بازدید 9579
۸

دروغ توییتری بیرانوند برای فرار از فشار پرسپولیسی‌ها؟

کد خبر: ۱۱۸۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ 04 July 2023

علیرضا بیرانوند که این روزها به داغ‌ترین موضوع نقل‌و‌انتقالاتی فوتبال ایران تبدیل شده است، ساعاتی پیش در نخستین واکنش رسمی خود به فسخ قرارداد با پرسپولیس و مذاکره با استقلال، توئیتی با این شرح منتشر کرد: «جالبه که اگه به دنبال حقمون باشیم، آدم بده داستان میشیم. فقط بدونید که هنوز تصمیمی نگرفتم و به دنبال بهبود سلامتیم هستم. دستتون دارم».

دروغ جدید بیرانوند برای فرار از فشار پرسپولیسی‌ها؟

بیرانوند اما چند دقیقه بعد از این اظهارنظر در حالی که با موج کامنت‌های منفی هواداران پرسپولیس مواجه شده بود اقدام به تکذیب توئیت خود کرده و اظهار داشت، «اکانتی در توییتر ندارم و این توییت، صحبت‌‌‌های من نیست».

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در حالی اقدام به تکذیب اکانت توئیتری خود کرده است که باشگاه پرسپولیس، مدیر رسانه‌ای این باشگاه و برخی از بازیکنان و مربیان پرسپولیس نیز آن را دنبال می‌کنند و به نظر نمی‌رسد برای بیرانوند نباشد!

دروغ جدید بیرانوند برای فرار از فشار پرسپولیسی‌ها؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
تابی دیگه شورشو در آوردی یعنی کل اخبار مملکت شده ایشان
یا اجازه نداری چیزی بنویسی
آقای بیرانوند ماها قبل ازتو پرسپولیسی بودیم وبعدازتو هم خواهیم بود .طرفدار بازیکنان نیستیم تیم یک مجموعه از همه اعضا هست اشتباه زدی .این نیز بگذردوروسیاهی بر زغال ماند.قبلا هم مثل شما بازیکنان زیادی این شو رو بازی کردن چه در پرسپولیس چه استقلال و دیگر تیم ها
مفتش گرونه
با این کارهاشون دستمزد نجومی فوتبالیستهارو فوق نجومی میکنن. فکر نمیکنن این پولها حق کیست که به اینها میدهند
اگر خودشون رو لایق این پولها میدونن باید تیمهای خارجی هم از این پولها به این بازیکنان بدهن و درخواست جذب اینها رو بدهند . ولی امان از یک درخواست
جالبه مردم دنبال نون شبشون آقایون چند میلیارد آپشن و حق می‌دونه تا دیروز خودتم مثل همین مردم بودی حالا که دل مردم به همین فوتبال خوشه شماها چند روز از این مثلا حق نمی‌تونید صبر کنید . دم وحید امیری باز گرم که حداقل می فهمه
این جدایی مشکوک و بوی شرط بندی میده
اگر مدیری سالم و شجاع و مخالف زد و بند در پرسپولیس یا تیم های دیگر داشتیم به بیرانوند میتونستند حالی کنند که یک من ماست چقدر کره داره !
خدایا روا مدار روزی گدا معتبر شود.
این که یک توپ شوت کن میخواد کجا توپ شوت کنه اینقدر مهمه؟

شنیدم این آقا که 95 میلیارد تومن برای دو سال خواسته !
در کشوری که طبق گفته مقامات مسئول 60 میلیون نفر نیازمند کمک یارانه هستند، این که این آقا میخواد کجا توپ شوت کنه چه اهمیتی داره؟

فوتبال هم یک بازیه و نه بیشتر.
چقدر راحت باهامون بازی میکنن. کمی برای خودمون ارزش قایل بشیم بد نیست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی