بازدید 3689
۶

عرضه خودرو در بورس پیگرد قانونی دارد

رئیس رقابت در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بهمن‌موتورز اخطار داد که عرضه خودرو در بورس اقدامی ضدرقابتی و متخلفانه است و باید به‌سرعت متوقف شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 18 June 2023

 

به گزارش تابناک از مشرق، سید محمدرضا سید نورانی رئیس شورا و مرکز ملی رقابت در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بهمن‌موتورز اخطار داد که عرضه خودرو در بورس اقدامی ضدرقابتی و متخلفانه است و باید به‌سرعت متوقف شود.

در این نامه آمده است: اطلاعیه منتشر شده در بورس کالا در خصوص عرضه خودروی دیگنیتی پرستیژ آن شرکت، مغایر با مفاد دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری مصوب این شورا در جلسه ۵۴۳ مورخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ است که بر اساس اختیار قانونی شورای رقابت، موضوع بند ۵ ماده ۵۸ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تصویب و ابلاغ شده و لازم‌الاجراست.

وی تاکید کرد: بر اساس آن دستورالعمل، عرضه خودروی سواری باید از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو و بر مبنای قیمت‌گذاری موضوع آن انجام شود.

سید نورانی تاکید کرد: هر گونه اقدام بر خلاف مفاد دستورالعمل مذکور، تخلف ضدرقابتی محسوب می‌شود و منجر به پیگیری قانونی از طریق مراجع نظارتی و قضاوتی خواهد شد؛ بر این اساس به آن شرکت اکیداً اخطار می‌شود که شروع به این اقدام ضدرقابتی و متخلفانه را به‌سرعت متوقف کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
مردم مثل آهویی که منتظر هست دعوای بین ببر و شیر تموم بشه تا ببینه خوارک کدوم یکی خواهد شد دارن نگاهتون میکنن
پاسخ ها
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
ایول گل گفتی
این سیاست های کلی اصل 44 تاکنو ن جز ایجاد رانت و فرش اموال بیت المال به قیمت نزدیک به صفر با توجه به شرایط اقتصادی کشور و همچنین چوب لای چرخ توسعه کشور گذاشتن هیچ ثمری نداشته است. یا سیاست ها غلط است و یا غلط اجرا می شود در هر صورت نیاز به تجدید نظر اساسی در ان دیده می شود.
انوقت چرا بعضی ها در حاکمیت انتظار دارند سرمایه گذار خارجی تو ایران سرمایه گذاری کنه ؟!!! یعنی در عرض این چند ماه مصوبات فروش خودرو در بورس دقیقا 180 درجه عوض شده !!!! اخه چقدرمردم مظلومند !!!! که برنامه ریزان و تصمیم گیران کلان مملکت اینطور هست و نیستشان را به ازمایش گرفتند !!! چقدر این مسئولین ضعیف و ناتوانند !!! توی شهر ما نانوایی ها همه از کمبود آرد می نالند و ساعت فعالیتشان را نصف کردند و صف های طویل در نانوایی ها رایج شده !!! این است معنی حمایت از مردم ضعیف!!!
فعلا که کلاه شورای رقایت پشمی نداره و حتی از قیمتهای شواری رقابت هم تکمین نمی کنند. معلوم نیست داستان چیه! زنگ میزنی میگن هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده. چرا محکم نمی زنید تو دهن این مونتاز کارهای دلال؟ داستان این دنا رو هم که دیگه نگو!
ملت احساسی ما فقط دنبال ارزونی هستند. ولی به ریشه های مساله توجه نمی کنند. وقتی خود دولت با چاپ پول بدون پشتوانه مسول اصلی تورم کنونی جامعه است چرا باید جورش را بخش خصوصی نحیف کشور بکشد؟ بجای ادامه سیاست شکست خورده قیمت گذاری دستوری، مسیر واردادت را هموار و خودروسازها را به حال خودشان رها کنید تا با رقابت رشد پیدا کنند.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی