سهامداران در تله های سیگنال فروشی قرار نگیرند

کارشناس بازار سرمایه گفت: در دوره قبلی افرادی که کانال‌های فضایی مجازی را برای دریافت راهنمایی انتخاب کردند زیان بیشتری را از نسبت به سایر سهامداران متحمل شده اند.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 02 May 2023

به گزارش بورس تابناک، آقای کوروش آسایش گفت: زمانی که وضعیت بازار سرمایه به شکل صعودی است و نقدینگی را به سمت خود جذب می‌کند در همین اوقات برخی از افراد به فکر سود جویی و فرصت طلبی خود   هستند و چه بستری در دسترس‌تر از فضای مجازی برای این که افراد بتوانند دام‌های خود را پهن کنند.

او در ادامه گفت: معمولا در فضای مجازی سهمی به افراد معرفی می‌شود و در گروه افراد هماهنگ با یکدیگر از سهم تعریف می‌کنند انقدری که سهامدار دست به خرید می‌شود و پس از خرید بعد از چند روز معمولا در صف‌های فروش طولانی گیر خواهد افتاد.

او می‌گوید: معمولا در این کانال‌ها سهمی به فرد معرفی می‌شود که نه تنها شرایط مناسبی ندارد بلکه سهم شناخته شده‌ هم نیست بنابر افراد باید بسیار دقت کنند چرا که در بازار‌های مالی مشاوره رایگان و دوستانه اصلا وجود ندارد.

او در ادامه گفت: در چند سال گذشته شاهد گسترش شرکت‌های سبدگردان دارای مجوز  از سازمان بورس هستیم که یکی از گزینه ای مطمئن برای استفاده است از سوی بهترین روش برای ورود به بازار سرمایه را روش غیر مستقیم می‌دانم و به عنوان توصیه بر روی روش به شکل غیر مستقیم تاکید دارم، اما اگر افراد تمایل به ورود به شکل مستقیم به بازار را دارند با یادآوری خاطرات تلخ ریزش بورس باید گفت افرادی که کانال‌های فضایی مجازی را برای دریافت راهنمایی انتخاب کردند بیشترین زیان را از ریزش قبل متحمل شده اند بنابر این  توصیه می کنم سهامداران براساس هیجان در تله های سیگنال فروشی باطل فضای مجازی گرفتار نشوند./باشگاه خبرنگاران جوان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار