بازدید 5476
۸
توسط وزیر جنگ اسرائیل؛

دستور محاصره کامل نوار غزه صادر شد

یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی تداوم ناکامی‌ها در برابر مقاومت فلسطین، دستور داد که نوار غزه به صورت نظامی کاملا تحت محاصره قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۹۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ 09 October 2023

به گزارش  تابناک و به نقل از الجزیره، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، از دستور خود برای محاصره کامل منطقه غزه خبر داد و گفت که طبق دستور او نباید هیچ آب و برق و سوختی وارد این منطقه شود.

یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور محاصره کامل غزه را صادر کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی تداوم ناکامی‌ها در برابر مقاومت فلسطین، دستور داد که نوار غزه به صورت نظامی کاملاً تحت محاصره قرار گیرد.

برخی منابع فلسطینی گزارش دادند که این دستور گالانت، با هدف قطع کامل آب و برق در نوار غزه صادر شده تا در نهایت با استفاده از این حربه مقاومت فلسطین را به توقف پیش روی‌های خود در اراضی اشغالی وادار کنند.

گفتنی است در روزهای اخیر مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی و همچنین تعرضات شدید علیه مسجدالاقصی، قبله اول مسلمانان جهان، اقدام به اجرای یک عملیات نظامی در اطراف غزه کرد که طی آن صدها صهیونیست کشته و زخمی شده اند.

در واکنش به این عملیات رژیم صهیونیستی بار دیگر حملات ددمنشانه خود به اهداف غیر نظامی در غزه را آغاز کرده و تاکنون صدها زن و کودک فلسطینی را به خاک و خون کشیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۸
حضرت ابراهیم 2 پسر داشت. یکی اسماعیل که جد فلسطینی هاست ودیگری اسحاق که جد اسرائیلیها است. فرزندان اینها ازهمون 4 هزارسال پیش دعواداشتند. حالا این وسط ایران وایرانی چیکاره است که خودشو قاطی دعوای این پسرعموهای چموش بکند.؟
هر کسی خربزه می‌خوره باید پای لرزش هم بشینه
به خاطر اسیرها هم که شده نمی توانند خیلی سخت بگیرند وگرنه اسرایشان هم از تشنگی و گرسنگی و زیرآوار خواهند مرد.
حماسی ها رفتن تو سوراخ تونلها مردم مظلوم غزه باید تاوان بدن
آهان الان باز تو بوق و کرنا نکنید صدها زن و کودک فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند !!! قبلش که این به اصطلاح مبارزان حماس 200 تا 200 تا زن و بچه و مرد غیر نظامی اسرائیلی را به گلوله بستن و تیکه تیکه کردن !!! در اون خصوص انسانیت احتمالا شاملشون نمیشه نه؟؟؟!!!! غیر نظامی با غیر نظامی فرق داره؟ اون کشتنش حرامه اون یکی کشتنش حلاله تشویقم داره هان؟ جنگ باید بین سربازان باشد نه اینکه حماس وارد بشه زن و بچه بکشه به گلوله ببنده شما هم هیچ صدایی از حلقومتان در نیاد. انسانیت مه نسبیه!!!!!!!!!
"در واکنش به این عملیات رژیم صهیونیستی بار دیگر حملات ددمنشانه خود به اهداف غیر نظامی در غزه را آغاز کرده"
مگر موشک پرانی فلسطینی ها به اهداف غیر نظامی نبوده. یعنی شما می گی فلسطینی ها حق دارن غیر نظامی ها را بکشند و اسیر بگیرند ولی اسرائیلی ها چنین حقی ندارند. والا من متوجه منطق شما نمی شوم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اسراییلی ها غاصب هستند و در سرزمین غصبی زندگی می کنند و کسی که در زمین دیگران ساکن می شود باید عواقب کار خود را بداند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
این کار هشدار و پاسخی در مقابل سالها جنایت رژیم خونخوار صهیونیستی است و بدان که اسرائیل است که باید پاسخگو باشد... و بفهمد که اگر جنایت کند جواب درخور خواهد گرفت...
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی