دعاوی حقوقی جالب سهگمت

به تازگی سهگمت اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه سال جاری را منتشر کرده است. گزارش تفسیری مدیریت نیز ضمیمه این صورت‌های مالی است و حاوی نکات خوبی از پرونده‌های حقوقی این شرکت است. یک پرونده به دلیل مشخص نبودن محل اختفاء فرد مورد نظر ۲۲ سال است که بلاتکلیف مانده است.
کد خبر: ۱۱۹۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 01 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، به تازگی سهگمت اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه سال جاری را منتشر کرده است. گزارش هیات مدیره نیز ضمیمه این صورت‌های مالی است و حاوی نکات خوبی از پرونده‌های حقوقی این شرکت است. 

در ادامه به بررسی برخی پرونده های حقوقی جالب این نماد سیمانی خواهیم پرداخت.

دعاوی حقوقی جالب سهگمت | بلاتکلیفی پرونده‌ای ۲۲ ساله به دلیل نامعلوم بودن محل اختفا!

یکی از پرونده‌های سهگمت به سال ۱۳۸۰ باز می‌گردد و مطالبه وجه چکی از شخصی به نام حسین نصیری بوده است. ارزش این پرونده ۱.۲ میلیارد تومان بوده است و همان گونه که در توضیحات ذکر شده است و به دلیل نامعلوم بودن محل اختفا طرف و نداشتن اموال این پرونده پس از ۲۲ سال همچنان باز است!

پرونده بعدی مربوط به شکایت از شرکت تکنیکان بوده است که به دلیل ورشکست شدن و فاقد اموال بودن شرکت این پرونده نیز از سال ۱۳۸۵ باز باقی مانده است. میزان مطالبات ۴۰۹ میلیون تومان بوده است.

پرونده بعدی هم مربوط به شرکت آفتاب ونداد کیش است که تاریخ دعوی به ۱۳۹۴ باز می‌گردد و ارزش آن حدود یک میلیارد تومان می‌باشد. آن گونه که در توضیحات آمده است مدیرعامل شرکت فاقد اموال بوده است و در نهایت محبوس است.

باقی پرونده‌ها هم که ملاحظه می‌گردد.

شاید نکته مهم این است که این مشمول زمان شدن پرونده‌ها و نقد نشدن آن ها، هم اکنون ارزش پول را به دلیل تورم کاسته است و ارقام شاید در زمان خود ارقام قابل توجهی بوده است، اما هم اکنون ارزش چندانی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست