بازدید 4393

رادان از افزایش پوشش دوربین‌های انتظامی خبر داد

فرمانده کل انتظامی کشور بر افزایش سطح پوشش دوربین‌های فراجا برای تامین امنیت در همه ابعاد تاکید کرد و گفت: رئیس جمهور با این موضوع موافق هستند و امیدواریم زودتر تامین اعتبار لازم انجام شود و بتوانیم بهتر از گذشته در همه ابعاد امنیتی با استفاده از بسترهای هوشمند حاضر شویم.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ 16 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار احمدرضا رادان عصر امروز در جمع خبرنگاران استان قم، با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه مقابله با بی‌حجابی اظهار کرد: در حوزه امنیت عمومی و بحث حجاب چهار ناظر را ایجاد کرده‌ایم که هر کدام فرآیند برای مقابله با بی‌حجابی‌ها دارند به عنوان نمونه ناظر چهار در حوزه فضای مجازی فعال است.

وی اضافه کرد: ناظر چهار برای افرادی که در فضای مجازی کشف حجاب می‌کنند یا افرادی که دیگران را تشویق و بی‌حجابی را ترویج می‌کنند استفاده می‌شود و در این راستا نیز برای برخی از افراد چهره پرونده‌های قضایی تشکیل شده و برخوردهای لازم درحال انجام است.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: درصد تذکرات ما در فضای مجازی ۷۰ درصد کاهش یافته است و این به معنای کاهش ناهنجاری‌ها در عرصه فضای مجازی است و ما در دیگر ناظرها تلاش داریم تا با اقدامات جدی‌تر دغدغه‌های مردم را به حداقل برسانیم.

وی خنثی‌سازی توطئه دشمن را نیازمند مشارکت مردم دانست  گفت: فقط برخی از افرادی که کشف حجاب می‌کنند عناد و مشکل خاص دارند بلکه بیشتر افراد غافل هستند یا دست‌خوش تبلیغات کسانی شده‌اند که مروج بی‌حجابی هستند.  

رادان اظهار کرد: طرح برخورد با بی‌حجاب‌ها با استفاده از دوربین‌های نظارتی نیز درحال اجراست و افرادی که کشف حجاب می‌کنند شناسایی می‌شوند و پیامک اول که تذکر اولیه است به آنان ارسال و در پیامک‌های دوم پیگیری قضایی و انتظامی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در سواحل مازندران نیز قرار شد این موضوع مهم دنبال شود و هشدارهای پیامکی و حضوری داده شود و البته که از دولت هم خواستیم تا سطح پوشش دوربین ما را برای تامین امنیت در همه ابعاد افزایش دهد که رئیس جمهور نیز با این موضوع موافق بودند و امیدواریم زودتر تامین اعتبار لازم انجام شود و بتوانیم بهتر از گذشته در همه ابعاد امنیتی برای تامین امنیت با استفاده از بسترهای هوشمند حاضر شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۰
کاش برای رفع مشکلات مردم هم همین قدر پیگیری و بودجه صرف میشد گرانی و تورم خشک سالی و بیکاری و اجاره مسکن و.....
درود سردار عزیز
برای مرزبانها چیکار کردین؟
برا ماشین های شوتی چکار کردی
اگر منظورت از امنیت مقابله با زورگیرها و اراذل و اوباش و تامین مرزهاست، خسته نباشید و دستت هم درد نکنه اما اگر منظورت روسری و حجاب دختران و سرکوب آنهاست باید گفت فایده ای ندارد. وضعیت حجاب به قبل شهریور 1401 برنمی گرده چون جامعه متحول شده. بمب اتم هم سر این مردم بزنی دیگه چاره کار نیست
با بگیر و ببند کاری درست نمیشه شما متاسفانه فقط با نگرش جبری نگاه میکنید مثل ممنوعیت‌های دیگه میشه ،حالا جایی که دوربین نبود چی میشه باید کار فرهنگی کرد
تا اوضاع اقتصادی این طوری باشه ، دوربین چه کارایی داره ، طرف از نداری کابل پل میاندواب رو تو روز روشن میدزده ، حالا مثلاً دوربین بود این کار رو نمی‌کرد ، خود دوربین رو هم میدزده ، حجاب هم با زور و دوربین نمیشه
امیدوارم دوربین تار مو فقط نباشه دزدی و اختلاس و رانت و .. رو شناسایی کنه
دو تا دوربین رو لباس و داخل اون ون گشت ارشاد اگه کار کرده بودن - که خیلی ها اعتقاد دارن کار می کردن- این همه مصیبت برای این مردم در نمیومد. حالا دوربین بیشتر می کنید که مردم رو کنترل کنید ؟ کنترل مامورین چی میشه ؟
از شنبه انشا الله
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی