بازدید 3328

روسیه هدف قرار گرفتن هواپیمای «پریگوژین» را رد کرد

منابع خبری روسیه گزارش دادند طبق بررسی‌های اولیه، جت شخصی رئیس گروه نظامی خصوصی واگنر سقوط کرده و هدف قرار نگرفته است.
کد خبر: ۱۱۸۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ 24 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، وبسایت نظامی روسی «ریبار» اعلام کرد که در اولین بازرسی از لاشه جت شخصی «یوگنی پریگوژین»، هیچ اثری از هدف قرار دادن آن مشاهده نشد.

این در حالی است که روزنامه فایننشال تایمز به نقل از کانال تلگرامی وابسته به واگنر مدعی شد اطلاعات اولیه حاکی از آن است که پدافند هوایی، هواپیما را در شمال مسکو سرنگون کرده است.

از سوی دیگر، مرکز اطلاعات ناوبری هوایی روسیه نشان اعلام کرد هواپیمایی که گفته می شود حامل پریگوژین بود، پروازی نامنظم را تجربه کرد و از ارتفاع ۳۰۰۰۰ فوتی به ۸۰۰۰ پایی فرود آمد.

همچنین کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که یک پرونده جنایی مربوط به سقوط جت رییس گروه نظامی خصوصی واگنر در شمال مسکو باز شده است.

شامگاه چهارشنبه، جت شخصی متعلق به پریگوژین، رئیس واگنرها در نزدیکی مسکو سقوط کرد که در نتیجه آن، ۱۰ نفر جان باختند.

آژانس حمل‌ونقل هوایی فدرال روسیه تایید کرد که یوگنی پریگوژین، رئیس گروه نظامی واگنر و دمیتری اوتکین، معاون وی سوار بر هواپیمای سقوط کرده در شهر تور بوده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۶
صدام هم گفت دامادهاشو خودش نکشته خودشون مردند.
لوکاشنکو رئیس جمهوربلاروس که با نیرنگ وفریبی که روی عمرعاص راسفید کرد این بدبخت راکه به 2 قدمی تزارشدن ومحو تزارفعلی رسیده بود گول زد وبه او تضمین امنیت هم داد باید بداند که وقتش برسه یعنی تاریخ مصرف خودشم تموم بشه این پوتین اهریمنی همون بلا را سر خودشم میاره. واقعا رذالت لوکاشنکو بی حدوحصر است والبته بلاهتش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
مثل پادشاهان قدرت طلب و بی عقل قدیم که بخاطر قدرت ، پسران خودشان را هم کور می کردند یا می کشتند . پوتین هم هیچ ابایی از رسانه ای شدن جنایاتش ندارد چون شیفته قدرت هست . بعد از لوکاشنکو هم نوبت ما هست .
انوشیروان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
سگ دست آموز پوتین بود و کشتش لوکاشنکو هم همین ویژگی رو داره
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
این کم عمقی و سطحی نگری شما ار قضا را نشان می دهد، اینکه فکر کنید با 50 هزار نیروی روی زمین از طریق جاده میتوان مسکو را بدون حمایت ژنرالهای اصلی روسیه با کودتا فتح کرد و شد رهبر روسیه. تحلیل شما شدیدا درگیر جنگ رسانه ای شده است. پروگوژین فقط یک شورشی بود و هرگز امکان اینکه بتواند پوتین رو سرنگون کند نداشت.گرچه کاری که لوکاشنکو کرد منجر به کاهش هزینه برای روسیه شد.مرگ وی هم بعد از حضور در نیجر و کمک به حکومت کودتا بیشتر به نفع اروپا و خصوصا فرانسه است.
طبیعیه. درنظرسنجی های داخل روسیه هم جناب ولادیمیرپوتین همیشه از محبوبیت 90-95 درصدی برخورداراست ومردم روسیه بخاطراینکه با ماجراجویی هاش روسیه را تحریم بین المللی و بدنام جهانی کرده و ملت روسیه را درگیرجنگی ییهدف وملت اوکراین را قتل عام وآواره کرده این یارو راخیلی دوست دارند.
تقصیر اوپراتور بوده..قطب نما را تنظیم نکرده
خطای انسانی بوده !!!!!
پزشکی قانونی علت را سقوط از بلندی اعلام کرد .
دقیقا از کجای هواپیمای پودر شده بازدید کردن و فهمیدن هدف قرار نگرفته ؟

نکنه کاپیتان شهبازی رو بردن ؟
روسیه خبرهای مبنی بر آمادگی روسیه جهت حمله به اوکراین را تبلیغات دروغین غرب برای ایجادتنش روانی عنوان می کرد.فردای آنروزحمله کردند
مردم دنیا هم حرف کرملین را باور کردند!
پو تین که ادم خنگی و ساده بود حمله به اوکران فکر کرد یک شبه تمامش می کند واگنر ساده خنگ تر از پوتین فکر نکردی او انتقام را اخرش می گیرد می رفتی به یک کشور بی طرف حد اقل جان خودت را نجات می دادی
جالبه که چند روز قبل هم یکی از مقامات نیروی هوایی روسیه برکنار شد !!!!!!!!
تقصیر خلبان بوده!!!
معلومه که هدف پدافند قرار نگرفته. فکر کردین پوتین اینقدر کودن و نادان هست که هواپیما رو با موشک یا ... ساقط کنه و مدرک دست همه بده؟! خیلی راحت و بی سر و صدا میتونسته هواپیما رو دستکاری کنه و بعدا هم در تحقیقات اگه انجام بشه مشخص میشه که نقص فنی بوده!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی