بازدید 4252
آخرین خبر از دروازه‌بان شماره یک

سه‌گانه بیرو؛ مصدومیت و تعویض اجباری در تیم‌ملی!

کد خبر: ۱۱۹۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 07 September 2023

علیرضا بیرانوند برای سومین بار طی ۸ ماه اخیر در تیم ملی مصدوم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی فوتبال امشب در بلغارستان مقابل میزبان اروپایی پیروز شد اما موضوع حائز اهمیت در این مسابقه، مصدومیت علیرضا بیرانوند در دقیقه ۲۰ بود که منجر به تعویض این بازیکن و به بازی آمدن پیام نیازمند شد.

عجیب است که بیرانوند بعداز مسابقه با انگلیس در جام جهانی و مصدومیت در نیمه اول، و همچنین آسیب دیدگی در فینال کافا مقابل ازبکستان، اینبار در مصاف تدارکاتی با بلغارها مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. 

سه‌گانه بیرو؛ مصدومیت و تعویض اجباری در تیم‌ملی!

گویا شماره یک ایران عادت کرده است در بازی‌های تیم ملی مصدوم و تعویض شود.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی این مسابقه علیرضا بیرانوند زمان پرتاب توپ با دست، دچار آسیب دیدگی شد و از زمین مسابقه بیرون رفت. او دقیقه ۲۲ از زمین بازی خارج شد و جای او پیام نیازمند به زمین آمد.

او در دقایق ابتدایی دیدار ایران و انگلیس در جام جهانی 2022 با مجید حسینی برخورد داشت و از زمین مسابقه بیرون رفت و جای او حسینی به زمین آمد. سپس در بازی نهایی تورنمنت آسیای میانه در تاشکند، با سعید عزت‌اللهی برخورد شدیدی تجربه کرد و دقیقه ۱۰ مسابقه از ترکیب خارج شد.

مصدومیت امشب بیرانوند همه را نگران کرده است و شماره یک بلندقامت ایران به طلسم بدشگون تیم ملی عادت کرده و هربار با اتفاق تلخی به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردد.

دکتر علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس ساعتی پیش در تماس با اردوی تیم ملی، درباره وضعیت گلر پرسپولیس گفت: طبق اعلام کادر پزشکی تیم ملی، بیرانوند از ناحیه کشاله‌ی پا دچار آسیب‌دیدگی شده و کارهای اولیه به سرعت برای او انجام شده است.

قرار است که او فردا و پس از بازگشت به تهران برای انجام تصویربرداری پزشکی اعزام شود و پس از مشخص شدن جواب آزمایشات، میزان دقیق آسیب‌دیدگی او مشخص خواهد شد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی