بازدید 4905

قاتل فراری توسط پلیس ایلام دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: قاتل فراری پس از ۱۸ روز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 15 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار جمال سلمانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در اوایل خرداد ماه سال جاری در حوزه یکی از محلات شهر ایلام و متواری شدن قاتل، دستگیری قاتل متواری در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و رصد اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مخفیگاه قاتل را در شهر ایلام شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی پلیس و پس از مواجهه با مستندات، به بزه انتسابی (قتل) با انگیزه اختلاف شخصی معترف شد.

سردار سلمانی با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: مجرمان و هنجارشکنان هیچگاه نمی‌توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با اینگونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم