بازدید 3777

اتحادیه اروپا اظهارات بن گویر را به شدت محکوم کرد

اتحادیه اروپا اظهارات وزیر تندروی کابینه رژیم صهیونیستی در رابطه با آزادی آمد و شد فلسطینیان در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۸۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 25 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از سما، امروز جمعه، اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای سخنان ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره آزادی رفت و آمد فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی را به شدت محکوم کرد.

اتحادیه اروپا در این بیانیه اعلام کرد: روابط میان اتحادیه اروپا و اسرائیل باید بر احترام به حقوق بشر و اصول دموکراتیک استوار باشد. تمامی انسان‌ها با یکدیگر برابرند و برخورد با همه آنها باید یکسان باشد.

این نهاد اروپایی افزود: ارزش‌های دموکراتیک و احترام به حقوق بشر عنصر وجودی مشارکت میان اتحادیه اروپا و اسرائیل است و از جمله این امور، ارزش‌ها و حقوقی است که به ساکنان تحت سلطه اشغالگران در اراضی فلسطین مربوط می‌شود.

اتحادیه اروپا تاکید کرد که به موجب قوانین بین‌المللی شهرک‌های صهیونیستی، غیرقانونی و مانعی برای برقراری صلح هستند و تهدیدی برای اجرای راه حل دو دولتی به شمار می‌آیند.

این اتحادیه بار دیگر بر مخالفت شدید خود با سیاست‌های شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی و اقدامات صهیونیست‌ها در این راستا از جمله ایجاد موانع در آمد و شد فلسطینیان در کرانه باختری تاکید کرد.

اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواست که اجازه دهد آزادی رفت و آمد فلسطینیان به شکل ملموسی افزایش و بهبود پیدا کند، تسریع در ساخت‌وسازهای فلسطینیان حاصل شود، رشد اقتصادی و اجتماعی در مناطق موسوم به مناطق «ج» محقق شود و ایجاد وخامت در اوضاع زندگی فسلطینیان متوقف شود.

گفتنی است ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دیروز گفته بود که حق او، همسر و فرزندانش در رفت و آمد در کرانه باختری اشغالی از حق رفت و آمد فلسطینیان مهم‌تر است و حق وی در زندگی بر حق فلسطینیان در آمد و شد اولویت دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی