بازدید 3854

لغو بزرگترین نمایشگاه هوایی روسیه

سازمان‌دهندگان نمایشگاه بین‌المللی هوا و فضای روسیه (MAKS) تائید کردند که نمایشگاه هوایی که قرار بود در جولای امسال در شهر ژوکوفسکی برگزار شود، به سال ۲۰۲۴ موکول شده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰ 03 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روزنامه مسکو تایمز، نمایشگاه هوایی ماکس از سال ۱۹۹۳ به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و در طول سال‌ها صدها هزار بازدید کننده را به خود جذب کرده است.

امسال اولین لغو این رویداد بین المللی است که همواره با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و سایر مقامات بلندپایه این کشور برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه ماکس برای روزهای ۲۵ تا ۳۰ جولای (۳ تا ۸ مرداد) تعیین شده بود.

گزارش‌هایی مبنی بر اینکه نمایش امسال ممکن است به دلیل نگرانی‌های امنیتی لغو شود، اولین بار در اواخر ماه مه در رسانه‌های روسیه منتشر شد.

کارشناسان نظامی و هوانوردی همچنین به مسکو تایمز گفتند که جنگ در اوکراین و تحریم‌های غرب به این معنی است که نمایش امسال تنها تعداد انگشت شماری از خریداران خارجی را به خود جذب خواهد کرد و بنابراین تا حد زیادی آن را بی‌معنا می‌کند.

سازمان‌دهندگان ماکس در بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی آنها منتشر شد، بدون اشاره به دلایل تعویق این نمایشگاه نوشتند: نمایشگاه هوایی ماکس نشانه بارز صنعت هوافضای داخلی بوده است و بدون شک باقی خواهد ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی