بازدید 4792
۲

واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات تند گل‌ محمدی

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقادات سرمربی پرسپولیس نسبت به آسیب دیدگی ملی پوش این تیم، تاکید کرد که فدراسیون پیگیر درمان پورعلی گنجی است.
کد خبر: ۱۱۹۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 20 October 2023

واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات تند یحیی گل‌محمدی

به گزارش تابناک به نقل از مهر،  مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتقاد‌های گل‌محمدی پس از مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی در تیم ملی فوتبال گفت: ما روز گذشته نامه‌ای مکتوب به باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم و اعلام کردیم که پیگیر معالجه و مداوای این بازیکن هستیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: یحیی گل محمدی، چون بازیکن تأثیرگذاری را از دست داده است آن حرف‌ها را بیان کرده است. البته ماهم اعلام کردیم که آماده معالجه این بازیکن هستیم.

مرتضی پورعلی گنجی در جریان دیدار تیم ملی فوتبال در فینال تورنمنت اردن برابر قطر به شدت آسیب دید و در دیدار شامگاه پنجشنبه پرسپولیس هم غایب بود.

یحیی گل محمدی نسبت به آسیب دیدگی بازیکن تیمش در تیم ملی منتقد است و حتی اعلام کرده که فدراسیون بابت این موضوع یک عذرخواهی ساده هم از ما نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایا تیم پرسپولیس حاضر است پاداش پرداخت شده به بازیکنان ان تیم برای حضور در تیم ملی جام جهانی را به فدراسیون پرداخت کند چرا وقتی به لطف فدراسیون به درامدهای نجومی می رسید اعتراض نمی کنید
چه توقعی از فدراسیون فوتبال دارید اقای گل محمدی
اگر قرار بودن ایشان ( اقای تاج) معذرت خواهی کنند باید از باخت تیم امید و ۵۴ ساله شدن حسرت حضور در المپیک و باخت و حذف در قدم اول مسابقات آسیائی باید معذرت میخواستن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست