بازدید 2507

زوجه از مهریه بیست میلیاردی خود گذشت کرد

رئیس توسعه حل اختلاف خراسان رضوی گفت: پرونده اختلاف مهریه با وساطت شعبه 92 توسعه حل اختلاف مشهد با گذشت خواهان پرونده مختومه و زوجه نیز از مهریه بیست میلیاردی خود گذشت کرد.
کد خبر: ۱۲۰۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 11 November 2023

زوجه نیز از مهریه بیست میلیاردی خود گذشت کرد

به گزارش «تابناک»، چندی پیش محمود رفسنجانی، معاون قضائی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف خراسان رضوی از صلح و سازش در یک پرونده مهریه به ارزش بیش از بیست میلیارد خبر داد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان در خصوص این پرونده افزود: اختلاف حاصله مابین زوج و زوجه منجر به خواسته مطالبه مهریه طبق سند نکاحیه به ارزش بیش از بیست میلیارد ریال از ناحیه زوجه و ارجاع پرونده به شعبه 92 مجتمع شماره 5 توسعه حل اختلاف مشهد گردید، اعضاء شعبه در راستای صلح و سازش و اصلاح ذات البین سرانجام موفق شدند، این اختلاف را با صدور گزارش اصلاحی مختومه کنند و زوجه از مهریه خود به ارزش بیش از بیست میلیارد ریال اعلام گذشت نمود.

این مقام قضائی با بیان مزایای صلح و سازش در توسعه حل اختلاف افزود: از نظر اجتماعی یکی از مهم‌ترین فواید صلح و سازش در جامعه کم شدن کینه جویی‌ها و حل و فصل ریشه‌ای دشمنی‌ها و اختلافات است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات اعضا و کارکنان توسعه حل اختلاف استان که در مسیر خدمت به مردم قدم بر می‌دارند گفت: به یقین اصلاح و آشتی بین مومنان بزرگترین پاداش را نزد خداوند متعال خواهد داشت که اعضای مجموعه توسعه حل اختلاف در این راستا حرکت کرده و تلاش می‌کنند تا زمینه صلح و سازش را در اختلاف‌ها و مشکلات مختلف فراهم کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست