بازدید 19713
۴

عقب‌نشینی پریگوژین خشم ادمین کانال واگنر را برانگیخت

عقب‌نشینی رئیس گروه واگنر خشم ادمین کانال تلگرام این گروه را برانگیخت و او خطاب به یوگنی پریگوژین گفت: با این اقدام نه تنها به خود بلکه به همه کسانی که به شما ایمان داشتند، بی احترامی کردید.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 25 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، وی در کانال تلگرام واگنر نوشت: قراردادم را فسخ می‌کنم.

ادمین کانال تلگرام واگنر افزود: پریگوژین مانند یک احمق محض عمل کرد و تعداد زیادی از مردم را فریب داد. اگر جرات و جسارت ندارید که مسیری را تا انتها بروید پس نیازی به شروع آن ندارید.

وی اظهار کرد: امیدوارم پریگوژین به روشی پیچیده و پَست نابود شود. تمام دارایی‌های او باید گرفته شود. این نظر شخصی من است. چنین افراد پست و بی ارزشی باید به صفر برسند.

ادمین کانال تلگرام واگنر خاطرنشان کرد: حالا می‌توان گفت سه امتیازی که به او داده شد عبارتند از استعفای شویگو (سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه)، عفو برای جنگجویان واگنر و فرصت بازگشت به آفریقا.
وی تاکید کرد: پریگوژین با این اقدام نه تنها به خود بلکه به همه کسانی که به او ایمان داشتند، بی احترامی کرد.

ادمین کانال تلگرام واگنر با انتشار فیلمی از تشویق اعضای مسلح واگنر از سوی مردم نوشت: اینگونه است که مردم با جنگجویان واگنر در روستوف خداحافظی می‌کنند. واگنر از حمایت مردمی عظیم و هر فرصتی برای تغییر هر چیزی برخوردار بود اما جنایتکار ناچیز (پریگوژین) به همه خیانت کرد.

وی افزود: به عقیده من پریگوژین مسئولیت کامل مرگ ۱۲ خلبان نظامی روسیه را که در تلاش برای جلوگیری از پیشروی جنگجویان واگنر کشته شدند، برعهده دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۴
تو که اینهمه راه اومده بودی چرا برگشتی؟/؟ دنیارو از شر یه دیکتاتور خلاص می کردی و جاودانه میشدی
فعلا نشون داد پوتین فقط لب و دهنه
تئاتر شورش واگنر تمام شد رهبر واگنر به بلاروس تبعید شد موشک های هسته ای روسیه هم قبلا در بلاروس مستقر شده اگر یکی شلیک بشه حتما واگنر عاملش معرفی خواهد شد.
بعضی آدمها قیمتشون اینقدر پایین هست که با یک شکلات قابل خریدن هستند
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی