بازدید 5312

حضور کیان باتری در نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران

نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران بزرگ‌ترین رویداد صنعت خودروی کشور است که در آن شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی قطعات خودرو، آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: ۱۱۸۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 12 August 2023

این نمایشگاه امسال با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت از ۱۵ کشور مختلف از جمله چین، ترکیه، هند و … و بیش از 1000 تولیدکننده داخلی از روز یکشنبه ۲۲ لغایت چهارشنبه ۲۵ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت کیان نیرو ایرانیان با نشان تجاری کیان باتری طبق سنوات گذشته در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو حضور فعال دارد و در سالن 27 غرفه 14 به معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در زمینه پخش و تأمین باتری‌های خودرویی و صنعتی خواهد پرداخت.

کیان باتری بزرگترین پلتفرم آنلاین فروش باتری در کشور میباشد و به عنوان نخستین استارت‌آپ تخصصی در زمینه باتری خودرو، بزرگ‌ترین بستر فروش آنلاین انواع باتری در ایران را فراهم نموده است و توانسته به بزرگ‌ترین مرجع آنلاین باتری در کشور تبدیل گردد.

حضور کیان باتری در نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران

وب‌سایت کیان باتری با بازدید روزانه بیش از 500 هزارمرتبه بزرگ‌ترین مرجع در زمینه باتری خودرو در ایران به شمار می‌رود. کیان باتری دارای بزرگ‌ترین ناوگان حمل و نصب باتری در محل مشتری است. امدادگران کیان باتری به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات نصب و تعویض باتری در محل هستند.

زمینه‌‌های فعالیت کیان باتری شامل موارد زیر است:

  • فروش آنلاین و نصب باتری خودرو در محل مشتری
  • پخش و توزیع کشوری انواع باتری خودرو
  • ارائه انواع باتری‌های یو‌پی‌اس
  • خرید، فروش و بازیافت انواع باتری فرسوده
  • صادرات و واردات انواع شمش سرب

حضور کیان باتری در نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران

واحد تک‌فروشی کیان باتری بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین باتری خودرو در ایران است که به صورت شبانه‌روزی به حمل و نصب باتری انواع خودرو می‌پردازد. سالانه به طور متوسط یکصدهزار نفر از سرویس آنلاین تعویض باتری در محل کیان باتری استفاده می‌کنند. شعب استانی کیان باتری نیز به تدریج در سال جاری افتتاح خواهند شد.

واحد تک‌فروشی کیان باتری با اختلاف بسیار زیاد بزرگ‌ترین خرده فروش باتری در ایران محسوب می‌شود. کارشناسان فروش مرکز پیام کیان باتری به صورت شبانه‌روزی در تمام ایام سال آماده پاسخ‌گویی و ارائه مشاوره به مشتریان هستند. کیان باتری دارای بزرگ‌ترین ناوگان حمل و نصب باتری در محل است و امدادگران کیان باتری به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات هستند.

حضور کیان باتری در نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران

کیان باتری به عنوان استارت اپ فروش آنلاین ایجاد شد اما با توسعه کسب و کار خود در سال های گذشته وارد پخش عمده باتری و توزیع کشوری آن گردید. در حال حاضر واحد فروش عمده کیان باتری یکی از بزرگ‌ترین بنکداران پخش عمده باتری به سراسر کشور است و دارای یکی از مجهزترین انبارهای باتری در ایران می‌باشد که تمام مراحل ثبت، ارسال و تحویل کالا به صورت اتوماتیک انجام می‌گردد. کیان باتری دارای ناوگان بسیار مجهز جهت ارائه سریع‌ترین خدمات به مشتریان در سراسر کشور است و تحویل باتری به صورت رایگان درب مغازه مشتری انجام میگردد. کیان باتری سعی نموده است با گسترش ناوگان ترابری خود زمان ثبت سفارش تا تحویل آن را به کوتاه‌ترین زمان کاهش دهد.

حضور کیان باتری در نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران

کیان باتری دارای انبار مرکزی مجهز جهت انبارش و مرتب سازی (سورتینگ) باتری فرسوده است که به جمع آوری و بسته‌بندی باتری‌های فرسوده و انتقال به شرکت‌های ذوب فلزات جهت تأمین مواد اولیه تولید باتری در ایران می‌پردازد. کیان باتری آمادگی قرارداد، خرید، فروش و تهاتر باتری فرسوده در ظرفیت‌های بالا و تحویل باتری اسقاط به صورت تناژ طبق برنامه‌ریزی معین از روزانه تا سالیانه را دارد.

حضور کیان باتری در نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران

 

 

انتهای رپرتاژ‌ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج