بازدید 9535

دستگیری ضاربان منجر به قتل آمر به معروف در سبزوار

متعاقب رویداد یک حادثه ضرب‌وجرح در روز گذشته که منجر به فوت یک آمر به معروف در سبزوار شد، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی طی دستوری خطاب به دادستان عمومی و انقلاب سبزوار، خواستار رسیدگی و روشن شدن ابعاد ماجرا شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 30 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، دادستان سبزوار اظهار داشت: مطابق تصاویر دوربین‌های مدار بسته و تحقیقات به‌عمل آمده، در شامگاه ۸ اردیبهشت، یکی از شهروندان که منتظر بازگشت فرزند خود از کلاس بود، متوجه ایجاد مزاحمت و درگیری ۲ جوان با یک دختر جوان و کشاندن دختر در خیابان به اجبار و زور شده و در یک اقدام شجاعانه و انسانی، بلافاصله برای نجات دختر جوان اقدام می‌کند.

متاسفانه هر ۲ جوان مزاحم، که حسب بررسی به‌عمل آمده دارای سوابق متعدد کیفری هستند، در واکنش به دفاع شهروند سبزواری از دختر جوان، ناجوانمردانه با سلاح سرد وی را از پشت سر مورد اصابت چاقو و سپس نفر دوم از روبه‌رو مورد جرح شدید قرار می‌دهند و پس از ارتکاب جرم از محل متواری می‌شوند.

بلافاصله اکیپ جنایی در معیت بازپرس، تحقیقات خود را آغاز و با تلاش مستمر در کمتر از ۱۰ ساعت ضاربین شناسایی و به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۳۲
گفتیم مردم روبروی هم قرار ندهید الان فکر ذکر مسئولان فقط شده حجاب گرونی بیکاری تورم در ایران غوغا میکنه و چه بلای داره به سر مردم بیچاره ایران در می آره مسئولان امر هم روزه سکوت اختیار کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
تجاوز به دختر مردم چکار دولت دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
تا قبا از بی حجابی کی یک مرد اجازه داشت دست دختر مردم را بکشو و به زور ببرد ننگ بر شما بی حجابان
مطالب پیشنهادی تابناک: شش ماهه کانادا باش.
جای تاسف داره.
مثل همیشه داستان های تخیلی و غیر قابل باور . نیروی انتظامی قبل از هر چیزی نیاز به استخدام سناریو نویس های حرفه ای دارد . همه اخبار مشابه این مثل فیلم فارسی های قبل از انقلاب نوشته می شود .
آیا یک قانون درست حسابی بازدارنده برای کسانی که مزاحم نوامیس مردم می شوند نیست؟ توی اروپای کفر کسی مزاحم خانم ها بشه بالای 5 سال حبس میگیره جطوره بچه 26 ساله 8 بار سابقه کیفری داره هنوز هم بیروه وله ؟ حتما باید آدم بکشه بیان جمعش کنن
خدا رحم کند با این جنگ داخلی که مسئولین بی فکر در کشور درست کرده اند
این افراد جانی باید به سزای اعمال پلیدشان برسند.
به شدت مجازات کنید عفو بدهید ناحق کرده اید
اینها را خوب بلدید دستگیر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
شما به بزرگی خود ببخشید
اینها ثمرات شعار فربینده زن ، زندگی ، آزادی است ، منتظر باشد و شاهد افزایش لجام گسیخته این گونه ناهنجاری ها از سوی مدعیان آزادی زن باشید .
متاسفانه بي بندباري وبي حجابي در چامعه بين دختران وزنان بيشتر شده واين مسئله باعث شده يك عده ادم هاي لاابالي به خودشان اجازه مي دهند مزاحم خانم ها شوند جلوگيري از فساد وظيفه دولت ونيروي انتظامي است نه يك نفر ادم با غيرتي مثل اين جوان عزيز كه به خاطر بي حجابي يك عده بايد قرباني شوند وجان عزيز خودش را از دست بدهد فيلم اين درگيري دررسانه هاي مختلف هست كه نشان دهنده بي حجابي اين دختر هست كه باعث تحريك اين فرد شده وكاملا مشخص است دولت وحكومت اگر فكري به حالا جامعه نكنند اين شكل موراد روز به روز افزايش خواهد يافت وديگه غيرقابل كنترل خواهد شد ديگه خانواده از پس اين بي بندباري دختران وزنان جوان خودشان برنمي ايند باعث باني اين همه بدبختي وبي حيايي خود دولت هاي مختلفي كه در طول انقلاب روي كار امدند وبه خاطر محبوب شدن وراي اوردن براي رياست جمهوري تبلغيات ازادي سر دادند باعث شدند خانم ها به خودشان اجازه بدهند اين مشكلات براي جامعه وخانوادهها بوجود اورند
حالا هر چیزیو به امز به نعروف نچسبونید. تشت رسوایی خیلی وقته افتاده
چرا ربطش میدید به امر به معروف!!!!!!!یه دعوای خیابونی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
دعوای خیابانی نبوده ، امر به معروف هم نبوده
موضوع همون غیرت بوده
این جنگ خانگی را تا گسترش نیافته پایان دهید
آتش به اختبار ها را کنترل کنید
با جان جوانان بازی نکنید
آمر به معروف؟ یا شهروند لوطی که وظیفه پلیس رو به عهده گرفت
چرا باید یک قاتل فرصت قتل و جنایت دوباره پیدا کند؟؟؟؟
چه فایده؟
با این قوه قضاییه عزیزی که ما داریم روز به روز جرم و جنایت بیشتر میشود
اعدام کمترین و سبکترین حکم.
این مملکت ایقد بی‌صاحب شده، افرادی که سابقه ی کیفری متعدد دارند بلافاصله آزاد میشن اما اونیکه به شرایط موجود کشور معترض میشه تا لحظه ی مرگ در زندان بسر میبره. واقعا تاسف باره این همه دلیلی که خود مسئولان باعث ناامنی در کشور شدند...
دعوا بوده چه ربطی به امر به معروف داره ؟؟ الکی جو ندید
تا کی مردم رو در مقابل هم قرار دادن
الان هم خانواده فرد کشته شده نابود شد و هم نفراتی که حمله کرده اند نابود شدن افتخار بزرگی برای درایت مسوولین
امر به معروف؟؟؟ طرف زورگیر بودن داشتن دخترا رو تلکه میکردن طرف اومد کمکشون که با چاقو زدنش!!
امر به معروفو از کجاتون دراوردین؟؟؟
2 جوان یک دختر را وسط خیابان به زور کشان کشان برای خود میبرند !!!!!! یعنی اینقدر .... ؟ چطور دو جوان می توانند و جرات می کنند یک دختر را به زور کشان کشان با خود ببرند؟
اون دختره هم باید ادب بشه ... دو تا جوون به خاطر تو کشته میشن اولی برای نجات توی نفهم دومی برای قصاص ... چی میشد خودتو میپوشوندی
وقتی قوانین بازدارنده نداریم ، مردم بایت قربانی بی کفایتی قوای مقننه و قضاییه بشوند
فقط باید اعدام کنید هردو رو اعدام کنید از مسئولین خواهش میکنم فقطجفتشون رو اعدام کنین
عجب؟؟؟؟
سلام با اين وضعيتي كه در اين چند ماه اخير يك عده مغرض نظام با برنامه ريزي غرب انجام دادند و از ناحيه حجاب شروع كردند، كار را به جايي بردند كه ديگر نيروي محترم انتظامي جرات نمي كنند در مسائل بي بندباري جنسي وارد شوند و دخالت كند و هر وقت كار اين دو جنس مخالف به درگيري برسد، پليس از ترس اينكه عكسي را در صفحات مجازي علم و او و كشور را به هرج و مرج بكشند، دخالتي نمي كنند و يا حساسيتي نشان نمي دهد.
خروجي اش با وجود بي حجابي دختران و خانم ها، امنيت آن ها به خطر مي افتد و بايد شاهد صحنه هاي دلخراش زيادي از امنيت جنسي باشيم.
بدبخت جوان الکی الکی خودش کشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی