بازدید 5249
۷

خبر جدید وزیر راه برای افزایش وام خرید مسکن

وزیر راه و شهرسازی از پیشنهاد افزایش وام خرید مسکن به ۵۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: قرارداد ساخت خط آهن رشت آستارا هفته آینده امضا می شود.
کد خبر: ۱۱۷۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 09 May 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش در حاشیه همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی با بیان اینکه قرارداد ساخت خط آهن رشت - آستارا هفته آینده امضا می‌شود در پاسخ به این پرسش که آیا سرمایه‌گذاری این پروژه را روس‌ها انجام خواهند داد، اظهار کرد: بخشی از این سرمایه‌گذاری توسط طرف روسی انجام می‌شود که با تکمیل آن کریدور شمال - جنوب نقش پررنگ‌تری در تسهیل حمل و نقل و ترانزیت کشور ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به ابراز تمایل کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای همسایه شمالی به حضور در تکمیل کریدورهای شمال - جنوب و شرق - غرب افزود: مذاکرات با طرف‌های خارجی در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۵۵۰ کیلومتر جاده ساحلی در جنوب کشور داریم که تکمیل آن نقش بسیار زیادی در اقتصاد دریامحور خواهد داشت اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته باقیمانده این جاده ساحلی که بیشتر آن در استان سیستان و بلوچستان است تا پایان دولت سیزدهم به اتمام خواهد رسید.

بذرپاش در خصوص حضور هندی‌ها در بندر چابهار و اینکه آیا احتمال کنار گذاشتن هندی‌ها به دلیل عدم پایبندی به تعهدات وجود دارد؟ تصریح کرد: ما در شرایطی نیستیم که برای سرمایه‌گذاری در بنادر منت کسی را بکشیم. در زمان حاضر بخش خصوصی داخلی و خارجی درخواست‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری در بنادر دارند که ما باید از بین این درخواست‌ها بهترین آنها را انتخاب کنیم.

وی تاکید کرد:‌ بر اساس رویکرد دولت سرمایه‌گذاری در بنادر باید بلندمدت باشد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین درخصوص مباحث مربوط به افزایش ۵۰ درصدی وام خرید مسکن گفت: پیشنهاد افزایش این وام به ۵۵۰ میلیون تومان در حال بررسی و احتمالا همین رقم نیز تصویب خواهد شد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
توانایی بازپرداخت قسطش رو کی داره اونوقت
قیمت مسکن رو کنترل کنید با این وام ها رهن هم نمیشه کرد.
جناب وزیر اول پیاده شوید با هم برویم با حقوق هفت و هشت میلیونی چطوری اقساط پرداخت بشه؟؟؟
الان با 550 میلیون میشه یک قبر خرید ؟
آقای بذرپاش لطفا در مورد افزایش وام ساخت در روستاها حرف با عمل باشد.الان وام مسکن در شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی اصلا به روستاهای اطراف داده نمیشه.فقط نور چشمی
با سلام و احترام متاسفانه در حالیکه سه سال از عمر دولت و مجلس اصول گرا می گذرد برای واجدین شرایط مسکن ملی شهر صدرا به بهانه عدم فراهم شدن زمین، هیچگونه اعلام و پیامک برای واریز کردن قسط اول نیامده است اگر مالک ملک یا خانه قیمت ملک خود را متری یک میلیارد تعیین کند، شما نمی‌توانید به هیچ کجا شکایت کنید. اما برای گرانفروشی ۱۰۰۰ تومانی یک بسته چیپس، میتوانید به تعزیرات حکومتی شکایت کنید! یک کارمند دولت حقوقش ده تا 20 درصد افزایش دارد و ریالی امکان افزایش حقوقش نیست و مالیاتش آخر ماه اتوماتیک کسر می شود ولی فردی که ده تا خانه 200 ملیونی داشته آزادانه قیمت هر ملکش را 5 ملیارد ارایه می دهد و حق اجاره را هم هر چه عشقش بکشد بالا می برد مالیات هم نمی دهد آیا اینجا قانون جنگل حکمفرماست بانک مسکن 18 ماه 80 ملیون پول زوجین را بلاک می کند که وقتی نوبتش رسید بتواند با 120 ملیون وام یک متر ملک بخرد حالا چون ملک قیمتش نجومی شده موقعی که زمان انتظار و نوبت وامش می رسد بخاطر قیمت نجومی املاک نمی تواند ملک بخرد پس نمی تواند وام بگیرد حالا اگر وام نگیرد 20 ملیون پولش را بانک بلاک می کند که امتیاز وامش محفوظ بماند و این میلیارد ها پول بلاک شده مستاجرین بی خانمان توسط بانک بصورت ملیاردی به پرسنل بانک وام داده می شود و یا بانک ها با آن پول های بلاک شده بی خانمان ها، ملک می خرد که بتواند با فروش چند برابر آن سود های کلان بجیب بزند یعنی از پول های بلاک شده بی خانمان ها کاسبی راه انداخته اند و در واقع دولت و بانک ها برای افزایش تعداد بی خانمان ها رقابت می کنند
برو مردم کجا جای قسط و وام دارند
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی