بازدید 8921
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری مطرح کرد:

پاسخ من به پیام تهدیدآمیز مقامات آمریکا دو کلمه است؛ «بس کنید»/باد بکارید طوفان درو می‌کنید/گفت‌وگوهای ایران و حماس در خصوص اسرا/ ابتکار سلطان عمان روی میز است

امروز دوشنبه، ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.
کد خبر: ۱۲۰۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 30 October 2023

پاسخ من به پیام تهدیدآمیز مقامات آمریکا دو کلمه است؛ «بس کنید»

بین الملل تابناک: امروز دوشنبه، ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

 ناصر کنعانی با اشاره به بیست و چهارمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: با همه عواطف و احساسات خود در کنار ملت فلسطین قرار می‌گیرم.

وی گفت: کشتار بی رحمانه و شهادت بیش از هشت هزار نفر از شهروندان فلسطینی را تسلیت می‌گویم. بر اساس آمار ۳۳۴۲ نفر کودک، ۴۶۰ نفر سالخورده، ۲۰۰۰ نفر دانش آموز و بیست‌هزار نفر مجروح هستند.

کنعانی افزود: مرگ اخلاق و ارزش‌های انسانی را در قاموس دولت آمریکا و در قاموس برخی رژیم‌های اروپایی به بشریت و ملت‌های آزاد دنیا و کسانی که آزاد اندیشانه خود را در کنار ملت فلسطین می‌دانند، تسلیت می‌گویم.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: یادی میکنم از محمود درویش شاعر دردمند فلسطینی، درد و رنج ملت فلسطین را وی اینطور گفته که ما (ملت) قربانی هستیم که هر نوع کشتاری، حتی با جدیدترین سلاح ها، علیه آن تجربه شده است. اما اعجوبه ای هستیم که نمی میرد و نمی تواند بمیرد!

وی بیان کرد: امیدواریم به زودی شاهد پیروزی ملت فلسطین بر این رژیم متجاوز و حامیان ناقض حقوق بشر آن باشیم.

پیگیری‌های حقوقی ایران در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی

کنعانی در خصوص پیگیری‌های حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی گفت: داستان جنایت رژیم صهیونیستی در خصوص مردم فلسطین داستان دیروز و امروز نیست بلکه رنج هفتاد و پنج ساله‌ای است که تا به امروز ادامه دارد و خوشبختانه جهان بیش از هر زمان دیگری به ماهیت نژاد پرستانه این رژیم پی برده است.

وی ادامه داد: همانطور که وزیر امور خارجه در صحن مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بیش از بیست جنگ را در منطقه به راه انداخته است و بخش‌هایی از خاک فلسطین و لبنان را اشغال کرده است‌. آقای وزیر در سخنرانی خود در سازمان ملل که کاملا سخنرانی حقوقی و مبتنی بر قوانین بین‌المللی بود اشاره به این محصول داشت که این رژیم جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و نسل کشی را بارها مرتکب شده است و پیگیری حقوقی جنایتکاران رژیم صهیونیستی مسئولیتی است که برعهده همه دولت‌ها است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: دادستان کل دیوان بین‌المللی تاکید کرد که گذرگاه‌ها بسته است و نمی‌توان کمک‌های بشردوستانه را به غزه ارسال کرد. سال‌هاست که ایران از جامعه جهانی میخواهد که در خصوص جنایت جنگی رژیم صهیونیستی کمیته‌ای تشکیل شود.

کنعانی گفت: پیشنهاد اخیر ایران در نشست فوق‌العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی این بود که کمیته‌ای تخصصی متشکل از حقوقدان های متخصص بین المللی ذیل این سازمان تشکیل شود و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را در سال‌های گذشته و به ویژه جنگ اخیر علیه غزه مستندسازی کرده و زمینه را فراهم کنند تا به مجامع بین المللی و از جمله دیوان بین المللی ارائه شود.

وی افزود: این خواسته فقط از طرف جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه بسیاری از دولت‌ها و ملت‌ها امروز خواستار پیگیری حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع بین‌المللی هستند.

آخرین اخبار از کمک‌های بشردوستانه ایران به غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال ایرنا مبنی بر اینکه آخرین وضعیت ارسال کمک‌های بشردوستانه ایران چگونه است و اینکه آیا آمادگی پذیرش آن از سوی مصر وجود دارد یا خیر، گفت: از ابتدای بحران عزم جدی ایران برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه جاری بوده و هست. اصل ضرورت توقف حملات نظامی رژیم صهیونیستی به عنوان اولویت اول را مورد تاکید قرار دادیم، رفع تحریم‌های ظالمانه و باز شدن گذرگاه‌های بین المللی برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم غزه نیز دارای اولویت است. ما این موضوعات را با مقامات مصر در دو دور گفتگوی تلفنی و در ارتباط با صلیب سرخ جهانی پیگیری کرده و کماکان دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: متاسفانه تا به امروز شرایط به گونه‌ای ایجاد نشده که در مرز رفح تحول مثبتی را شاهد باشیم و رژیم صهیونیستی درخواست جامعه جهانی را در خصوص باز شدن این گذرگاه جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه رد کرده است.

کنعانی بیان داشت: میزان کمک‌های ارسالی تا کنون کمتر از ۱۰۰ کامیون است و این کمک‌ها در مصر دپو شده و امکان ارسال آن میسر نشده است. مقامات ما با مسئولین مصر کماکان ارتباط دارند و ایران این آمادگی را دارد که در اسرع وقت این کمک‌ها را از طریق مصر ارسال کند.

پاسخ دو کلمه‌ای سخنگوی وزارت امور خارجه به کاملا هریس

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور آمریکا گفت: «بس کنید.»

گفتنی است کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و جوبایدن در روزهای اخیر با اشاره به تحولات منطقه در پیامی یک کلمه‌ای به ایران گفته بودند: «نکنید» اکنون ناصر کنعانی سخنگوی وزیر امور خارجه در پاسخ دو کلمه‌ای خود به حمایت‌های تمام عیار آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و خطاب به آمریکایی‌ها گفت: «بس کنید»

دو نشست مرتبط با حوزه زیست محیطی دریای خزر

در ادامه نشست خبری کنعانی در خصوص آخرین وضعیت همکاری‌ها میان کشورهای همسایه دریای خزر تصریح کرد: در چارچوب همکاری میان کشورهای همسایه دریای خزر سازوکارهایی با هدف توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه مسائل زیست محیطی، تجاری و مسائل مرتبط با حمل و نقل و ترانزیت در بازه‌های زمانی مشخص نشست‌هایی تعریف شده است.

کنعانی بیان داشت: کشورهای عضو خارج از چارچوب‌هایی که خبری می‌شود، نشست‌ها و تماس‌هایی را با یکدیگر دارند و نماینده ایران هم در روزهای اخیر نشست‌های متعددی را با همتایان خود داشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: در این راستا دو نشست دیگر هم پیش روی داریم که دستورکار آن موضوعات مرتبط با توسعه و افزایش همکاری‌های چندجانبه و مسائل مرتبط با حوزه زیست محیطی دریای خزر است.

خواست جامعه جهانی آتش بس است

وی در خصوص لزوم آتش بس علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: همانطور که گفتم موضوع پایان دادن به تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی و آتش بس اولین اولویت ایران است که از ابتدا نیز در تمام تحرکات دیپلماتیک و مشارکت در مجامع بین‌المللی این موضوع را تایید و تاکید کردیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: باتوجه به عدم تمکین رژیم صهیونیستی به خواست جامعه جهانی در آتش بس، جامعه جهانی باید فشار خود را بر این رژیم بیشتر کند تا آنها مجبور به پذیرش خواست افکارعمومی جهانی شوند.

کنعانی بیان داشت: اکنون به نطر می آید خواست عمومی جامعه جهانی این هست که به فوریت حملات رژیم صهیونیستی به غزه خاتمه پیدا کند و این موضوع با تصویب قطعنامه مجمع عمومی نشان داده شد و این تلاش‌ها را تا زمان دست‌یابی به نتیجه ادامه خواهیم داد.

باد بکارید طوفان درو می‌کنید

کنعانی در خصوص ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر انجام حملاتی در عراق علیه منافع آمریکا، گفت: هرچه بکارید درو میکنید، حمایت از تنش آفرینی در منطقه واکنش‌هایی را در پی خواهد داشت و این موضوعی است که ما بارها در مواضع رسمی و پیام‌هایی که داشتیم، اعلام کردیم و این طبیعت رفتار آمریکا است. اینکه آنها می‌گویند در برخی کشورهای منطقه مورد حمله قرار گرفتند واکنشی به حمایت ‌های بی قید و شرطی است که از جنایات رژیم صهیونیستی و البته سیاست‌های اشتباه آنها در منطقه بوده است و امیدواریم که این سیاست‌ها را اصلاح کنند.

توضیحاتی در خصوص رای مثبت ایران به قطعنامه اخیر سازمان ملل

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص رای مثبت ایران به قطعنامه اخیر مجمع عمومی سازمان ملل بیان داشت: در قبال قطعنامه‌ها ممکن است کشوری نسبت به اغلب مفاد آن نظر مثبتی داشته باشد و در خصوص برخی نکات و محتوای آن نکاتی داشته باشد که با سیاست‌ها و عُرف آن کشور تحفظات و ملاحظاتی داشته باشد و این رویه‌ای است که ایران نیز از آن استفاده کرد که باتوجه به اهمیت حمایت از فلسطین و ایجاد نقطه پایان بر حملات رژیم صهیونیستی رای مثبت داد، ولی در بیانیه پایانی ملاحظات خودش را به ثبت رسانده است.

وی در خصوص برخی ابتکار عمل‌ها از سوی ایران برای آزادسازی اسرا در شرایط اخیر منطقه در گفت‌وگوهای اخیر وزیر امور خارجه با همتایان خودش، تصریح کرد: گفتگوی دیروز با وزیر خارجه قطر و عربستان و گفتگوهای آتی ناظر بر یافتن راهکاری برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای پایان‌دادن به حملات آن رژیم بر مردم فلسطین است.

گفت‌وگوهای ایران و حماس در خصوص اسرا

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: موضوع کمک‌های انسان‌دوستانه هم در این گفتگوها مطرح است و باید راهکاری پیدا شود و کشورهای اسلامی هم باید کمک بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: دولت آمریکا کاملا در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفته که این رژیم‌ هم تحریم‌های ظالمانه‌ای اعمال کرده و ضمن تداوم حملات مستمر نسبت به غزه از خواست جامعه جهانی نسبت به بازگشایی گذرگاه‌ها امتناع می‌کند.

کنعانی گفت: به دلیل درخواست برخی کشورها از ایران از جمله برخی کشورهایی که گفتند که شهروندانی در میان اسرا داریم که نه شهروند رژیم صهیونیستی بودند و نه بخشی از نزاع، گفتگوهایی از سوی ایران با مقامات حماس انجام شده و قول مثبتی هم از مقامات حماس گرفتیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: به رغم اینکه حماس مواردی را در قالب بشردوستانه انجام داده، اما باتوجه به شرایط حملات مستمر در غزه و بمباران‌های دائمی زمینه لازم برای این موضوع فراهم نیست ولی ایران کماکان به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه میدهد.

لزوم خلع سلاح کامل گروه‌های معاند حاضر در خاک عراق

وی در خصوص توافقنامه امنیتی ایران و عراق گفت: موضوع اجرای این توافقنامه با توافقی که میان دو طرف وجود داشت قرار بود تا تاریخ ۲۸ شهریور اجرایی شود و مقامات عراقی نیز گزارشاتی از آنچه در قالب تحقق مفاد این توافقنامه انجام دادند به ایران ارائه کردند. در این خصوص کمیته مشترکی نیز برای بررسی میدانی ناظر بر کم و کیف اجرای آن شکل گرفت و بازدیدهایی صورت گرفت.  

کنعانی ادامه داد: گفت‌وگو ها و بازدیدهای میدانی کماکان ادامه دارد و ما هنوز نظر قطعی بر اینکه مفاد این توافقنامه به طور کامل اجرایی شده است یا نه نداریم و خواستار خلع سلاح کامل گروه‌های معاند حاضر در خاک عراق هستیم و این مساله تا زمان تحقق تمام مفاد توافق شده، باید مورد راستی آزمایی قرار بگیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طرف عراقی در آخرین دیدار با وزیر خارجه کشورمان گفت که آنها خودشان را متعهد به اجرای توافقات می‌دانند و ما نیز امیدواریم که این موضوع باتوجه به همکاری‌ها و روابط خوب دو طرف به زودی انجام شود.

دستور کار سفر علی باقری به مسکو

وی در خصوص سفر باقری معاون سیاسی وزارت خارجه به مسکو گفت: این سفر از قبل تعیین شده بود و در راستای گفتگوهای مستمر دو طرف در جهت توسعه تعاملات و همکاری‌های ایران و روسیه صورت گرفت. دستورکارهای این سفر هم موضوعات دوجانبه، مسأله قفقاز جنوبی و گفتگو پیرامون تحولات سرزمین‌های اشغالی بود. 

کنعانی ادامه داد: این سفر همزمان شد باحضور نماینده سیاسی حماس در مسکو و طبیعتا دیدار و گفتگویی هم میان آقای باقری با نماینده سیاسی حماس انجام و پیرامون تحولات اخیر در فلسطین تبادل نظراتی صورت گرفت.

همه در انتظار سخنرانی دبیرکل حزب الله

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص عملکرد نمایندگی های ایران در ارتباط با فلسطین بیان کرد: در امتداد وظایف دستگاه دیپلماسی، نمایندگی‌های ایران بازوان پیگیری سیاست های ایران هستند. پیگیری این موضوع در اولویت است و دستگاه دیپلماسی با همه بازوان خودش پیگیری اقدامات حمایتی از فلسطین را در دستورکار دارد. سفرای ایران در تماس با همتایان خودشان و همچنین در تماس با نمایندگان بین المللی مساله فلسطین را دنبال می کنند.

کنعانی در خصوص احتمال ورود حزب الله به جنگ در سرزمین‌های اشغالی نیز گفت: من هم منتظر سخنرانی آقای نصرالله هستم.

ابتکار سلطان عمان روی میز است

وی در خصوص ادعای لغو نشست مذاکرات برجام تصریح کرد: موضوع مذاکرات در چارچوب تعریف شده و در چارچوب ابتکار سلطان عمان مفتوح است. طبیعتاً با وجود مسئله فلسطین در برخی موضوعات تاخیر به وجود می آید، اما این مسیر پویا است. اگر نیاز باشد طبیعتاً موضوع را به اطلاع خواهیم رساند.

ناکارآمدی شورای امنیت در موضوع فلسطین

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص موضع ایران در قبال انفعال مجامع بین‌المللی به غزه اظهارداشت: متاسفانه مجامع بین المللی نشان دادند که از انجام ماموریت ذاتی خود در پایان دادن بحران ها موفق نبودند. اگر کارکرد شورای امنیت موثر بود، ما شاهد سنوات طولانی بحران در فلسطین نبودیم.

کنعانی بیان داشت: جای توجه است که تعدادی از کشورها به ویژه آمریکا شورای امنیت را گروگان منافع خود قرار داده و اجازه نمی دهد این شورا وظیفه خود را انجام دهد. تلاش ما بر این است که با رایزنی کشورهای مختلف سازمان ملل کارکرد درستش را انجام دهد.

وی در خصوص برگزاری احتمالی نشست مجدد اعضای سازمان همکاری اسلامی هم گفت: در سایه تداوم بحران، کماکان تحرکات ایران ادامه دارد. ما با جدیت به تحرکات خود ادامه می دهیم. بحث تشکیل جلسه یک موضوع مهم است و در حال گفتگو است. در همین چارچوب علاوه بر وزیر، آقای رئیس جمهور هم در گفتگوهای خودشان این موضوع را پیگیر هستند. مشورت های ایران ادامه دارد.

سازوکار ملی به جای FATF

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص باقی ماندن ایران در لیست سیاه اف ای تی اف گفت: سازوکارهای ملی برای تضمین شفافیت مدنظر شکل گرفته و وجود دارد. ما شفاف ترین سازوکار را تصویب کرده و اجرا می کنیم. اف ای تی اف سازوکار خودش را دارد و حتماً در موارد لزوم اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت مراکز اسلامی در کشورهای مختلف تصریح کرد: ما مراکز اسلامی مختلفی داریم که رسماً و قانوناً به ثبت رسیده و مبتنی بر قوانین آن کشورها در حال فعالیت هستند و مراکزی هستند برای فعالیت های فرهنگی که پیروان ادیان مختلف در اجتماعات جمع می شوند. فعالیت این مراکز همواره ثمربخش و ناظر بر تکثر فرهنگی بوده است.  

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان خاطرنشان کرد: اینکه در کشوری برخی از این مراکز دچار مشکلاتی شدند، نگاه اصولی ایران این است که در چارچوب فضای قانونی که وجود دارد این مراکز فعالیت کرده و باید اجازه فعالیت داده شود. ما بی‌اطلاع از این جزئیات نیستیم اما در چارچوب سازوکارهای قانونی موجود مسئولان این مراکز در حال پیگیری هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴۵
پاسخ مردم ایران به عملکرد فاجعه بار دولت دو کلمه است: بس کنید
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بحث نکن همین که هست نمیخوای پاشو برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
پاسخ مردم ایران به عملکرد فاجعه بار دولت دو کلمه است: استعفا دهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
این بار مسئولین و فرزندانشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
کنعانی،
دوران شعار سر دادن گذشته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
یعنی الان آمریکا از حرفهای کنعانی ترسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
عاقل آن است که از تاریخ عبرت بگیرد.

با قاطعیت می توان پیش بینی کرد که جنگ احتمالی بین ایران و آمریکا دقیقاً
2 روز و 10 ساعت و 25 دقیقه طول بکشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
:)))))))))))))))))))))))) چه بامزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
20 سوالی،

بعد از پایان جنگ غزه،
هزینه بازسازی شخمی که اسراییل زده را کدام کشور متقبل می شود؟؟؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
سخنگوی کی بودی تو
گوگولی
تازه دیپلم گرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
لعنت و ننگ بر اسرائیل و حامیانش
جناب کنعانی این دوکلمه حرف مردم ایران به شما است.آنچه مردم ایران از شما دراین چنددهه دیده اند نه حمایت منطقی واصولا لازم از مظلومیت مردم فلسطین بلکه نوعی سیاست عجیب که حتی مورد اعتراض خوددولت قانونی فلسطین هم قرارگرفته. حمایت از حق یک ملت ستم کشیده با آنچه الان میکنید وازجمله ارتباط با گروههایی مثل حماس که توسط خود دولت فلسطین غیرقانونی اعلام شده حتی اگربقول خودتان حمایت غیرتسلیحاتی و صرفاسیاسی باشد بخودفلسطینی ها هم ضررمیزند. الان نزدیک یکماه است مردم منطقه غزه فلسطین بشدیدترین وجه ممکن تاوان ماجراجویی این گروه را میدهند.کاری که حماس کرد آیا کوچکترین دستاورد ژئوپلتیک برای فلسطین داشت؟ ولی هزاران کشته ونابودی زیرساختها و2 میلیون آواره داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
مردم فلسطین حماس را غیرقانونی میدونند؟؟؟!!
ببین کلیدهای کیبورد هم با اینکه اشیا است اما حرمت داره
همینجوری دستتو گذاشتی روی کیبورد تراوشات مغزی ناقص خودتو تراوش می کنی
یه سری مثل خودتم از فردا همینو دست به دست میکنن بعد میشینه توو ذهن مردم که حماس غیرقانونی است!!
خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
القسام (شاخه نظامی حماس)برای اولین بار 1500 صهیونیست را را به جهنم فرستادو ثابت کرد که دوران بزن، بکش و در رو بکلی سپری شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
۱۳:۴۴
دیروز یه سری تصاویر دیدم که جلوی دانشگاه تهران شمع روشن کرده و حلوا پخش میکردن!!!
همین شماها نبودین که 3 هفته پیش بابت این حمله شیرینی پخش کردین؟
واقعا چند چندین؟ دلیل پخش کردن شیرینی و خرماتون یکی بود
چشم گوش میکنیم
باد رو که حماس کاشت الان داره طوفان اقصی درو میکنه دیگه!!
ا پس میدونید باد بکارید طوفان درو می کنید . بس کنید
پاسخ ها
اقای سرابی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
البته باد رو سران حماس مثل اسماعیل هنیه جاخوش کرده در هتل قطر و بزرگتر از او خالدمشعل مخفی شده درکشورنامعلوم کاشتند ولی طوفانشو مردم بدبخت غزه درو کردند
حماس جوانان مسلح فلسطینی هستن که ظلم متراکم صهیونیست‌ها خون اونا رو جوش آورده و جان برکف بر دشمن اشغالگر حمله کردن،و عافیت طلبان برآشفته شده اند .تاریخ قضاوت خواهد کرد.
کی باد کاشت کی طوفان
شما چرا سخنان رهبران دیگه را تکرار میکنی؟ یه جمله و حرف تازه بگو
آقا بس کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
تا طوفان نشه كوتاه نميان
یکی از مقامات بلند پایه نظامی ایران فرمودند اگر جنگ یکسال ادامه پیدا کنه و کل مردم غزه بمیرند باز هم اسرائیل شکست خورده تمام پیروزیهای محور مقاومت اینجوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خخخخخ
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
برو بتمرگ همانجایی که هستی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
حسین آقا خب جوابشو بده چرا فحش میدی؟رئیس ستاد نیروهای مسلح اینو گفته.دفاع کن از خودت و همفکرات بجای فحش دادن
بس کنید رو خوب گفتی ترسیدن اونا هم میگن چشم قربان دیر گفتی باد بکاری طوفان درو میکنی هم جدید یاد گرفتین ها هی تکرار میکنید .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بشکه باروت یادت رفت
کنعانی بهتر بجای جواب امریکا اول جواب مردم بدند که واقعا بس کنید از دروغ و شعار زدگی.
بابا اصلا من میگم بس میکنید یا نه
آیا خبر دارید حماس بر اساس چه مذهب و ایدیولوژی بر نامه هایش را پیش می برد ؟
آیا شیعیان در غزه اجازه فعالیت دارند ؟
این که دو کلمه نبود دو جمله بوود !!!
عاقل آن است که از تاریخ عبرت بگیرد.

با قاطعیت می توان پیش بینی کرد که جنگ احتمالی بین ایران و آمریکا دقیقاً
2 روز و 10 ساعت و 25 دقیقه طول بکشد
با توجه به اینکه ایران در سال ۱۳۸۳ به تکنولوژی هارپ دست یافته و یک سلاح بسیار مخرب تر از
بمب هسته ای است با این تفاوت که تشعشعات اتمی ندارد.
با این تکنولوژی در مدت چند ثانیه هر نقطه از کره زمین را میشود هدف قرار داد و کاملا نابود کرد.
سریال پایتخت نقی وقتی میخواد سارا و نیکا دعوا کنه !!!! بس کنید عههههه
انسانها قتل عام میشن : امریکا خطاب به ایران نکن عهههه
ایران خطاب به بس کنید عععع والاااااااا
آقای کنعانی تو ۴۴ساله که می خواهی اسرائیل را محوکنی صدها گروه نیابتی درست کرده ای . میلیاردها دلار هزینه کرده ای خوب
برو محو کن .باید فکر می کردی که آمریکا هم شریکش را رها نمی کنه .
مردمان زاهدان بیشتر کمک نیاز دارند
سلام عزیزان خیلی جای تاسف داره که بعضی ازما از اشغالگران حمایت می کنیم ومظلوم تحت اشغال را محکوم می کنیم.چرا وجدان بعضیها اینقدر ازبین رفته؟ فلسطینیها دائما درحال تحقیر شدن وشهید شدن توسط اشغالگران هستند.شمارا به خدا به عنوان یک ایرانی از قصابهای کودکان حمایت نکنید یک روزی باید جوابگوی سخنانمان باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اون زمانیکه همراه با صدام زن و بچه ما رو سلاخی میکردند باید به این فکر می بودند!!! من خودم زمان جنگ رو یادمه چندین بار در اخبار راجع به اسرای فلسطینی و لبنانی خبر گذاشتند!! حالا امثال تو بیان سند بیارن که اسیر فلسطینی نداشتیم وگرنه تا ابد خاموش باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
حرفت قبول - ما میگوئم اسرائیل غاصب است ولی با شعار هرگز درست نخواهد شد بجای شعار برید فلسطین و بجنگید اگر مردید
همین ،؟!! بس کنید؟؟!! پس موشک های هایپرسونیک که گفتند ۱۰ دقیقه ای به اسراییل می رسند و گنبد منبد حالیشون نیست چی شدن ؟
راست میگه اعصاب مصاب نداره.ارومتر
عاقل آن است که از تاریخ عبرت بگیرد.

با قاطعیت می توان پیش بینی کرد که جنگ احتمالی بین ایران و آمریکا دقیقاً
2 روز و 10 ساعت و 25 دقیقه طول بکشد
با توجه به اینکه ایران در سال ۱۳۸۳ به تکنولوژی هارپ دست یافته و یک سلاح بسیار مخرب تر از
بمب هسته ای است با این تفاوت که تشعشعات اتمی ندارد.
با این تکنولوژی در مدت چند ثانیه هر نقطه از کره زمین را میشود هدف قرار داد و کاملا نابود کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار