بازدید 11427
۸

حملات موشکی نیروهای مقاومت به تل‌آویو

تصاویری از خسارات حملات موشکی نیروهای مقاومت به تل‌آویو / خبرگزاری دانشجو
کد خبر: ۱۲۰۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 29 October 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۸
ادم وقتی جنگی رو شروع میکنه باید پیش بینی هر وضعیتی رو داشته باشه ..اگر اسرائیل موفق بشه حماس رو از بین ببره .سری بعد با همکاری امریکا دخل حزب اله رو هم میاره و ایران هم فقط میتونه به صورت شعار از فلسطین دفاع کنه .ما سیاستمدار نیستیم واطلاعات کمی به ما میرسه .اما اگر این اتفاق بیفته پایان نظامی گری ایران در منطقه هست .امیدواریم ایران برگهای جدیدی رو کند .
مقاومت‌ زور اخرشزمیزنه
تاوانشو فردا ما مردم بدبخت تو بورس میدیم سودشم یه عده کاسبکار تحریم میبرن..
همین؟!!
والا نارنجکای چهارشنبه سوری ما از موشک های مقاومت بیشتر خسارت به بار میاره!!
یکی بزن 100 تا بخور
جنگ مگن به کنار
آشپزخانه شان را نگاه . کابینت و شیر و سینک حلبی ساده اینطور زندگی می کنن . اینجا ما چی چشم و هم چشمی پدر ملت رو دراورده خانم میگه کابینت زیر سیصد میلیون نمیخوام آشپزخونه کثیف و تمیز جداگانه میخوان از آدم . مگر آشپزخانه دکور است که نباید ناهار توش پخت مبادا چربی بگیره چه بر سر ما آمد کار کی بود ؟
اینهم شد خسارت، فکر کنم ساکنین ساختمانها فقط یه تکونی خوردن از صدای انفجار.مقایسه کنید با حملات اسرائیل که ساختمان رو از ریشه نابود می کنه.
این تصاویر به روشنی نشان می دهد که موشکهای حماس قدرت انفجاری کمی و در حد ریختن دیوار خانه و اسیب زدن به سقف دارد انوقت صهیونیست و برخی عوامل انها می گویند انفجار عظیم بیمارستان المعالی در نتیجه اصابت موشک حماس بوده است. اگر یکی از انفجارهایی که در غزه هر لحظه رخ میدهد در تل اویو رخ دهد این شهر در عرض چند ساعت خالی از سکنه می شود.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی