بازدید 4010
۶

مردم منتظر خبر خوب دندانپزشکی باشند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مردم منتظر یک خبر خوب در حوزه دندانپزشکی باشند.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ 25 October 2023

به گزارش «تابناک»، محمدمهدی ناصحی، صبح چهارشنبه در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما، با اشاره به مشکلات مردم در پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی، گفت: متأسفانه خدمات دندانپزشکی در بیمه‌های پایه خیلی جایگاه نداشت و بیمه سلامت از دو سال قبل در این حوزه خدماتی را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به طرحی که در شورای عالی بیمه سلامت مطرح است، افزود: بر اساس این طرح، تمامی خدمات دندانپزشکی به جز ایمپلنت و ارتودنسی، تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار خواهد گرفت.

ناصحی ادامه داد: اجرایی شدن این طرح نیازمند همراهی و موافقت سازمان برنامه و بودجه است که امیدواریم مشکلات بهداشت دهان و دندان مردم حل شود.

وی افزود: اجرای چنین طرح‌هایی در راستای کاهش پرداخت از جیب مردم مردم صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، در خصوص خدمات روانشناسی که تحت پوشش بیمه پایه قرار گرفته است، اظهار داشت: ویزیت روانشناسی و روان درمانی فردی، گروهی و خانوادگی، توسط بیمه‌های پایه پوشش داده می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
همین که میگی منتظر خبر خوب باشید مغزمون تیر میکشه . به ضرس قاطع میگم کیسه ای برای جیب عده ای دوخته شده و چیزی عاید مردم نخواهد شد.
مثل طرحهای معاینه دندان بچه ها در مدارس که برای یک گروه اضافه کار و حق ماموریت درست کرد برای تعدادی دندونپزشک هم درامد. نهایتا تشخیص همه نیاز به خدمات درمان دندان بچه ها بود (که از قبل هم معلوم بود) بچه ها ارجاع میشدن به مراکز بهداشت و مراکز بهداشت هم میگفتن بودجه ای برای این خدمات ندارند .
باشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چشم منتظر مي مونيم تا كل دندونامون بريزه
تا ان شالله تا اونموقع خبر خوش شما هم از راه ميرسه
همیشه منتظریم
اتفاقا بیشتر ین هزینه ها را ارتدونسی و ایمپلنت دارند. من دخترم را بردم ارتدونسی 35 میلیون درخواست کردند.....
ای کاش همان اندازه که برای در آمدها و هزینه های که مردم باید بپردازند ما را با کشورهای پیشرفته مقایسه می کردند بدون در نظر گرفتن هیچ معیاری و از فردای اون روز بدون هیچ گونه مطالعه و کار کارشناسی اجرا می کنند برای پرداخت هزینه های به مردم هم از کشورهای پیشرفته تقلید می کردند. و سیاست یک بوم و دو هوا را اجرا نمی کردند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست