بازدید 1966

پیشتازی"ایران زمین" در بخش درآمدی

بانک ایران زمین در شش ماه نخست امسال، توانست رشد ۲۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه درآمد‌های کارمزدی به ثبت برساند.
کد خبر: ۱۲۰۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 08 November 2023

به گزارش خبرنگار «تابناک» امروزه بانک‌ها برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای خود در تلاشند که خدمات خود را بروز کرده و از خدمات نوآورانه و فناورانه جدید الهام بگیرند؛ چرا که تنها مسیر پیشرفت و رسیدن به اهداف مورد نظر از این طریق امکان‌پذیر است. برهمین اساس بانک ایران زمین اهداف خود را بر پایه مدیریت سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی کرده و با تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری بخشی از نقدینگی سرگردان بازار سرمایه را در مسیر سهام پربازده هدایت کرده‌است به همین دلیل از یک سو علاوه بر اینکه سهامداران صندوق سرمایه‌گذاری از سود بیشتری بهره‌مند می‌شوند، از سوی دیگر بر درآمد و سودآوری بانک نیز تاثیرگذار خواهد بود.
در کنار موارد فوق سیاست بانک ایران زمین این است که با بکارگیری بانکداری دیجیتال، خدمات مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این بانک با تمرکز برهمین هدف عمکلرد موفقی را در کارنامه خود رقم زده است. 
براساس این گزارش بانک ایران زمین در عملکرد شش ماهه نخست سال‌جاری توانسته درآمد تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری و اوراق بدهی را با رشد ۲۴۳ درصدی به رقم ۳۴۰۰ میلیارد تومان به ثبت برساند و درآمد‌های کارمزدی را با رشد ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۲۴ میلیارد تومان تجربه کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد این بانک همچنان در مسیر رشد و در وضعیت سوددهی قرار دارد.
همچنین در بازه زمانی شش ماهه نخست سال‌جاری بانک ایران زمین توانسته ۱۲ درصد زیان خالص و زیان پایه هر سهم خود را کاهش دهد و این درصد‌ها و ارقام نمایانگر روند رو به رشد و موفقیت این بانک در عرصه بانکداری است.
از سوی دیگر بانک ایران زمین در شش ماهه نخست با تمرکز بر علمیات بانکی در سال گذشته توانست با ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه ثبت شده، بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان درآمدعملیاتی را کسب کند که این مقدار در سال ۱۴۰۰ معادل ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده‌است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی