بازدید 1294

اپ‌های بانکی را از کجا دانلود کنیم؟

همراه‌بانک رسمی منتشر شده توسط ۲۲ بانک پرمخاطب کشور در سال گذشته روی سایت و اپلیکیشن بازار در دسترس کاربران قرار گرفته تاجایی که تعداد نصب و دانلود همراه‌بانک توسط کاربران بازار در سال گذشته از مرز ۴۵ میلیون مرتبه عبور کرده است. 
کد خبر: ۱۱۸۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 25 July 2023

به گزارش خبرنگار«تابناک» طی سال‌های اخیر با حذف اپ‌های ایرانی از گوگل پلی و اپ استور برخی از افراد سودجو با ترفندها و ساخت اپ‌های جعلی بسیاری از کاربران را گول زده و حساب بانکی افراد را خالی می‌کردند تا اینکه با ورود پلیس فتا جلوی این موضوع گرفته شد. از سوی دیگر کافه بازار همیشه سعی کرده در راستای جذب کاربران امنیت را در اولویت کاری خود قرار دهد و توانسته با این روش مخاطبان زیادی داشته باشد. برهمین اساس در بحث نصب دانلود همراه‌بانک رسمی توسط کاربران بازار از نظر امنیت تضمین‌شده است، چون این اپلیکیشن‌ها با نظارت خود بانک‌ها طراحی می‌شوند و در اختیار بازار قرار می‌گیرند، اما تایید چند مرحله‌ای باعث می‌شود میزان خطا باز هم کاهش پیدا کند. در این شیوه ابتدا خود بانک‌ها پس از دریافت مجوز‌های لازم به توسعه اپلیکیشن اقدام می‌کنند. بازار مستقیم با تمام بانک‌ها در ارتباط است و فقط اجازه انتشار نسخه رسمی اپلیکیشن را می‌دهد. همراه بانک رسمی پیش از انتشار، توسط متخصصان بررسی اپ در بازار تست می‌شوند تا نقاط ضعف احتمالی آن‌ها برطرف شده و اگر ایراد امنیتی وجود دارد، شناسایی شود.

همراه‌بانک رسمی منتشر شده روی بازار علاوه بر این موارد مانند سایر برنامه‌ها و بازی‌ها توسط ۱۰ آنتی‌ویروس معتبر دنیا زیرنظر گرفته می‌شود و خود کاربران نیز می‌توانند قبل دانلود همراه‌بانک مورد نظرشان وضعیت امنیت آن را بررسی کنند.

اپ‌های بانکی را از کجا دانلود کنیم؟

بازار همچنین خود را متعهد می‌داند با ارسال نوتیفیکیشن کاربران را در جریان به‌روزرسانی تمام اپلیکیشن‌ها از جمله همراه‌بانک بگذارد و به‌همین دلیل حتی اگر نسخه رسمی همراه‌بانک خود را دانلود و نصب کرده باشید که بنا به دلایلی نیازمند به‌روزرسانی یا اصلاح و رفع باگ‌های فوری است، پیام هشدار بازار خیلی زود کاربران را مطلع می‌کند.

همراه‌بانک رسمی منتشر شده توسط ۲۲ بانک پرمخاطب کشور در سال گذشته روی سایت و اپلیکیشن بازار در دسترس کاربران قرار گرفت تا کاربران دیگر مجبور نباشند از منابع غیررسمی یا گروه‌های تلگرامی فایل apk روی گوشی خود نصب کنند و اطلاعات بانکی‌شان را در معرض سرقت قرار دهند.

گفتنی است تعداد نصب و دانلود همراه‌بانک توسط کاربران بازار در سال گذشته از مرز ۴۵ میلیون مرتبه عبور کرده است.

اپلیکیشن همراه‌بانک حداقل ۲۲ بانک کشور در حال حاضر به‌طور رسمی روی بازار منتشر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کشاورزی، بام ملی (بانک ملی)، آبانک (نئو بانک آینده)، بانک ملل، پاسارگاد، ایران زمین، همراه‌بانک سینا، همراه‌بانک دی (دی جت)، بانک سرمایه، موبایلت (بانک سامان)، همراه‌بانک صادرات، بانک شهر، بانک سپه، بانک اقتصاد نوین (همراه نوین)، همراه‌بانک ملت، بانک رفاه، بانک گردشگری، توبانک (نئوبانک گردشگری)، بانک تجارت، بانک قرض‌الحسنه رسالت، بلو بانک (نئوبانک سامان)، پارسیان من (همراه بانک پارسیان) و بانکینو متعلق به بانک خاورمیانه اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی