جمهوری ایران انگار رئیس جمهور آمریکا حضور بهم رسوندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
کشتار کودکان را نمی بینید ؟ باچه اتفاقی چشمتان باز می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
عجب صهیونیستهای با مزه ای
هم فرماندهان حماس وهم مسئولین اسرائیل هردو طرف باید به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه واعدام شوند دراین میان از هیچ جنایتکاری نباید حمایت بشه این ترفند ها دیگع تو دنیا نخ نما شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
فقط فرماندهان حماس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ظالم و مظلوم رو با هم مخلوط نکنید
مردم بی دفاع فلسطین 75 سال پیش از سرزمینشون اخراج شدند تو یه باریکه
الان که علیه اشغالگران قیام کردند بهشون میگید جنایتکار؟
اسرائیل که از سال 2008 تاا الان بیشتر از 33هزار فلسطینی رو کشته جنایتکار نیست؟
اسرائیل که برق بیمارستان رو قطع میکنه تا 40 نوزاد چند روزه یکجا بمیرند جنایتکار نیست؟
تمام غزه پر از تونل هست چرا فقط بیمارستان رو میزنند؟
بجز اینکه دروغ میگویند؟
نشست با یک کودک کش (کودکان یمنی) برای مقابله با یک کودک کش دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
یکم‌ فضولی‌ یمنو بکن یکم فضولی‌ حماس و لبنان‌ و عراق....
پس کودکان میهن خودمون سرپناه و شیر خشک ندارن چی؟؟
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
نشست یه دایه مهربونتراز مادر که اگر نبود هیچ کودکی کشته نمیشد
مگر شرط اقامه نماز در عربستان نابودی آل سعود خبیث نبود؟ نماز رو تجدید میکنن؟
اگر جرئت و توانایی کاری داشتند از راه دور و بدون جلسه هم انجام میدادند نیازی به سفر نبود.
مترجمه عقب افتاده بود. اما بدو بدو خودشو رسوند!
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
جرأت فراوان است منتظر باش وقت آنهم می‌رسد باز هم ساز ما کوک خواهی زد
واضحترین نظر آنست که با وجدان وبا آزادگی باشد برای رسیدن به آزادی باید جنگید اگر ناو و ناوها سد راه شوند نصرت آزادگان قول پرودگار قهار ومتعال است
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چه جملات قشنگ و عمیقی ..... خب حالا دیگه پاسو برو غزه ، داره دیر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بعضی خدا و کمک و نصرت اون رو فراموش کردند
احسن به اقای رئیسی خوشم اومد خیلی جالب سخنرانی کرد ومن افتخار میکنم به سخنان بی پرده و گویای ایشون مایه سر بلندی ما ایرانیان است در مقابل حکومتهای منطقه اای خدا توفیقش بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
احسن نه احسنت بی سواد
ناشناس
| Austria |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اگر رییسی چهارتا چاپلوس و متملق مثل تو رو نداشت، چیکار مبکرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
احسنت درست است و نه احسن آقای ساندیس خور
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
نه راست میگه سوتی نداد تو حرفاش این خودش یه پیشرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
۲۰۳۷ همون احسن صحیحه احسنت یعنی احسن به
تو حالا حرف ت به کار نمیاد چون ضمیره
افتاد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
آقامحسن شوخیه دیگه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
به نظرتون اگر عراق ایران رو اشغال کرده بود بعد جنگ الان ما داشتیم میگفتیم احسنت رئیس جمهور یا درود بر نماینده مردم ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بعضی فارسی مینویسند اما ذره ای حب ایران رو ندارند
اقتدار رو میبینند اما خودشون رو به کوری میزنند
لطفا چند تا عکس از مراسم استقبال از رییس جمهور اسلامی ایران در عربستان چاپ کنید تا ما به ارزش و ابهت وحکمت رییس جمهوراسلامی بیشتر پی ببریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بسوز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
گویا از در پشتی وارد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
فیلمهای استقبال عزتمندانش بهتر از عکس پخش شده
بسوزید از اینکه ایران دشمن خودش رو تبدیل به کسی کرده که امروز به پیشوازش میاد و تریبون در اختیارش مذاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
از حسادت بمیرید
حماس دیگه تموم شده تقریبا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
انشالله به امید خداوند مهربان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حماس یک جمعیت ملی است و همیشه در دل فلسطینها هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خودت و اسراییل توم شدید بدبخت
من نمی دانم چرا وقتی مسئولان می گویند تصمیم قاطع تن وبدنم می لرزد. الان 14 سال است شهرداری تهران می خواهد سند مجتمع تجاری ابریشم را به نام خریداران بدبخت برگشته بزند. آخرین باری که یکی از مدیران مهندسی فنی وعمرانی شهرداری در جمع خریداران گفت ما تصمیم قاطع گرفته ایم تا عید سندها را واگذار کنیم 6 سال پیش در زمان آقای قالیباف بود. ولی تا حالا خبر ی نیست. برای همین دلم به حال مردم غزه می سوزد چون سالهاست گرفتار تصمیمات قاطع شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
داداش همه شهرداری‌ها همین هستند شهرداری شهریار 4 سال پیش می خواست میدان میوه وتره بار جدید شهریار را افتتاح کند ولی تا حالا خبر نیست وهر شهرداری می آید اول کار می خواهد تسمیم قاطع بگیرد. ولی تا حالا 3 شهردار عوض شده ولی از افتتاح خبری نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بی توجهی مسئولان و دستگاه‌های نظارتی نسبت به قول‌های مدیران پیامدش بی اعتمادی مردم وبه قول پدر بزرگم نتیجه بی رگی است است.
ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
برای من جای سئوال است که آیا مسئولان مانند شهردار تهران ویا وزیر کشور ویا اعضای شورای شهر تهران ویا شهرهای دیگر وحتی برادران
وزارت اطلاعات این مطالب را می خوانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بخاطر همین من می گم که مسئول هیچ چیز نداشته باشد اما سه اصل راستگویی و امانت داری و وفای به عهد در وجود او باشد

راستگویی و وفای به عهد از این مسئول سلب شد و باید برکنار شود حالا می خواهد نماز شب خوان باشد و یا از فرقه دیگر باشد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
خدا پدر مادرت را بیامرزه حداقل نظرت را نسبت به من گفتی مدیران که سرشون را توی برف کردندو \
استقبال وچگونگی مهم نیست چون قطعا قلبی نیست ولی بزودی در کعبه و مسجد الاقصی نماز برپا خواهد شد خواهید دید وجنگ محکوم واشغال محکوم و بیداری آزادگان عالم فرای دین و مذهب شکل گرفته و میرود تا طومار همه ظالمین در جهان و همه جا یعنی ظلم همه جا هست و منتقم خواهد آمد و شدید العمال خواهد آمد زودتر از زمانی که حتی فرصت تمسخر منتظران توسط ظالمین و جاهلان ادامه یابد .
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بنا به گفته شما ظلم همه جا هست، اما خدا را صد هزار مرتبه شکر که هیچ اثری از ظلم و تبعیض در کشور مقدس ایران وجود ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چقدر زور زدی که این قلمبه و سلمبه ها را بگوئی؟
نرگس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چرا مهم نیست تو صدا سیما بجای اینکه سخنرانی ترامپ را برا ما پخش کنن فقط سوژه بود ترامپ موقع تو اتاق رفتن پاش گیر کرد به فرش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
با یه عده لائیک از خدا حرف نزنید
اینها نمی فهمند دست خدا با مظلومان هست یعنی چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ان شاء الله
مرگ بر اسراییل و آمریکای جنایتکار .....................................................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
از مرگ بر این و اون چی نصیبت شده.
بگو تا ما هم بگیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چهل سال است که داری این کلمات را دائما" تکرار میکنی - دیگر این شعار ها لوس و بیمزه شده
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
آقا فرض را بر این میزاریم که اسرائیل همین امروز نابود شدوحماس قدرت منطقه شد
خوب خروجی حماس برا مردم چیه؟؟فقط محدودیت فقط نفرت فقط فقر ونداری
آیا با خودش شادی میاره؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چرا بعضی تا مرگ بر اسرائیل میگیم جبهه میگیرند
اما همونها مرگ بر حماس میگن؟!!
یک سوال از کار شناسان محترم

چه باید کرد که. کودکان و زنان مظلوم در آتش نسوزند و بدنشان تکه تکه نشود معلول نشوند و.........؟؟؟؟


لطفاً قبل از هر پاسخ کارشناسی خود و خانواده تان را جای آنها فرض کنید
مطمئن باشید جواب هر کس با شخصیت واقعی آن فرد ارتباط مستقیمی خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بویینگ 747 هدیه بایدن با تمام تجهیزات مدرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دوست عزیز این سوال رو کسی جواب نخواهد داد
چون اینجا هیچ کس بدنبال نجات زنان و کودکان مظلوم نیست
اگر بپرسی برای پیروزی اسرائیل چه کنیم خیلی ها استقبال میکنند
درود بر مردم فلسطین که فهمیدند خودشون باید انقلاب کنند و اسرائیل رو از خاک خودشون بیرون بندازند حتی اگر لازم شد خون بدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
جواب
امریکای جنایتکار دست از کشتار و چپاول ملت ها دست بردار است
یک سوال داشتم از خبرنگار تابناک
هواپیمای رئیس جمهور از چه مدلی است
چه سالی ساخته شده
چه امکاناتی دارد
عکس از داخل و بیرون هواپیما
ممنون می شوم با سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ایرباس است
ساخت فرانسه است.
سونا وجگوزی هم دارد.
رادار گریزه
یورو 6 را پاس کرده
با صندوق عقب اضافه
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
رئیس جمهور ساده زیست است حتی چتر هم ندارد
بنابر این با هواپیما سفر نمی کند
چقدر توضیح بدهم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ایرباس پلاس ساخت ایرباس یدک با موتور توربوشارژ ایموبیلایزربا ترمز صفحه دیسکی مجهز به دوربین دنده عقب وکروز کنترل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چرا اینقدر از این دیپلماسی خوب ناراحتی که به هواپیما گیر دادی
سعودی ها سماور هم نمی تونند بسازند و همه چیشون قرضی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چه ربطی داره به این خبر؟
ماستا رو نریز تو قیمه ها
لعنت به اسرائیلیها و ماله کش های جنایات اسرائیل
اسرائیل آتش بس رو قبول نمیکنه چون بعدش ایران و حماس و حزب الله جشن می‌گیرند که پیروز شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ایران و حماس و حزب الله در هر حالتی جشن خواهند گرفت، جدا از این که نتیجه جنگ چه باشد.
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
به هر حال پیروز هستیم !
و حماسه افریدیم
البته دلیلش را نمی فهمم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
احسنت با همه اسرائیل دوستیتون خوب فهمیدید
اگر اسرائیل آتش بس رو قبول کنه و دست از آدم کشی برداره روز سرنگونیش خواهد بود
خود نتانیاهو گفت با توجه به اینکه دست آوردی در جنگ نداریم آتش بس رو قبول نمیکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
به چه زبونی نتانیاهو بگه تا الان بازنده جنگ ما بودیم؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
همیشه پیروز جنگها برای تثبیت موفقیتهاش آتش بس رو می پسنده و این بازنده و کسی که به اهدافش نرسیده هست که قبول نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ایران سربلند همیشه پیروز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ای کاش لبنانی ها جشن بگیرند چون دیدنی است
كسي كه خربزه ميخوره پاي لرزش هم ميشينه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
کسی که کشور دیگران رو به زور میخوره موقع دفعش باید مواظب باشه
گلو پاره کن هست
اسرائیل غاصب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حماس چاره ای نداشت

هفتاد سال زندان بودن را چه کسی می تواند تحمل کند
چرا حذف اسراییل جز راهکارهای ارائه شده نبود!!؟ آرمان های ما چه شد؟! شعار های ما چه شد؟! ساعت شمار های نصب شده چه شد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خوب گوش ندادی
گفتند که هر فلسطینی یک رای داشته باشه و خارجیان و مهاجرین گورشون رو گم کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
هنوز به دقیقه نود نرسیدیم شهروند عجول
خون خاشقچی پامال شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
نوبت بن سلمان هم میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چه ربطی داره
هدف اسرائیل نابودی کامل حماس است
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
دمش گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
به امید موفقیتش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
منم نظرتون رو تایید میکنم
هدف اسرائیل هست اما به گور می بره این آرزو رو

تک تک فلسطینیان عضو جبهه مقاومت هستند
دیروز سرایا القدس پهپاد اسرائیل رو زد
احتمالا بعد از حماس اسرائیل میخواد سرایا القدس رو نابود کنه
مقاومت جنین رو چکار میکنه؟
مقاومت الخلیل رو چکار میکنه؟
مقاومت لبنان رو چکار میکنه؟
مقاومت الفجر رو چکار میکنه؟
بیشر از 20 جمعیت مقاومت در فلسطین الان فعال هستند با چند میلیون عضو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
آقا بگو ما مقاومت مصالح را چیکار کنیم؟ استادش خیلی سخت گیره
تا حذف کامل حماس جنگ ادامه خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
جنگ تمام خواهد شد اما حماس و پرچم حماس بالا خواهد ماند
بعضی فکر میکنند حماس یک پادگان هست که قابل فتح باشد
غافلند که تک تک مردم غزه جزء حماس هستند حتی کودکان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خواب اسرائیل آشفته شده
دیگه حتی خواب پنبه دونه رو هم نخواهد دید
فقط میتونم بگم صدحیف و هزار حیف به حاج قاسم سلیمانی.... متاسفم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حاج قاسم عزیز نیست اما سپاه قدس هست
و این آمریکا و اسرائیل رو نگران میکنه
نظرات دستوری ،حتما انتظار دارید اونا هم بگن چشم !
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بخدا قسم که این جلسات صد در صد تشریفاتی است و هیچ تاثیری بر سرنوشت جنگ و وضعیت اسفبار مردم غزه نخواهد داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حتی اگر هم تنجام ندهند مقصر آن مشخص خواهد شد
از این به بعد ملت ها بدون دولتها اقدام خواهند کرد
پس فرق ما که انواع موشک هایپر و شهاب ۱۰ داریم با قطر که یه فشفشه نداره چیه ؟ الان جفتمون رو آوردیم به کار سیاسی و حرف و حدیث . قطر و کویت التماس آتش بس میکنن ما چرا ؟ هایپرمارکتا و شهابا که پوسید تو انبارا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خب انتظار داری مستقیما وارد جنگ بشیم؟؟!!
مگه ما آمریکا هستیم که توی همه جنگها فضولی میکنه و ناو و ناوشکن و ناو هواپیما بر می فرسته
فقط با دیپلماسی میشه دو طرف جنگ رو سر میز آورد و نه با نیروی نظامی
چرا کامنت بنده در مورد رفراندوم را سانسور کردی؟ توهین و افترا داشت؟؟ v
جنگ باید فرسایشی شود .نباید جنگ تمام شود ......جواب .با فرسایشی شدن جنگ فقط ما بد بخت فرسوده می شویم نه غرب.
جناب آقای پناهیان دیدگاههایشان را به صورت کتاب در بیاورند تا ماندگار شود .جنگ باید فرسایشی شود .نباید جنگ تمام شود ......جواب .با فرسایشی شدن جنگ فقط ما بد بخت فرسوده می شویم نه غرب.
آقای پناهیان فکر می کند غرب یا تظاهرات مردم از پا در می آید .
در آمریکا بخاطر مرگ یک سیاه پوست تظاهرات بزرگی شد .بعد چی شد .چند نفر کشته شد ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چقدر پناهیان بعضی ها رو می سوزونه
درود بر رییسی یت شکن....
این سخنرانی فاجعه است ! یعنی ایران مزیتهای تجاریش ، همکاری اقتصادی هیچ موضوع دیگری نیست فقط غزه ؟ متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
هر چی سرجاش
الان که داره فاجعه انسانی راه میافته انتظار داری موضوع جلسه کشورهای اسلامی خرید و فروش کالا باشه
پس انسانیت چی میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دستور جلسه غزه بوده
نمی فهمی ؟
آقای رعیسی،، رعیس جمهور محترم مردمی، کشورهای اسلامی دنبال اقتصاد هستند و فقط به فکر منافع کشورشان و رفاه مردم هستند،، اگر هیچ کشوری از کشور دیگری حمایت نکند همه چیز درست میشود. من مطمعن هستم که با حرفهای نسنجیده مسولین جنگ را به ایران خواهند کشاند. سکوت بهترین شعار هست در موقعیت کنونی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
به نظر عما باید در مقابل از بین رفتن حقوق بشر سکوت کرد
پس سازمان ملل برای چی بوجود اومده؟
شورای امنیت برای چی هست؟
درسته که به وظیفشون درست عمل نمیکنند اما این مجامع بین المللی برای اینه که سرنوشت ما آدمها به هم گره خورده
انجمن حمایت از حیوانات رو بعضی ها قبول دارند اما در مقابل قتل عام میگویند سکوت کنید تا قلدر و زورگو هر کاری خواست بکنه
ریسسی و فرزندانش باید خط مقدم باشن، در زمان حنگ هیچکدام از فرزندان مسوولین رپه بالا به شهادت نرسید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
سلام
خبر نداری که خیلی از مسئولین در این جنگها شهید شدند
البته بیشتر مسئولین انقلاب در زمان جنگ خودشون زیر 40 سال سن داشتند و بچه هاشون کوچک بودند
اما کم نداریم شهردارو فرماندار و استانداران و وزرایی که شهید شدند
اما لیبرالها و ملی گرایان حتی یک شهید هم ندادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
منظورت روحانی و خاتمی نبود
؟؟؟
آلبانی نشین ها در دوران آوارگی هم از گذاشتن نظر در این سایت دریغ نمیکنند ?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دوست دارم قیافت را ببینم وقتی بفهمی همه از ایران نظر دادن نه البانی.ضمنا فرض که ما البانی نشنینیم و نظر میدیم و مثبت و منفی میزنیم چطور بعضی نظرات امثال شما کلا یکی دوتا لایک خورده؟ یعنی ما از البانی لایکهای شما را پاک کردیم؟ بیخیال شو داداش
میرعلی اکبر شندی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
لايكها رو بشمار ؛ متوجه ميشي خودت اجنبي هستي يا ما . چشم بر حقیقت نبند . نود و پنج درصد جماعت مخالف جنگ و حمایت از اعرابند . ایران فقط برای ایرانی . دوس داری پاشو برو بجنگ منم برا شهادت و بهشتی شدنت دعا میکنم
انگار نه انگار همین خون خوار دستش به خون هزاران یمنی بی گناه الوده است.
بر پدر سیاست لعنت
کسی را که صبح شهادت نیست شام مرگ هست.حماس و غزه از شهادت نمی‌ترسند ولی صهیونیست‌ها از مرگ مثل سگ می ترسند.صهیون های ایران خیلی خوشحال نباشن.اگه قرار به از بین رفتن حماس باشه قطعا چیزایی رو خواهید دید که توی عمرتون ندید .انقد هم نگین که از ایران نیرو اعظام کنید تا انشاالله شهید بشن.اونایی که باید ثابت میکردن توی زمان بحران ترسی از اعظام ندارند توی هشت سال جنگ ایران و عراق و سوریه نشون دادن حاضر هستند جونشون رو فدای دین و مردم که اتفاقاً شما زبون دراز ها هم جزوشون هستین بکنند. و الا الان باید با داعش ها شما عزیزان عاشق اسرائیل رابطه قوم و خویشی برقرار میکردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حرص نخور آقا جان
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بازم خوبه قبول كردي ما مردم ايران هستيم نگفتي آلباني نشين ها!

اخي چه نا اميدي در حرفات مووج ميزنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اعزام درسته نه اعظام
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
برای بقیه حکم صادر نکن هر وقت خودت شجاعت داشتی و رفتی بعد بیا داستان بگو. اتفاقا آنهایی که اهل جنگ و جهاد هستند مثل تو اینقدر حراف نیستند بلکه می روند می جنگند همانطور زمان جنگ خیلی ها رفتند که هنوز هم نام و نشانی ازشان نیست یا مثل مدافعان حرم رفتند بدون اینکه برای بقیه نسخه تجویز کنند یا اینقدر حرف بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
تا فرهنگ شهادت طلبی هست خیلی از مستکبرین می ترسند
یک فرد مسلمان در مقابله با ظلم یا پیروز میشود و یا شهید
که هر دو در واقع پیروزی است
چون بعد از این دنیا بهشتی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حق خواهی درجاتی داره

یکی خودش تونسته و رفته جبهه و یکی نتونسته اما آرزو داره توفیق پیدا کنه
هر دو مجاهدند با درجات متفاوت
پستی هم درجاتی داره
یکی کودک کشی میکنه و یکی هم میگه آتش بس نشه تا پیروزی اسرائیل حتمی بشه هر دو پستند اما با درجات مختلف
یکی هم اینجا فقط کامنت میذاره علیه انسانیت این آدم نماها هم پستند اما نه به اندازه سرباز اسرائیلی که ماشه رو میچکونه
همه ی کشوهای مسلمان با این تصمیماتشان نشان می دهند که بی عرضه هستند امام خمینی راه کار اسرائیل را خوب فرمودند هر مسلمان یک استکان آب بریزد اسرائیل راسیل می برد، مسلمان بودنمان بخورد بر سرمان،لااقل انسان باشیم از انسانیت دفاع کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
برخی به انسانیت داشتن هم نظر منفی میدن
اینها نه جزء منافقین هستند و نه جزء لشکر سایبری صهیون
تابناک جان
مگه همین چند روز پیش تیتر نزده بودی که حماس به تنهایی آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی را به زانو در آورده ؟
حالا این راهکارها معنیش این نیست که جلو حماس را بگیرین که دیگه کسی رو به زانو درنیاره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خون بر شمشیر پیروز است
چشمت رو باز کن
در یک مهدکودک در غزه مواد منفجره پیدا شده
اخه چیو میپوشونید
v
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خود اسراییل گذاشته تا تهمت بزنه برادر
شما چقدر ساده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
عزیزم میشه عکسهاش رو منتشر کنی تا باور کنیم
سخنان آقای رئیسی مثل میخ کوبیدن در سنگ است بعید می دانم این میخ در سنگ فرو برود
حرف ها کاملا منطقی است

بعد از جنگ غزه باید برای اسرائیل دادگاه جنایت جنگی تشکیل شود مثل شیلی و صربستان و هر جای دیگر
فقط کشورهای اسلامی شاکی نیستند کشورهای غیر اسلامی هم اعتقاد دارند که در اسرائیل جنایت جنگی وحشتناک صورت گرفته
من کاری به ساکنین اسرائیل و اختلافشان با فلسطین ندارم اما هر کس که در این جنایت مشارکت داشته باید دادگاهی شود
به خاطر انسانیت و بخاطر حقوق بشر باید همه کشورها این تقاضا را از نظام بین الملل داشته باشند

موضوع موضوع اسلام و یا عرب و زمین و... نیست موضوع انسانیت و جنایت و حقوق بشر است و اگر اینکار نشود قبح آن شکسته می شود
در انگلیس تظاهرات میلیونی بر ضد اسرائیل برگزار کردند آنوقت یک عده ... مغز هنوز دارند به نفع اسرائیلی ها نظر می گزارند

اسرائیل را دارد آب می برد بدبخت بیدار شو
پاسخ ها
بردیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
عرزشی با مغز اگر اسراییل داره آب میبره چرا التماسشو میکنن آتش بس کنه؟؟؟میفهمی یا ساندیست دیر شده؟فعلا حرف اول قدرت نظامی میزنه نه تظاهرات و شعار
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
پلیس انگلیس اعلام کرده ۳۰۰ هزار نفر این می گه میلیونی حالا سیصد هزار نفر بوده هم خدا داند در ضمن این سیصد هزار نفر به جای پناهندگی در انگلیس و بخور و بخواب چرا نرفتن فلسطینشونو آزاد کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بسیاری از اینها مخالف جنگ وکشته شدن مردم بیگناه هستند نه مخالف اسراییل یا طرفدار حماس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ما کاری به اینکه پلیس انگلیس چی گفته نداریم یا اینکه تابناک چی میگه
خودمون تصویر هوایی رو دیدیم این جمعیت از یک میلیون نفر بیشتر بود
کی پلیس انگلیس راست گفته که این بار دومش باشه خودمون چشم داریم به شعورمون توهین نکنید
ضمنا پرچمهای فلسطین رو هم داشتند حمل میکردند
فکر کنم داشتند از مردم فلسطین در مقابل جنایات جنگی اسرائیل دفاع میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اینهایی که فرمودید فقط مخالف جنگ بودند جسارتا مخالف کدوم جنگ بودند؟
به نظر میاد شعارهای ضد اسرائیلی میدادند و شعارهای آزادی فلسطین
به نظر میاد پرچم فلسطین به دستشون بود زیاد تحلیل نیاز نداره یعنی برای دفاع از فلسطین اومدند
حسین علومی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حاجی جون..اولا خود پلیس انگلیس اعلام کرد ۳۰۰هزار نفر..ثانیا اینها همه یک عده گدا گشنه بیکار پناهنده و دانشجوعرب و پاکستانی اقوام و خویشانشون و .و.و.بودن اگر ادم بودن و واقعا طرفدار حماس بودن مثل طرفداران داعش میرفتن غزه
ایران در سازمان ملل سیستم دو دولتی را پذیرفت امروز ریسی می گوید فلسطین از بحر است تا نهر که این بمعنای این است که اسراییل جایی در این منطقه ندارد . این تناقضات در سیاست خارجی از کجاست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ایران حتی یک لحظه هم به تفکیک فلسطین راضی نشده و کوتاه نیومده
کجای سازمان ملل ایران دو دولتی رو قبول کرد؟؟ روز روشن و دروغ!
به نظر میرسه رییس جمهور محترم از ساده‌ترین قواعد منطق هم اطلاع ندارند: اینکه از اسراییل بخواهیم جنگ را متوقف کند و فورا از غزه عقب نشینی کند تا ما او را تحریم کنیم و یک دادگاه بین‌المللی تشکیل دهیم که اسراییل را اعدام کند راهکار محسوب نمیشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
قاعده منطق اینه که اول خواسته ها رو عنوان میکنند بعد طرفین گفتگو راهکار رسیدن به این خواسته ها رو تدوین میکنند
مگر کشورهای دیگه در این اجلاس یا در شورای امنیت غیر از این کار رو انجام دادند؟
از نظر شما همه کشورها بی منطقند
چرا سردار شجاع و فرمانده عملیات غرور آفرین طوفان الافصی یعنی اسماعیل هنیه به این جلسه تشریف نیاوردند؟ از چی ترسیده بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
آخه تو هنوز نمیدونی سمت هنیه چیه؟
هنیه شاخه سیاسی حماس هست و نه رئیس جمهور کشور اسلامی هست و نه سردار جنگ حماس
سردار جنگ حماس الان توی غزه هست و متاسفانه اسرائیل بهش بلیط هواپیما نفروخت که بیاد عربستان
مگه راه شهادت باز نشده؟ چرا آتش بس؟ الان زمان به بهشت رفتنه، عجله کنید. آقای رئیس جمهور مردمی بدو بدو که داره دیر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
آتش بس برای مهار حیوان وحشی و قلاده پاره کرده اسرائیل هست تا مردم غیر نظامی رو نکشه
بچه نکشه
بیمارستان رو با بمب و موشک نزنه
با تک تیرانداز توی بیمارستانها رو نزنه
برای همچین حیوونی که حرف حالیش نیست باید زور شورای امنیت و چند کشور با هم باشه تا کنترل بشه
اگر بشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ناشناس 13:18 همیشه اونی که ضعیف تره بددهنی می کنه نه اونیکه زورش زیاده
این ایت الله عظمی و دکتر شما ۱۰ تا پیشنهاد دارد !یکی از انها عبارت از محو اسراعیل ۲ ایجاد گشت ارشاد در اسراعیل ۳ ۴ میلیون مسکن براژ فلسطین و۴ایجاذ تاریخ نمای گذشت ۲۰ سال محو اسراعیل۲ پاک سازی و حزب الله سازی ادارات و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
درود خدا بر رئیسی فعال و مردم دوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
الحمد لله
متوجه شدیم این آیت الله ما خوب شما رو آتش زده
پس درود بر کسانیکه دشمنان اسلام و ایران رو میسوزونند
همه چیز یه طرف ، لطفا کاغذ متن سخنرانی رو یا بدین خود رئیس جمهور بنویسه یا قبلش اش دو سه بار تمرین کنه تا موقع خوندن ۱۰ بار تپوق و اشتباه در مکث و تن صدا نداشته باشه. بحث حیثیت ملی هستش حتی توی نحوه سخنرانی.
این جنگ برکات زیادی داشت
تشدید بی سابقه تنفر از اسراعیل
فعالیت بی‌سابقه دیپلماسی ایرانی
همگرایی بی سابقه کشورهای اسلامی
بازگشت مسأله فلسطین به اولین مسأله جهان اسلام




شکست مفتضحانه عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونسیتی


جون کودکان غزه به ثمر می نشیند
حق پیروز است این وعده الهی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
همین دیروز عربستان. امارات. کویت و چند کشور دیگر عربی اعلام کردند برای جلوگیری از تکرار چنین حملاتی لزوم یک صلح وعادی سازی روابط بیشتر احساس می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
احسنت
برکات جنگ رو خوب گفتی
خون مظلوم بر شمشیر ظالم همیشه پیروز است
اگر کشورهای اسلامیعرضه داشتند الان فلسطین یه کشور مستقل در همسایگی اسراییل بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
هیچ وقت فلسطینیها قبول نکردند که کشورشون رو با اسرائیل تقسیم کنند
برای همینه که توی این سالها همیشه بینشون نزاع بوده
فلسطین مال فلسطینیهاست و قابل تقسیم به دو دولت نخواهد بود
هرچی خاک کاشقچیه عمر شما باشه. حالا عیب نداره که یک سال صدا وسبما و کیهانو جوان و... اسم اون مرحومو بیشتر از اسم زن و بچه اشون تکرار کردند و سرمونو بردند ولی خداروشکر ثابت شد قاتل بن سلمان نبود گربه بود. فقط چرا هیچکدوم پیشنهادات رییس جمهور محترم در بیانیه پایانی درنظر گرفته نشد. شاید یادشون رفته بود برگه اضافه ببرند.
تا شمر زمانه به درک واصل نشه
جهان روی آرامش رو نخواهد دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
به قول شهید مطهری رحمت الله علیه که حدود 45 سال پیش گفت
اسرائیل شمر زمانه ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اسرائیل دشمن بشریت هست
همین اسرائیل بود که میگه قوم برتر هست و بقیه رو یا با بمب و یا با واکسن آلوده میکشه
برنامه واکسیناسیون جهانی در دست صهیونیستهاست
به داد این مردم بیچاره ایران برسونین حماس نشد زندگی و پيشرفت ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
متاسفانه اونی که باید بشنوه کلا بیخیال ملت شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
از خواب بیدار شو اخوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
به داد مردم امریکا برسید پولهای مردمشون سرازیر شده به اکراین و اسراییل
این پول معادل چند سال بودجا کشور ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
مگه حماس جلوی پیشرفتهای هوا فضای ما رو گرفته یا جلوی پیشرفتهای نانویی ما رو گرفته یا جلوی پیشرفتهای پزشکی ما رو گرفته یا جلوی پیشرفتهای صنعتی ما رو گرفته؟!
بی انصاف کشور ایران که داره به سرعت رشد علمی و صنعتی خودش رو بالا میبره
امروز تو اخبار می گفت در ساخت گیتهای فرودگاهی و امنیت چهارمین کشوری هستیم که میتونیم بسازیم یا در ساخت پروتزهای استخوانی یا هزار تا چیز دیگه
قطب پزشکی هم که شدیم
پیوند اعضای ایران درجه اول دنیا شده
ایرانی میخواد در انسانیت هم مثل اجدادش بدرخشه
از 57 کشور این اجلاس
غیر از ایران و یکی دو کشور دیگر
بقیه شون شریک دزد و رفیق قافله هستند.. این رو همه می دونند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
یکی از دست اوردهای اینجور جلسات اینه که بعضی ها نتونند دودوزه بازی دربیارند
ملزم و ناچار بشوند به تصمیمات جلسه عمل کنند
مثلا نفت رو تحریم کنند برای اسرائیل
یا با شرکت های اسرائیلی معامله نکنند
و سفرای اسرائیل رو از کشوراشون اخراج کنند
حتی اگر قلبا راضی نباشند وقتی مصوب شد دیگه نمیتونند انجام ندن و الا از این اجلاس حذف میشوند و تنها میمونند
به همین علته که عربستان که مخالفت شدید با ایران داره الان به سمت برقرار ارتباط و تعامل اومده
حکام عرب و ترکیه همون حرفهایی رو زدند که رژیم امریکا شب قبل بهشون دیکته گفته بود.
درود بر رییسی شجاع و با ایمان
پس خون خاشقچی و شیخ نمر چی ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چیشده شما طرفدار خاشقچی شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خاشقچی رو باور کنیم یا رونالدو
باید آقای شریعمتداری رو میبردید تا به بن سلمان بگه چطوری ابو اره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
درود بر حاج حسین مخلص و شجاع و وطن دوست
نتیجه درمیدان جنگ مشخص میشه نه با این اجلاس ها وبیانیه دادن های الکی.مطمئن باشید که کشورهای عربستان و مصرو اردن نمیخوان حماس پیروز بشه.این بیانیه هاشون هم به خاطر فشار داخلی مردمشون است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
احسنت
فشار داخلی مردمشون هم قوی هست و هم علیه اسرائیل اگر دولتهاشون جدی نگیرند این فشارها رو یه روز میبینی یا کودتا شده یا انقلاب
پس این سران کشورها مجبورند نظر مردم رو جلب کنند
مردم کل دنیا با وجود اینهمه رسانه و فضای مجازی فهمیدند متجاوز اسرائیله و این شکستی هست که اسرائیل خورده و قابل ترمیم هم نخواهد بود
امروز هم که نشود در آینده نزدیک مردم دنیا اسرائیل رو نابود خواهند کرد
خدایت به حق محمد و آل محمد از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اون تعدادی که منفی دادند فازشون چیه؟
طرفدار اسرائیلند؟
یا ضد مردم مظلوم فلسطینند؟
یا خدا و دعا کردن رو قبول ندارند؟
حواسشون نبوده؟
خدا به همه بیماران شفا بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
از کامنتها مشخصه که منافقین حسابی فعالند
خدا وکیلی به 10 مورد اشاره شده توسط رئیسی میشه گفت راهکار؟ یکدفعه بگید اسرائیل دنبال جا بگرده و جنگ تا ابد ادامه پیدا کنه. برای صلح که راهکار نمیدید. فقط جنگ. چی گیرتون میاد از اینهمه دشمنی و عناد. چی گیر مردم غزه میاد.نمیشه که چهار نفر از سران کشورها بشینن و عقاید فردی یا گروهی رو بر مردمشون حاکم کنن. اسلام دین رحمت الهی است که به بشر هدیه شده. چرا از رحمان و رحیم شروع نمی کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
جنگ رو اسرائیل 75 سال پیش راه انداخته
الان هم برای خاتمه مجبوریم همین اسرائیل رو نابود کنیم چون زبون سرش نمیشه
120 کشور دنیا در سازمان ملل بهش میگن بسه اما نمی فهمه
وقتی حرف فایده نداره دنیا مجبور میشه باهاش برخورد فیزیکی کنه
مثل هیتلر که جمعیت های مقاومت در کشورهای مختلف علیهش قیام کردند تا آخرش خودکشی کرد
سلام. تشکیل دولت از بحر تا نهر شعار اسراییل است. وقتی می گویند تشکیل دولت فلسطین از نهر تا بحر یعنی شامل لبان، سوریه مصر، عربستان و عراق. این چگونه پیشنهادی است؟
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
فلسطین در دوران روم باستان از کرانه باختری رود اردن شروع
و تا سامرا در عراق امتداد داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
یکم تاریخ بخونید
از بهر تا نهر قبل از اینکه غصب بشه مال فلسطینیها بوده
اسرائیل این شعار رو داد و پرچمش رو طراحی کرد تا بگه هدفش چیه
سال 1917 بالفور انگلیسی این سرزمین رو اهدا کرد به صهیونیستها و در سال 1967 سازمان ملل با لابی انگلیس و آمریکا اون رو به ظاهر رسمی کردند
مگر کشور فلسطین ملک شخصی ملکه انگلیس بود که بتونه به دیگری اهدا کنه؟
بیچاره مردمی که فریب این ظاهر سازیها رو خوردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
از کدوم بحر تا کدوم نهر؟
راهکاری برای خلاص شدن از این همه گرانی و زندگی در ایران هم داده میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چه ربطی داره به این خبر؟
ماستا رو نریز تو قیمه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دوست عزیز ربطشو نفهمیدی؟ ربطش به اینه که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. باز توضیح بدم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
جلسه سران کشورهای مسلمان باید موضوعش میشد گرانی در ایران؟
حالتون خوبه
چه ربطی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
کاش راهکاری برای گرانی در کل کشورها به‌خاطر جنگ اوکراین هم بحث میشد
اینها که جمع شده بودند مشکل غزه رو ول می کردند و در مود گرانی صحبت می کردند!
تا منافقین خوشحال بشوند
به ایران چه ربطی داره!!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
به امریکا چه ربطی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
به انسانیت ربط داره
درود بر تابناك واقعا خط و مشي تابناك در مورد انتشار كامنتها خيلي متعالي شده خيلي از سانسور خبري نيست اين سياست سياست هر كيه و سياستگذار كيه دمش گرم نداريم و يا خيلي كم داريم چنين خط و مشي هايي در عرصه رسانه هاي داخلي. من كه شخصا در يك رسانه فقط از يك موضع حرف زده بشه متنفرم و اصلا عطاي چنين رسانه اي را بر لقايش مي بخشم. يه زماني در شبكه منو تو يه ميزگرد بود كه سه چارتا سلطنت طلب بودند و يه صداي مخالف بنام محمدلي نجاح. خدايي هروقت نجاح بود من مينشستم پاي برنامه وقتي نبود ميگفتم فايده نداره البته نه اينكه طرفدار موضع نجاح باشم نه وقتي همه با هم از يك موضع حرف بزنن و باهم به به و چهچه كنند كه فايده نداره و توهين به شعور مخاطبه. خسته نباشيد خداقوت
اگر از صدام بگذريم، اگر مسأله قدس را فراموش کنيم، اگر از جنايت هاي امريکا بگذريم از ال سعود نخواهيم گذشت.

امام خمینی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
از آل سعود نمی گذریم اما الان مجبوره با بقیه ملت مسلمان علیه اسرائیل قیام کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
امام خمینی کی این حرف رو زد در مورد عربستان؟
راهکار قطع رنج مردم فلسطین کشف شد !
ریاست جمهوری محتدم دستور دادند اسراییل از منطقه برود بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
آفرین بر رئیسی که منافقین را عصبانی کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
با همه لجبازیت یه حرف درست زدی
اسرائیل وصله ناچسب منطقه هست و باید محو شود
اسرائیل موجب شرم آدمیت هست
خون ریز است و فتنه گر
همونی هست که گفت ایرانیها را با سرنگ میکشیم
اسرائیل برای بشریت خطرناک هست و نه فقط فلسطین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
عجب راهکاری!!! اینو که نیم قرنه دارن می گن اینکه چجوری بیرونش کنن مهمه! یعنی نتانیاهو بیاد بگه خدافظ بیخشید زحمت دادیم دیگه داریم زحمت رو کم می کنیم!!!!!!!!!
چرا به داد بازنشستگان نمبی رسید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چه ربطی به بحث داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چون بازنشستگان ایرنی هستند و نه بیگانه - پس بی خیال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بی ربطه
میخواستی تو عربستان در مورد بازنشستگان حرف بزنند!!
حالتون خوبه که میگیرد ربط داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حالا که بحث بازنشستگی باز شده
در مورد مشکلات بازنشستگان فرانسه هم بنوبسید
روزنامه کیهان: با آل سعود چه کردی... چه ها گفتی و چه ها شد.....
۱00000000000000000000000000.......۰ راهکار فوری ایران برای پایان جنایات اسرائیل در غزه از سوی رئیس جمهور ارائه شد
خوشبختانه یا متاسفانه هیچ کشوری تره هم جهت راهکارهای رئيس دولت ایران خورد نکرده ،در این جلسه نه تنها پشتیبانی نشد بلکه کلیه شرکت کنندگان فقط نشسته بودند و نزدیک بود که خواب‌شان ببرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
برعکس
بن سلمان فقط برای رئیسی تره خورد کرده و به استقبالش رفته
اما برای اردوغان منافق و پادشاه اردن تره خورد نکرد جناب خود تحقیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
منافقین از موفقیت رئیسی داره دق می کنه
چرا اقای شریعتمداری نمیره غزه شهید شه بهشت منتظره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اگر شهدای حرم نبودند که اسرائیل توی تهران تو رو می کشت تا زبون درازی نکنی
تنها سخنران که به آیات قرآن استناد کرد رئیسی بود
بقیه شون به دیکته آمریکا استناد کردند
درود بر رییسی
درود بر ایران قدرتمند
کور شود آنکه نتواند دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مگه قرآن کشورهای عرب با قرآن ما فرق داره؟ پس چرا تو قرآن اونها وعده ای داده نشده اگه داده شده چرا براشون مهم نیست؟
چندین برابرغزه کودک سوری در جنگ کشته شدن حالا همه طرفهای جنگ دور یک میز برای کودکان‌ غزه دلسوزي میکنن !!!
استقبال رییسی توفرودگاه عربستان کدومشون بن سلمان بودن اونی که در ماشین باز کرد.یا اونی که احترام نظامل به رییسی گذاشت.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی