بازدید 9262
۲

پایان یک عملیات گروگانگیری در "ایرانشهر"

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل آدم ربایی و آزادی گروگان در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 28 October 2023


به گزارش تابناک، سردار دوستعلی جلیلیان در ماجرای گروگانگیری خصوص بیان داشت: در پی دریافت یک فقره پرونده آدم ربایی شخصی 37 ساله در شهرستان ایرانشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که شهروندی توسط اشخاصی ناشناس ربوده و به محلی نامعلوم منتقل شده است که نهایتا با کار دقیق پلیسی و اقدامات تخصصی محل اختفای گروگانگیر در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر شناسایی و تحت نظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تکاوران پلیس طی یک عملیات ضربتی و برنامه ریزی شده عامل اصلی آدم ربایی را دستگیر و فرد ربوده شده را آزاد که در بازرسی از محل تعداد 3 قبضه سلاح کلاش به همراه 175عدد فشنگ جنگی، تعداد 7 تیغه خشاب، یک دستگاه تلفن همراه مسروقه و همچنین یک دستگاه خودرو پژو پارس مسروقه کشف گردید.

سردار جلیلیان در پایان با بیان اینکه انگیزه متهم این پرونده اختلافات قبلی بوده است؛ خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
برای حمل سلاح گرم باید قانون سفت سخت بزارن نه اینکه پلیس به کلی زحمت سارق مسلح دستگیر کنه فرداش قاضی با ی سند آزادش کنه
جا داره واقعا یه خسته نباشید ناب خدمت پرسنل شجاع و از جان گذشته نیروی انتظامی بگم واقعا دم همشون گرم این امنیت رو مدیون این بزرگواران هستیم. در پناه حق سلامت و برقرار باشند. من واقعا شجاعت و از جان گذشتیگس این عزیزان رو تو ایرانشهر دیدم وقتی که اشرار تو خونمون ریختن و گروگان شدیم و سه ساعت تمام درگیر شدن نهایتا با درایت و هوشیاری فرمانده سپاه و همکاران محترمشون اشرار به دزک واصل شدند و دوتا شهید از جون خودشون گذشتن، تا عمر دارم هیچوقت این فداکاری نیروی انتظامی از یادم نمیره
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی