بازدید 2245

بسته تحریمی جدید انگلیس علیه روسیه؛

روزنامه گاردین از وضع قانون جدیدی در انگلستان خبر داد که به دولت این صلاحیت را می‌دهد که با وضع مجازات اقتصادی ضد روسیه، دارایی‌های مسدود شده روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵ 21 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رسانه‌های انگلیسی از وضع قانون جدیدی در انگلستان خبر دادند که به دولت و وزیران کابینه این صلاحیت را می‌دهد که با وضع مجازات اقتصادی ضد روسیه در جنگ اوکراین، دارایی‌های مسدود شده روسیه در انگلیس را برای بازسازی اوکراین مصرف کنند.

خبرگزاری المیادین بامداد چهارشنبه گزارش داد که روزنامه انگلیسی گاردین با بیان این مطلب اعلام کرد با وضع قانون جدید از سوی دولت انگلیس ضد روسیه، دولت انگلیس گام جدیدی در تشدید تحریم‌ها ضد روسیه برداشته است.

بر پایه این گزارش، «جیرمی هانت» مشاور امور خزانه داری دولت انگلیس در همین ارتباط، اعلام کرد که اقدامات تقنینی جدید دولت در کنار وضع تحریم‌های گسترده انگلیس ضد روسیه نشانگر این است که انگلیس قادر به تضمین شیوه‌هایی در صرف کردن اموال بلوکه شده روسیه در انگلیس به نفع مردم اوکراین است.

به نوشته المیادین، براساس قوانین انگلستان، وضع قوانین جدید مصادره اموال در صورتی اجرایی می‌شوند که براهین و ادله قاطعی در مصادیق اعمال جنایتکارانه اثبات شود.

گفتنی است دولت انگلیس نخستین دولتی است با وضع چنین لوایحی پیش دستانه‌ای، پیش از برگزاری کنفرانس بین‌المللی «بازسازی اوکراین» در روزهای ۲۱ و ۲۲ ژوئیه ماه میلادی جاری (۳۱ خردادد و یکم تیر) با هدف وضع تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه اقدام می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست