بازدید 3884

سرقت ۵ تن ضایعات پلاستیک در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان سابقه‌دار که ۵ تن ضایعات پلاستیک از محدوده باقرشهر سرقت کرده بود خبر داد و گفت: در این رابطه مال‌خر اموال مسروقه روانه زندان شدند.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 08 July 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق ضایعات اظهار داشت: سوم تیرماه امسال با وقوع سرقت 5 تن ضایعات پلاستیک در محدوده باقرشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری 175 قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران تجسس کلانتری باقرشهر با حضور در محل سرقت دریافتند که سارق با تخریب قفل‌ها، وارد انبار شده و 5 تن ضایعات پلاستیکی سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: مأموران با پایش تصویری دوربین‌های شهری و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار، سارق به همراه مال‌خر اموال مسروقه را که افرادی حدوداً 37 و 42 ساله بودند شناسایی کردند و در ادامه مخفیگاه متهمان شناسایی و نتیجه بررسی‌های انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

 

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهمان در 2 عملیات منسجم و مجزا دستگیر شدند و در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه مال‌خر اموال مسروقه، حدود یک تن از ضایعات به سرقت رفته کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری باقرشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تأمین نیازهای مالی عنوان کردند که هر دو متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی