بازدید 2656

تجمع اعتراضی در محکومیت هتک حرمت قرآن در صنعا

منابع خبری گزارش دادند، شماری از مردم صنعای یمن تجمع اعتراضی در محکومیت هتک حرمت قرآن در سوئد و دانمارک برگزار کردند.
کد خبر: ۱۱۸۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳ 04 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، شماری از مردم به دعوت دفتر ورزش و جوانان در شهرستان «الوحده» استان صنعا روز پنجشنبه تجمع اعتراضی در محکومیت آتش زدن قرآن کریم در سوئد و دانمارک با شعار «قرآن تاج سر و نور قلب ما است» برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان مخالفت خود را با تکرار جنایت آتش زدن قرآن کریم و توهین به مقدسات اسلامی که لابی صهیونیستی پشت آن ایستاده است، اعلام کردند.

معترضان همچنین از مردم و دولت‌های عربی و اسلامی خواستند که سوئد را از لحاظ اقتصادی و سیاسی تحریم و در برابر کشورهای دشمن اسلام و مسلمانان تصمیمات قاطعی اتخاذ کنند.

تجمع اعتراضی در محکومیت هتک حرمت قرآن در صنعا

پیش تر «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن خواستار قطع روابط سیاسی و تحریم اقتصادی کشورهایی شده بود که اجازه اهانت به قرآن کریم را می‌دهند.

پلیس سوئد و دانمارک به تازگی در اقدامی تحریک آمیز مجوز آتش زدن قرآن کریم در این کشورها را صادر کرده بودند.

«سلون مومیکا» در حرکتی موهن و اسلام ستیزانه، اقدام به پاره کردن کتاب آسمانی و پرچم عراق در مقابل سفارت عراق در استکهلم کرد.

همچنین اعضای گروه ملی‌گرای اسلام‌هراس و راست افراطی «دانسک پاتریوتر» (وطن‌پرست دانمارکی) در اقدامی شنیع یک نسخه از قرآن کریم را در مقابل سفارت عراق در کپنهاگ دانمارک سوزاندند.

وزارت اطلاعات ایران سوم مرداد ماه با انتشار اطلاعیه‌ای مستندات جدیدی از وابستگی فرد هتاک به قرآن کریم در سوئد را منتشر کرد و نوشت: پروژه‌ مومیکا ماموریت ابلاغی صهیونیزم با هدف انحراف افکار عمومی مسلمانان از آن جنایت وحشیانه بوده است.

نهاد اطلاعاتی ایران اعلام کرده است: دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۹ میلادی او را رسماً به خدمت می‌گیرد و رابطی اطلاعاتی برایش تعیین می‌کند. ماموریت جاسوسی از مقرها و رهبران گروه‌های مقاومت عراق به‌ ویژه در استان نینوا از جمله ماموریت‌های محوله به وی بوده است.

وزارت اطلاعات ایران می‌گوید: مومیکا پس از خدمات فراوانش به دستگاه جاسوسی صهیونیست‌ها، درخواست انتقال به یک کشور اروپایی را ارائه می‌دهد. عوامل رژیم اشغالگر نیز با این ارزیابی که «مومیکا در قبال امکان اقامت در اروپا، به هر ماموریتی تن می‌دهد»، اقامت و سپس تابعیت پادشاهی سوئد یعنی حیاط خلوت سرویس جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی را به این عنصر پلید خیانت‌پیشه اعطاء می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی