بازدید 2184
۴

رئیس جمهور وارد دوشنبه شد

رئیس‌جمهور که به دعوت رسمی «امامعلی رحمان» همتای تاجیکستانی خود به این کشور سفر کرده، دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی شهر دوشنبه شد.
کد خبر: ۱۲۰۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 08 November 2023


به گزارش تابناک، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، بعدازظهر چهارشنبه به وقت محلی، وارد فرودگاه بین‌المللی دوشنبه شد و مورد استقبال «محمدطاهر ذاکرزاده» رئیس مجلس نمایندگان و «دلیر جمعه» وزیر انرژی تاجیکستان قرار گرفت.

رئیس جمهوری اسلامی ایران تا ساعتی دیگر در محل قصر ملت دوشنبه مورد استقبال رسمی «امامعلی رحمان» رئیس‌جمهور این کشور قرار می‌گیرد.

دیدار با رئیس‌جمهور تاجیکستان و امضای اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه از سوی مقامات دو کشور و شرکت در نشست مشترک فعالان اقتصادی و بازرگانان ایرانی و تاجیک، از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر یک روزه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
جای خیابانی خالیه
ولی ما وارد چهارشنبه شدیم... رئیس جمهور 2 روز از ما عقبه!
لطفا همونجا بمونه
ه گزارش «تابناک»، محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ناوگان هوایی کشور و تمهیداتی که باید در طول اجرای برنامه هفتم توسعه برای ارتقای این ناوگان اندیشیده شود، بیان کرد: ناوگان هوایی فاصله زیادی با آنچه که نیاز است، دارد. اکنون به حدود ۴۰۰ هواپیما نیاز داریم اما حدود ۱۵۰ هواپیمای فعال داریم که در حال فعالیت هستند. فاصله زیادی بین نیاز ناوگان با ناوگان فعال وجود دارد. به همین دلیل است که برخی شرکت‌های هواپیمایی نیز بلیت ها را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی