نقد قالیباف به هیات عالی نظارت مجمع

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری درباره رد مصوبه مجلس درباره اصلاح بندی از قانون بودجه ۱۴۰۲ در خصوص قیر از سوی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص گفت: مجمع تشخیص مصوبه قیر را رد نکرد بلکه اصلاح کرد.
کد خبر: ۱۱۹۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 11 September 2023

به گزارش «تابناک»، به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز( دوشنبه، 20 شهریور) در پاسخ به تذکر کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در انتقاد از رد مصوبه مجلس درخصوص قیر رایگان گفت: نظارت بر سیاست های کلان ناظر به قانون گذاری و اجرا است. آیین نامه مجمع تشخیص اجازه اصلاح قانون را می دهد.

وی ادامه داد: بنده به موضوع چگونگی کار و اینکه با چه روشی در آنجا (هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام) موضوع تطبیق و مغایرت مصوبات را مورد بررسی قرار می دهند، نقد دارم؛ با دوستان درباره سه قانونی که اخیرا در این هیات رد شد، صحبت و پیگیری کردم و حتما جلسه تشکیل می دهیم.

نمیتونی راه بری؟ (درمان قطعی زانو درد)

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آیین نامه هیات نظارت مجمع در دست بررسی است که کار را به چه روشی انجام دهند که باید این موضوع حل شود.

قالیباف درباره مصوبه قیر گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام قانون را رد نکرد بلکه اصلاح کرد یعنی به جای ۲۵ هزار تن ۲۰ هزار تن شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۰ هزار تن قیر با قیمت هر تن ۷.۵ میلیون تومان به صورت صددرصد تخصیص یافته است. اکنون باید پیگیری کنیم که چرا دولت تاخیر سه چهار ماهه در تخصیص دارد.

قالیباف ادامه داد: ما باید اجرای قانون را از دولت پیگیری کنیم، اگر هم اشکالی به هیات عالی نظارت وجود دارد، بحث دیگری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست