نبض خبر

مجری منوتو: تضمین بدهید، صبح تهرانم!

کد خبر: ۱۱۹۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ 26 September 2023
تعداد بازدید : 16863
بازدید 45067
امید تجریشی، مجری شبکه من و تو که بارها مردم را تشویق به حضور در خیابان کرده، در واکنش به این سوال که «چرا خودت به تهران نمی‌آیی و در خیابان نمی‌روی؟» اظهار داشت: «اگر تضمینی بدهید که اگر به تهران برسم، پایم به خیابان می‌رسد، فردا صبح به تهران می‌آیم!» اظهارات تجریشی را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۹
پس چی شد رجز خونی مسوولین تو انگلیس که دوباره راه افتاد
به عنوان معترض خیابونی میگم، پرت و پلا نگو بی وجود کسی که از کشور خارج میشه حق نظر دادن ندارد. چهارتا مطالعه نکن شما خودمون مطالعه روزانه داریم. امثال جرات ندارند تو ایران باشند لایک کنند چه برسه خیابون. تابناک بدجور سوختم از این آدم جان من سانسورم نکن دیوانه دارم میشم از ترسوهای اونوری
خوب؟
عجب مامولکی هست این بنده خدا! مگه خودش به کسانی که میگه اغتشاش کنید تضمین میده که آسبیی بهشون نرسه؟!؟ که حالا خودش تضمین میخواد! این بده خدا هوش مردم رو خیلی دست کم گرفته. فکر کنم که دیگه دست این خائنین به کشور برای مردم رو شده و دیگه مردم فهمیدن که اینا حتی هوش درست و درمونی هم ندارن که مردم رو تا این حد نادان فرض میکنند. اما این طور نیست مردم ما بسیار هم با هوش هستند و گول این آدم ها رو نمیخورند دیگه
من تضمين ميدم پات به خيابون ميرسه ، خيابان معلم ، دادسراي عمومي و انقلاب تهران
من تا خیابون با جون خودم ضمانتت می کنم
نامردی اگه نیای
دروغگو!
صبح کجا میای خائن به وطن. وطن فروش. تو اگه دلسوز ایران ایرانی بودی که میماندی توی همین کشور خودت. نه اینکه بری برای یه حقوق وطن خودتو خاک خودتو کشور خودتو بفروشی به یه عده بیگانه. خون تک تک این جوان های که گول زدین کشاندین وسط خیابان فضا برای زد انقلاب آماده کردین گردن شما وطن فروشاس. شماها دلسوز مردم ایران نیستین. شماها برای پول دست به هرکاری میزنین.
ما تضمین میدیم.
صبح بیا.
موعدتون صبح.
صبح مگه خیلی نزدیک نیست؟
بیا. تضمین میدیم پات به خیابون که هیچ به خیلی جاهای دیگه هم باز می رسه.
تو فقط بیا! اتفاقا نیروی انسانی کم نیست خوب البته در شان و توان انسان ها هم نیست کارهایی که تو می تونی انجام بدی و خیلی ها تو ایران و نیروی تو یکی مخصوصا تو سربالایی هایی که ماین رو نباشه برای هموطنان کوچ رو خیلی غنیمته.
راستی زحمت سنگین 4 تا مطالعه خئاییشبرای تو خیلی زیاده و تو رو چه به این حرفها. اما تو بیا نگران نباش افراد برای مطالعه تو فضای آزاد آدمها کم نیستند.
خدایی داری زیادی فداکاری می کنی. ما راضی نیستیم اینقدر از خودت مایه می گذاری.

بیا ما تضمین می دیم. د بیا نترس بیا دیگه ناز نکن زود باش.
بیا ما تضمین میدیم تو ایران مثل یک خائن وطن فروش معمولی باهات برخورد نشه.
تضمین چی بدن؟! که نگیرنت؟! داداش چیزی نمیخوای ؟! نون اضافه نمیخوای سر راه برات بگیرن؟! مردم رو تشویق میکنی برن جلوی گلوله و کشته بشن و بیافتن زندان و.... بعد میگی من به شرطی میام ایران که جونم و امنیتم و آسایشم تامین بشه؟!
واقعا چه جماعت ابلهی هستن اونهایی که دنباله رو تو و امثال تو شدن !
حماقت این جماعت وطن فروش تمامی ندارد بلوف میزنند و جرات ندارند
بقیه کف خیابون تو خطر باشن مهم نیست، تو باید پات به خیابون برسه!!!
آن پژوهش را هم خودمون میکنیم
شما همون تاج سر باش?
علت عدم انتشار نظریان خوانندگان درباره این خبر توسط تابناک چیه؟؟؟
حالا تو چطور به مردمی که میگید بریزید آتش بزنید تضمین می دهی!!!
وطن فروش خائن
تضمین میدم
بیا تهران، بعد بریم خونه ما یه لاک پشت دارم روپایی میزنه بهت نشون بدم
شما تضمین میدین پای مردمی که به خیابون میان به دستور شما سالم به خونه برسه که ارد میدین؟! چطور جان شما مهمه جناب جان مردم همه نیست؟!
آخه بی غیرت بایدجرات اومدن رونداشته باشی ، شماتحمل یک تلفن مخالف رو نداری چطورمیخوای بعدازاونهمه توهین ، فتنه انگیزی و ... راهت بدن
جیجرو نکشی ما را