بازدید 1660

قالیباف: نباید در سهم‌خواهی رقابت کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما دغدغه‌ای جز حل مشکل مردم نداریم، مردمی که از همه جهت مدیون آن‌هاییم. ما اصرار داریم در مجلس افراد کارآمد و دلسوز داشته باشیم. مجلس باید با همان روحیۀ دفاع مقدس کار خود را پیش ببرد.
کد خبر: ۱۲۰۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 27 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف در اولین همایش جبهۀ انقلاب برای انتخابات مجلس که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به این‌که «هدف این نشست گفت‌وگو درخصوص اهمیت انتخابات‌ و اهمیت مشارکت به‌عنوان یک رسالت و وظیفۀ مهم است» خاطرنشان کرد: مهم به این معنا که مشارکت در انتخابات را یک مجاهدت و موضوع امنیت ملی بدانیم، چراکه مشارکت به معنای اقتدار و حل مشکلات اقتصادی است. در دوران دفاع مقدس، وقتی به رزمنده‌ای می‌گفتم برو استراحت کن، می‌گفت هرچه امروز عرق بیشتری بریزیم، یک ماه دیگر که عملیات است خون کمتری ریخته می‌شود.

وی ادامه داد:  امروز در کنار حرمی هستیم که به مسلمین عزت داد، اسلام را مجددأ احیا کرد. در کنار امامی هستیم که در چنین روزی در سال ۱۹۶۳ میلادی در قم دربارۀ حوادث کاپیتولاسیون گفتند همۀ گرفتاری ما از آمریکاست، از اسرائیل است و اسرائیل هم از آمریکاست. گذشت تا بایدن چند روز قبل در فلسطین اشغالی در حمایت از رژیم‌صهیونیستی گفت اگر اسرائیلی هم وجود نداشت، امروز باید یک اسرائیل ایجاد می‌کردیم. سال گذشته، اراذل و اوباش دنیا و رژیم صهیونیستی می‌گفتند کار نظام اسلامی‌ تمام است، اما امروز می‌بینیم اسرائیل به نابودی نزدیک است.

وی تاکید کرد: امروز باید محکم باشیم و اراده داشته باشیم. به سنت الهی ایمان داشته باشیم. به مردم احترام بگذاریم؛ مردم از پایه‌های نظام‌اند. ایمان به سنت‌های الهی و حضور مردم در صحنه دو عنصری هستند که انقلاب را سرپا نگه می‌دارند و به پیش می‌رود. مصداق این واقعیت این است که سال گذشته و در همین روزها رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها و اراذل و اوباش دنیا می‌گفتند انقلاب اسلامی‌ تا دو هفتۀ آینده فرو خواهد پاشید، اما امروز همه می‌گوییم اسرائیل به نابودی نزدیک است و آن را می‌بینیم.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ اشکالی ندارد درون جبهۀ انقلاب رقابت داشته باشیم. اما نه رقابت علیه کارآمدی و همدلی. نه رقابت همراه اختلاف. نباید در سهم‌خواهی رقابت کرد. کشور امروز نیازمند تحول است. سرنوشت امنیت ملی ما در گروی کارآمدی ماست. ما دغدغه‌ای جز حل مشکل مردم نداریم، مردمی که از همه جهت مدیون آن‌هاییم. ما اصرار داریم در مجلس افراد کارآمد و دلسوز داشته باشیم. مجلس باید با همان روحیۀ دفاع مقدس کار خود را پیش ببرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: جوانان عزیز، باور قلبی همیشۀ من این بوده که با جوانان کار کنم. چه آن زمانی که بیست‌وچندساله بوده‌ام، چه الآن که شصت‌واندی سالم است باز هم دوست دارم با جوانان کار کنم. این تحول باید به دست جوان‌ها اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: جوانان عزیز، این شما هستید که می‌توانید تحول را رقم بزنید. این شمایید که با علم و دانش و مدیریت و إن‌شاءالله بندگی و عبادت خالصانه تحول را رقم بزنید. حضرت امام در نامۀ به عروس خود نوشتند اگر نزدیک‌شدن به خدا و عبادتی در کار است، در جوانی است، نه در پیری. هر چه هست در جوانی است. در میدان باشید. بایستید و این تحول را رقم بزنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست