بازدید 3228

باند زمین خواری ۳۲۰ میلیاردی در زندان شناسایی شد

کد خبر: ۱۱۹۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ 03 September 2023

فرمانده انتظامی استان کرمان در حالی  از کشف یک  فقره تصرف اراضی دولتی به ارزش ۳۲  میلیارد  تومان  در شهرستان کرمان  خبرداد که 7متهم  مرتبط  با این زمین خواری، به دلیل جرم های دیگری در زندان مرکزی تحمل حبس می کنند.  

به گزارش خراسان، سردار ناصر فرشید بیان کرد: به دنبال دریافت  یک فقره پرونده دایر بر تصرفات اراضی ملی مبنی بر این که افرادی با سندسازی و تصرف زمین های دولتی اقدام به خرید و فروش این اراضی کرده اند، ماموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی این موضوع را  به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در این زمینه با همکاری اداره راه و شهرسازی و منابع طبیعی پس از دریافت استعلامات و بررسی اسناد و مدارک مرتبط مشخص شد، ۹ هزارمترمربع از زمین های  دولتی مربوط به یکی از اداره های دولتی که کارشناسان ارزش آن را ۳۲۰میلیارد ریال برآورد کرده اند، با تنظیم و جعل سند تصرف شده است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان این که حفظ و حراست از بیت المال و اراضی دولتی از اولویت های پلیس است، خاطرنشان کرد: در این خصوص  با  تحقیقات  بعدی ماموران انتظامی هفت متهم مرتبط با این زمین خواری که به جرایم دیگری در زندان مرکزی تحمل حبس می  کردند، شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار