بازدید 3456

محکومیت پدر و پسر در مرگ دختر همسایه

کد خبر: ۱۱۹۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ 18 October 2023

پدر و پسری که متهم هستند در جریان درگیری با دامادشان باعث مرگ دختر همسایه شده بودند با رأی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به پرداخت دیه محکوم شدند.

به گزارش ایران، آذر سال 1397 دختر 19 ساله‌ای بر اثر ایست قلبی در بیمارستان جان باخت، اما پدر وی با مراجعه به اداره پلیس مدعی شد درگیری همسایه آنها در ساختمان موجب ترس و مرگ دخترش شده است.

وی در توضیح ماجرا گفت: دخترم به بیماری قلبی مبتلا بود اما مشکل خطرناکی نداشت تا اینکه روز حادثه دو مرد که پدر و پسر بودند وارد ساختمان ما شدند و با یکی از همسایه‌ها که دامادشان بود شروع به دعوا و قمه‌کشی کردند. دخترم با دیدن این صحنه و صدای داد و فریاد آن دو نفر بشدت ترسید و از حال رفت که ما او را به سرعت به بیمارستان رساندیم اما دقایقی بعد جان باخت.

در بررسی مأموران مرد همسایه و دو مرد مهاجم دستگیر شدند و مشخص شد اختلاف آنها یک درگیری خانوادگی بوده است.وقتی جسد دختر جوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد، کارشناسان در گزارشی اعلام کردند 90 درصد علت فوت وی به خاطر بیماری قلبی‌اش بوده و 10 درصد هم به خاطر ترس و وحشت ناشی از درگیری همسایه در شب حادثه بوده است.

در ادامه برای سه متهم کیفرخواست صادر و پرونده آنها برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.در ابتدای جلسه وکیل اولیای‌دم درخواست اشد مجازات کرد.

سپس متهمان یک به یک از خود دفاع کردند و منکر دخالت در این حادثه شدند.با پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و نظریه پزشکی قانونی، پدر و پسر را به طور مساوی به پرداخت 5 درصد دیه زن مسلمان محکوم کردند و دامادشان نیز حکم برائت گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی