بازدید 4662
۲
با گل‌های پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی؛

پرسپولیس، میخ چهارم را به فولاد زد!

کد خبر: ۱۱۹۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 30 August 2023

پرسپولیس بار دیگر با گلزنی مدافع میانی خود در کنار درخشش خرید تازه و تعویضی اش، گرمای فولاد را پشت‌سر گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در چارچوب آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 21:30 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

پرسپولیس، میخ چهارم را به فولاد زد!

گل‌های پرسپولیس را مرتضی‌ پورعلی‌گنجی (56) و یاسین سلمانی (3+90) زدند تا پرسپولیس 10 امتیازی شود و مجدداً به رده دوم جدول بازگردد. فولاد هم چهارمین باخت متوالی خود را در فصل جاری تجربه کرد تا همچنان این تیم روی نوار ناکامی قدم بردارد.

پرسپولیس همچون همیشه بازی مالکانه خود را از همان ابتدا در دستور کار قرار داد. آنها توانستند در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی با شوت‌های سنگین خود دروازه کریستوفر کنت را تهدید کنند اما فولادی‌ها با وجود اینکه در شوک برکناری علیرضا منصوریان بودند توانستند با عملکردی ایده آل دفاع خوبی را روی حملات پر دامنه پرسپولیس داشته بانش. د میزبان اهوازی در حضور پر شمار تماشاگران توانست بازی ایده آلی را به نمایش بگذارد و حتی چند موقعیت روی دروازه بیرانوند ایجاد کند اما تلاش آنها در پایان نیمه نخست گلی را به همراه نداشت تا دو تیم در دیداری پر برخورد به رختکن بروند و حرف‌های مربیان خود را در بین دو نیمه گوش دهند.

در نیمه دوم فولاد حریف پرسپولیس و حملات دامنه دارش نشد و چهارمین باخت را در خانه تجربه کرد و بدون هیچ امتیازی از چهار بازی نخست لیگ بیست‌وسوم به تعطیلات رفتند تا مربی خارجی آنها از راه برسد و افتضاح منصوریان را جمع کند.

 

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، جفرسون باهایا، ایوب والی (38 - سینا شاه عباسی)، موسی کولیبالی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک (86-سعید واسعی)، محمد علی‌نژاد، کاندیدو، سینا مریدی (70-محمدرضا غبیشاوی) و گادوین منشا (70-محمد عباس زاده).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی (60- شهاب زاهدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی (88-گئورگی گولسیانی)، سعید صادقی (88-سینا اسدبیگی)، مسعود ریگی و محمد عمری (84- یاسین سلمانی).

داور: حسن اکرمی

 

شرح گل: 

پرسپولیس فولاد صفر - پرسپولیس یک: کرنر پرسپولیس ها از سمت چپ پس از چند رفت و برگشت به مسعود ریگی رسید و او با یک سانتر مواج توپ را روی سر پورعلی گنجی فرستاد تا مدافع پیش تاخته در رقابت با گولسیانی هم تیمی گلزن خود، با یک ضربه سر فوق العاده دروازه کریستوفر کنت را بالاخره باز کند.

فولاد صفر - پرسپولیس ۲: همکاری یاسین سلمانی و شهاب زاهدی دو بازیکن تعویضی پرسپولیس را زاهدی با یک پاس به عقب تکمیل کرد و در ادامه یاسین سلمانی با یک شوت زمینی از داخل محوطه جریمه دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

 

حرکت زیبای عمری از سمت چپ و پاس کات‌بک او به ریگی رسید و در ادامه ضربه مسعود ریگی را کریستوفر کنت با یک واکنش فوق العاده به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۵: مسعود ریگی دوباره شانس خود را از راه دور امتحان کرد اما این بار با اختلاف بسیار به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: پاس مهدی ترابی به محمد عمری رسید و او پس از یک چرخش، با یک شوت ناگهانی دروازه فولاد را تهدید کرد اما کریستوفر کنت به خوبی جهت توپ را تشخیص داد و آن‌را در آغوش گرفت.

دقیقه ۴۴: اشتباه مجتبی نجاریان باعث شد یک موقعیت به پرسپولیس تقدیم شود و در ادامه پاس عمری به ترابی رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به باهیا به کرنر رفت.

دقیقه ۴۴: کرنر کوتاه پرسپولیسی‌ها به سعید صادقی رسید و شوت این بازیکن را کنت در آغوش گرفت.

دقیقه 45+۵: حرکت محمد ابشک از سمت چپ و پاس کات‌بک او به علی‌نژاد رسید اما ضربه هافبک شمالی فولاد با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: پاس فولادی‌ها پشت مدافعین پرسپولیس به محمد علی‌نژاد رسید و البته او در حالی که می‌رفت با بیرانوند تک به تک شود، با خطای پورعلی گنجی سرنگون شد تا داور بازی به مدافع پرسپولیس کارت زرد نشان بدهد.

دقیقه ۵۵: کرنر کوتاه پرسپولیسی ها به عمری رسید و ضربه این بازیکن با اشتباه هماهنگ جفرسون باهیا و موسی کولی‌بالی درون شش قدم به دانیال اسماعیلی فر رسید و ضربه این بازیکن از درون شش قدم را کریستوفر کنت با یک عکس العمل فوق‌العاده برگشت داد.

دقیقه ۸۲: حرکت زیبای مهدی ترابی و واس او به محمد عمری رسید و ضربه او پس از به هم ریختن دفاع فولاد، به پای شاه‌عباسی مدافع فولاد برخورد کرد و دور شد.

دقیقه۹۰+۱: حرکت زیبای دانیال اسماعیل فر از سمت راست و پاس در عرض او را شهاب زاهدی نتوانست به گل تبدیل کند، البته زاهدی معتقد بود کولی‌بالی مدافع فولاد روی او مرتکب خطا شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میخ دوم را هم به استقلال خواهد زد :)
هنر کرد تیمی که سه تا بازی کرده و همش را باخته را بردند.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی