بازدید 3740

دستگیری کلاهبردار در پوشش فعال سرمایه‌گذاری

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ 12 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار یحیی الهی بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری تحت عنوان فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری، به پلیس آکاهی استان دستگیری کلاهبردار در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و استعلامات به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد، فرد کلاهبردار خود را به عنوان بازاریاب معرفی و تحت مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید روغن موتور خودرو ۱۰ میلیارد ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است.

الهی تصریح کرد: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از کسب مجوزهای لازم قضائی متهم را در مخفیگاه خود طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی، اظهار کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به کلاهبرداری و دریافت ۱۰ میلیارد ریال اعتراف و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان از شهروندان خواست تحت هیچ عنوان به افراد ناشناس که با دادن وعده‌های غیر واقعی درخواست پول از آنها می‌کنند اعتماد نکرده و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار