بازدید 21453
سه هزار و سیصد و سی‌ و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعا‌هایی درباره توزیع ۷۰ خودروی شاسی بلند بین نمایندگان مجلس +وزارت صمت قویا تکذیب کرد / توریست‌های خارجی به سیم‌کارت بدون فیلتر ایرانی نزدیک‌تر شدند / فرزند مسعود درخشان، اقتصاددان نزدیک به سعید جلیلی کجاست؟ /گزارش‌هایی از فروش ملک در تهران به صورت دلاری

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای سکه ۲۵ تومانی به قیمت پنج میلیون تومان / تاکید رئیسی بر جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها / سالانه یک میلیارد دلار یارانه سوخت جت از جیب مردم به شرکت‌های هواپیمایی می‌دهیم /وزیر ارشاد: کسانی که کشف حجاب می‌کنند، اجازه حضور در برنامه‌های هنری را ندارند و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸ 27 April 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


گزارش‌هایی از فروش ملک در تهران به صورت دلاری
خبرگزاری مهر در گزارشی می‌نویسد: «مالکان واحدهای مسکونی در برخی از مناطق تهران فقط با دلار معامله می‌کنند». بر اساس این گزارش، مالکان پیش از اجاره واحدهای مسکونی یا فروش آن به خریداران شرط می‌کنند که واحد را فقط با دلار و یا یورو معامله می‌کنند.» سقوط ارزش ریال واحد پول ملی ایران باعث شده که ایرانیان در سال های اخیر برای حفظ ارزش دارایی‌های خود، تمایل به مبادله یا عرضه خدمات به ارزهای معتبر خارجی پیدا کنند. پیش از این، گزارش شده بود که برخی پزشکان در ایران، دستمزد خود را با ارزهایی همچون دلار و یورو مطالبه می‌کنند.

ادعاهایی درباره توزیع ۷۰ خودروی شاسی بلند بین نمایندگان مجلس +وزارت صمت قویا تکذیب کرد
اختلافات در مجلس بر سر وزیر صمت بالا گرفته و برخی به دنبال استیضاح او هستند؛ اما برخی دیگر در میانه راه به دلایل مختلف منصرف می‌شوند. درباره سابقه این استیضاح نیز یکی از نمایندگان گفته که در استیضاح قبلی ۷۰ تا ۷۵ خودرو شاسی بلند بین نمایندگان توزیع شده است تا از استیضاح خودداری کنند. در همین حال علیرضا بیگی، نماینده مجلس: احمدعلیرضا بیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و نماینده مردم تبریز اما درباره این که ادعای توزیع خودرو میان نمایندگان تا چه حد صحت دارد به «انتخاب» گفت: تکلیف این ادعا را باید هیات رئیسه مشخص کند که این هفتاد دستگاه چه ارتباطی با استیضاح وزیر صمت داشته و مبنا آن چه بوده است. خودرو‌هایی که در پارکنیگ مجلس پارک شده و درب خانه نمایندگان است، بر چه مبنایی به نمایندگان داده شده است؟ البته پیش از این سابقه نداشته و ممکن است وعده‌هایی داده باشند، اما من در جریان نبودم.

هادی بیگی نژاد، نماینده مجلس و عضو کمیسیون انرژی: احتمالا ماشین‌ها نامرئی بوده است. ما که ندیده ایم ماشینی توزیع شده باشد. اصلا به تیپ آقای فاطمی امین نمی‌خورد چنین کاری بکند. اگر می‌شد حداقل ما شنیده بودیم. من تعجب می‌کنم چرا این حرف را زده اند و اصلا چنین موردی را نشنیده ایم که وزرای دیگر هم این کار را بکنند. نماینده‌هایی که ما می‌شناسیم هم این کار را نمی‌کنند. خبر‌های مجلس خیلی زود پخش می‌شود، اما این خبر را نشنیده ام که خودرویی توزیع شده باشد.
وزارت صمت ادعای یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی «فاطمی امین» ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است را قویا تکذیب و تاکید کرد: این ادعا کاملا کذب است و این وزارتخانه پیگیری حقوقی این موضوع را در دستور کار قرار خواهد داد. گفتنی است، وزیر صمت در صحن علنی مجلس و در دیدارهای متعدد فردی و گروهی با نمایندگان ضمن تاکید بر رویکرد مبارزه با فساد دولت سیزدهم، رویکرد مدیران و برنامه‌های تحولی وزارت صمت را در مسیر مقابله عینی و عملی با هرگونه فساد و رانت عنوان کرده است.

توریست‌های خارجی به سیم‌کارت بدون فیلتر ایرانی نزدیک‌تر شدند
عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: ما کماکان معتقدیم که باید سیم‌کارت مناسب به گردشگران برای رفع نیازهایشان داده شود. این ظرفیت برای مجموعه‌های خدمت‌رسان به این گردشگران نیز باید فراهم شود. پیشنهاد ما در کمیته‌های مختلف بررسی شده و تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است. امیدواریم تا چند روز آینده این امکان فراهم شود تا ارتباط مناسب با مبدا داشته باشند.

فرزند مسعود درخشان، اقتصاددان نزدیک به سعید جلیلی کجاست؟
در روزهای اخیر ویدئوی مناظره تلویزیونی موسی غنی‌نژاد و مسعود درخشان از پربیننده‌ترین محتواهای شبکه‌های اجتماعی بوده. به بهانه حرف‌های جنجالی درخشان در این مناظره، روزنامه هم‌میهن گزارشی درباره او منتشر کرده و در بخشی از آن به ارتباط فرزند درخشان با اسرائیل اشاره می‌کند. در گزارش هم‌میهن آمده:حسین دهباشی ادعا کرده که فرزند مسعود درخشان‌ برای مدت‌ها پژوهشگر ارشد یکی از مهم‌ترین مراکز فوق‌پیشرفته‌ تحقیقات نظامی جهان در اسرائیل بوده و صرفا به‌خاطر «لطف بزرگان» تنبیه نشده است. اما مسعود درخشان مدت‌هاست تلاش می‌کند خود را نظریه‌پرداز اقتصاد اسلامی معرفی کند. تا چندی پیش به‌عنوان متخصص اقتصادسنجی و اقتصاد انرژی شناخته می‌شد و در دفتر مطالعات انرژی انگلستان مشغول به کار بود. مسعود درخشان درباره تحصیل فرزندش در دانشگاه‌های اسرائیل و اقامت طولانی او در آنجا (برخلاف قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران) سکوت مطلق برگزیده بود. دانشگاه عبری اورشلیم کمک‌هزینه تحصیلی فرزند نظریه‌پرداز اقتصادی تیم سعید جلیلی را پرداخت کرده است. براساس اطلاعات مندرج در تارنمای دانشگاه آکسفورد لندن، جمشید درخشان، ضمن دریافت کمک هزینه تحصیلی از این دانشگاه، جایزه‌ای نیز از دانشگاه بن‌گورین اسرائیل دریافت کرده است. گفتنی است، دانشگاه بن‌گورین به یادبود داوید بن‌گورین (نخستین نخست‌وزیر رژیم اسرائیل) تاسیس شده و کمک هزینه تحصیلی‌ که به درخشان پرداخت شده، به یادبود گلدا مایر، نخست‌وزیر جنگ‌طلب اسبق اسرائیل، بورسیه گلدا مایر نام دارد.

سپاه در مساله حجاب رویکرد ایجابی دارد نه سلبی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ورود سپاه در مساله حجاب و عفاف سلبی نیست بلکه ایجابی و صرفاً تذکر لسانی خواهد بود. حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ادامه داد: سپاه یک مجموعه انقلابی است و از جمله نهادهای است که برای ماندگاری انقلاب نقش به سزایی داشته و دارد. مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه آگاهی‌بخشی، دشمن‌شناسی، دوست‌شناسی و جریان‌شناسی از وظایف سپاه است، گفت: سپاه مجموعه صرفاً نظامی نیست، بلکه یک مجموعه انقلابی است و رهبری در راستای احکام ارائه شده به سپاه سه محور اساسی ارتقای بصیرت دینی، تقویت روحیه جهادی و انقلابی و بهره گیری از حوزه‌های علمیه را مطالبه کرده‌اند.

سردار سعید قاسمی به ۱۳ ماه حبس محکوم شده؟
وب‌سایت دیده‌بان ایران نوشت: در پی شکایت رضا گلپور، نویسنده کتاب شنود اشباح از سردار سعید قاسمی، دادگاه سعید قاسمی را به تحمل ۱۳ ماه حبس محکوم کرد. رضا گلپور با اعلام نتیجه دادگاه سردار قاسمی گفت: در سخنرانی روز دهم اردیبهشت ۱۴۰۱ در مراسم رسمی تشییع جنازه مرحوم "نادر طالب زاده اردوبادی که توسط رسانه های مختلف، به شکل زنده منتشر گردید، سردار سعید قاسمی خطاب به رضا گلپور نویسنده مقاله انتقادی در سایت دیده بان ایران گفته بود: ...آدم گیج و نامردی که براش [برای مرحوم طالب زاده!] خزعبلات نوشتی و اینها... حقّ استغفار طلبی و اینها هم نداری...اینها تو رو دو مرتبه باید بِچِپونَنِت توی [زندان ] اوین ترتیبت و همونجا باید بِدَن! و افشات می کنیم اونجا! لِهِت می کنیم! بخای فکر کنی تو جامعه بِچِرّی ارّه باد وِل بدی اینها...خاک تو سر جامعه ...به بی حجاب ظریف و اینها هم کاری نداشته باشیم ، دهن تو رو ...آسفالت می کنیم... که با پیگیری شکایت قانونی گلپور منجر به محکومیت حبس و جزای نقدی برای سعید قاسمی گردید. گلپور درباره جزییات حکم صادره به دیده بان ایران گفت: سعید محمدقاسمی لنگرودی به دلیل توهین و تهدید به قتل، به پرداخت جزای نقدی به میزان سیزده میلیون و یک ریال در حق صندوق دولت و به دلیل تهدید نیز به تحمل سیزده ماه و یک روز حبس محکوم شده است.

یک مشاور سابق میرحسین موسوی بازداشت شد و دو چهره نزدیک به او تحت پیگرد قرار دارند
جام جم آنلاین: پیرو بازداشت، «علیرضا بهشتی‌شیرازی»، مدیر انتشارات روزنه و فعال سیاسی، خبرنگار ما مطلع شده است که دو فرد دیگر - علیرضا بهشتی، مشاور میرحسین موسوی و قربان بهزادیان‌نژاد، رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در سال 88 که هر دو عضو هیات مدیره دانشگاه تربیت مدرس هستند – نیز تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند. آنها از سخنرانان همایش مجازی «گفت‌وگو برای نجات ایران» - در کلاب هاوس – با موضوع براندازی، مجلس موسسان و تدوین قانون اساسی جدید بوده‌اند. 

برکناری سخنگوی بیمه مرکزی به دلیل تقاضای استیضاح وزیر صمت
 رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ضمن تایید برکناری سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: هرگونه ناهماهنگی و مواضع غیرحرفه ای در درون دولت، در وهله اول با توبیخ و نهایتا به برکناری منجر خواهد شد. سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، با تایید برکناری مجید مشعلچی فیروزآبادی، سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در مطلبی نوشت: «سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مقام سخنگویی برکنار شد. پیشتر به مدیران وابسته به دولت هشدار داده شده بود، هرگونه ناهماهنگی و مواضع غیرحرفه ای در درون دولت، در وهله اول با توبیخ و نهایتا به برکناری منجر خواهد شد. مدیران دولتی توجه کنند.» مشعلچی دیروز گفته بود صنعت بیمه باید درخواست استیضاح وزیر صمت را به‌خاطر بدهی خودروسازان مطرح کند. همچنین گفته می‌شود قائم مقام بیمه مرکزی مورد توبیخ شدید وزیر اقتصاد هم قرار گرفته است. 

وزیر ارشاد: کسانی که کشف حجاب می‌کنند اجازه حضور در برنامه‌های هنری را ندارند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به لحاظ قانونی اجازه نداریم به کسانی که کشف حجاب می کنند اجازه حضور در برنامه‌های هنری بدهیم. محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت درباره برخورد با بازیگرانی که بدون حجاب در مراکز عمومی و هنری حاضر می‌شوند گفت: کسانی که خارج از قانون رفتار کنند، طبق قانون با آنها برخورد می شود. از این رو ما اجازه نداریم به کسانی که کشف حجاب می کنند اجازه حضور در برنامه های هنری بدهیم.

ورود هیات نظارت مجلس به ادعای اهدای ۷۵ خودرو به برخی نمایندگان
حجت‌الاسلام غضنفرآبادی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با تسنیم، با درباره ادعای اخیر نماینده تبریز مبنی بر اهدای 70 خودرو شاسی بلند به نمایندگان برای انصراف از استیضاح وزیر صمت گفت: ادعای اخیر آقای علیرضابیگی قطعا از سوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و چنانچه این اظهارات صحت نداشته باشد، هیات نظارت تحت عنوان نشر اکاذیب این موضوع را پیگیری خواهد کرد. وی افزود: با توجه به اینکه طرح چنین ادعاهایی، حیثیت مجلس را در افکار عمومی تحت شعاع قرار می‌دهد، وظیفه ذاتی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است که ابعاد مختلف آن را به دقت بررسی کند.

کنایه همتی به دولتی‌ها: بگویید مثل آمار تورم سالانه و مسکن، بقیه‌ی آمار‌ها را هم اعلام نکنند
عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در توییتی نوشت: دولتی‌ها و رسانه‌های وابسته مطالب اخیرم درخصوص تحقق ۲۶ درصد از وعده اشتغال سالانه و عدم رشد واقعی صادرات در۱۴۰۱را بی‌اساس خوانده‌اند! در ادامه نوشت: مطالب را به نقل از گزارش های گمرک و مرکز آمار آورده‌ام. اگر فکر می کنید بی اساس است، بگویید مثل آمار تورم سالانه و تورم مسکن، بقیه آمارها را هم اعلام نکنند!

سالانه یک میلیارد دلار یارانه سوخت جت از جیب مردم به شرکت‌های هواپیمایی می‌دهیم
مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به برنامه دولت برای واردات سوخت در قانون بودجه ۱۴۰۲ اظهار کرد: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در صحن علنی مجلس این موضوع را رسما بیان کرد که دولت در مفروضات تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲، واردات سوخت به میزان بیش از ۶۰۰ میلیون دلار بنزین و ۳۰۰ میلیون دلار گازوئیل را لحاظ کرده است. بدین ترتیب، پیش‌بینی دولت بر واردات حدود یک میلیارد دلار بنزین و گازوئیل در سال ۱۴۰۲ است. فروش داخلی گازوئیل حدود ۷.۵ هزار میلیارد تومان برای دولت در سال ۱۴۰۲ درآمدزایی دارد، ولی مجبور است بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان صرف واردات گازوئیل کند. وی اظهار داشت: یعنی دولت باید مبلغی بیش از ۴.۵ هزار میلیارد تومان بر درآمد حاصله بیفزاید و این مبلغ را صرف واردات برای تامین نیاز داخل کند. به نظرم این مدل سیاست‌ورزی کاملا نادرست است و نمی‌توان این ریل گذاری غلط در حوزه تراز انرژی را ادامه داد. این در حالی است که سالانه حدود یک میلیارد دلار یارانه سوخت جت از جیب مردم به شرکت‌های هواپیمایی می‌دهیم تا منافعش فقط به ۵ درصد مرفه جامعه که از هواپیما استفاده می‌کنند، برسد و ۹۵ درصد دیگر متضرر می‌شوند. /فارس

تاکید رئیسی بر جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت به موضوع اصلاحات نظام بانکی پرداخت و با تاکید بر لزوم اصلاح ناترازی بانک‌ها، گفت: اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها، تصمیم خوبی بوده و این رویه باید با جدیت دنبال شود. باید در وهله اول به بانک‌هایی که اضافه برداشت دارند، اخطار داده شده و در مرحله بعدی با قاطعیت با این موضوع برخورد شود.

ماجرای سکه ۲۵ تومانی به قیمت پنج میلیون تومان
به طور اعجاب‌آوری و بنا بر پست‌های اینستاگرامی، قیمت سکه‌های ۲۵ تومانی ضرب ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۲ در بازار به ۵ میلیون تومان رسیده‌است، گفتنی است که بسیاری از سایت‌ها این سکه‌ها را در بازه قیمتی ۸۰۰ هزار تومانی تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی خرید و فروش می‌کنند. همزمان با داغ شدن بحث خرید و فروش سکه‌های ۲۵ تومانی با نرخ‌های نجومی در بازار، بسیاری از سایت‌ها این کالا را ناموجود کردند؛ شایعه‌هایی در فضای مجازی مطرح شده‌است که قیمت سکه ۵۰ تومانی نیز در بازار سر به فلک کشیده‌ است. با وجود این، این قبیل شایعات، حاکی از آن نیست که این سکه‌های قدیمی به راستی با این قیمت‌های نجومی در بازار خرید و فروش می‌شوند؛ پیش از این نیز بحث جیوه قرمز در فضای مجازی داغ شده‌ بود که منجر شد، قیمت چرخ‌خیاطی‌های قدیمی در بازار و در بسیاری از سایت‌ها سر به فلک بکشد؛ اما در نهایت وجود جیوه قرمز در چرخ‌خیاطی‌های قدیمی تکذیب و آشکار شد این اتفاق یک شایعه قدیمی‌ است که عمر آن به اوایل دهه ۲۰۰۰ باز می‌گردد که دوباره داغ شده‌ است. حال در سکه‌های قدیمی گفته می‌شود که بحث فلزی گران‌قیمت در میان است؛ این سکه‌های قدیمی، ترکیبی از برنز و نیکل هستند و گویا نیکل از جمله فلزهای گران‌قیمتی است که نرخ آن لحظه‌ای اعلام می‌شود و در سال‌های اخیر در بازار تهران رشد چشمگیری داشته‌ است. /خبرآنلاین

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۹
مافیا با تمام قدرت میخاد وزیر صنعت عوض کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
دیگه بیشتر از این چیکار میخواست به نفع مافیا انجام بده که نکرده؟ یا واقعا نمیدونی و برعکس میگی یا خودت عضو همون مافیایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
دقیقا برعکس مافیای خودرو با تمام قدرت میخواد یک کاری کنه وزیر صنعت برکنار نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
مرد حسابی میدونی حباب خودرو چقدر زیاد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
داداش 70 تا شاسی بلند رو دادن که نماینده ها امضاشون رو واسه استیضاح پس بگیرن. اگه می خواست بره که این کارو نمی کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
بر عکس مافیا با تمام قدرت دنبال جلوگیری از استیضاح ایشان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
هه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
دقیقا درسته. فعلا مافیا در مورد وزیر صمت سرش به سنگ خورده ولی در مورد عبدالملکی وزیر کار موفق شد البته با پست خربزه زیر پایش انداختن با افزایش حداقل
دستمزد و نهایتا عزل به سفارش کارفرمایان ثروتمند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
کلیه اموال این وزیر + اموال و چیزهایی که به نام باجناق و
آشنایان اش هست را باید بررسی کنید تا ببینید چی از جدیدا به نامشون شده زمین باغ خودرو دلار سکه و ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
وزر سمت
از روزی که اومده قیمت خودرو 3 تا 5 برابر بشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
حراست مجلس مستندات خودروهای تحویل‌شده را دارد
احمد علیرضابیگی نماینده مجلس از صحت خبر اعطای ۷۰ خودروی صفر شاسی بلند به نمایندگان مجلس خارج از روال معمول و ارتباط آن با استیضاح وزیر صمت خبر داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
ایران خودرو و سایپا این دو مافیای کثیف را پلمب کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
۷۰ تا خودرو شاسی بلند خیار چمبل نیست که بشه خورد و غیبش کرد!!!!! این چیزا قابل پیگیریه !! با تکذیب و حاشا که نمیشه پنهانش کرد دستگاههای نظارتی براحتی میتونن ته و توشو دربیارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
این وزیر صنعت باید هر چه زودتر برکنار بشه و مورد پیگرد . قضایی قرار بگیرد. اون نمایندگانی هم که 70 تا خودرو رشوه گرفتند هم باید محاکمه بشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
خبرگزاری فارس کاملا سکوت کرده
A
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
دوستان یک موضوعی را دقت کنید پسری در اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
چه بخور بخوری توی این مملکت
مردم همین چیز ها رو میبنند که از دین زده میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
از خوندن کامنتا و تعداد مثبت و منفی ها فهمیدم که مافیای خودرو چقدر نفوذ داره. اینکه برای دریافت خودرو فقط باید ثبت نام کرد به مذاق آقایون خیلی سنگین اومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
مافیا اونقدر با وزیر رفیقه که برای ابقاش هفتادتا خودرو هدیه میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
اتفاقا مافیا با تمام قدرت میخواد وزیر رو نگه داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
اگه دادن ۷۰ خودرو شاسی بلند به نمایندگان صحت داشته باشه آنموقع در مجلسو باید گل گرفت. س
کیهان که روزی آتش به جان برجام انداخت
دیدی که چطور برجام آتش به جان کیهان انداخت
پاسخ ها
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
جمشید درخشان در اسراییل بورسیه تحصیلی شده و کار حکومتی واسه اسراییل کرده!؟

و رفیق گرمابه و گلستان سعید جلیلی دریافت کننده ۷ قطعنامه تحریمی و مخالف برجام میباشند !!!؟

آغازاده میرسلیم سالها جزو منافقین بوده و انشاالله که دیگر نباشند !!؟

و با نفوذ پدرش آزاد شده !!؟

نمایندگان مجلس ۷۵ شاسی بلند گرفتند تا از استیضاح وزیر ناکار آمد صمت بگذرند !؟

رئیس کمیسیون قضایی مجلس بدنبال نماینده افشا کننده و تهدید او میباشد !!؟

از طرفی می گویند تخلفات را افشا کنید تا حتما !!!؟

جایزه تان را در اقامت رایگان و پوشاک راه راه آبی و لاجوردی هتل اوین !!؟ به شما هدیه کنند !!؟

همتی از آمار رسمی گمرکات و سازمان آمار
خلاف واقع دولت را کشف کرده
و دولت تکذیب میکند !؟

گل و بلبل که میگن همینجاست!!!؟
کسی می دونه فاطمی امین با چه نوع چسبی به صندلی وزارت صنعت چسبیده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
روابط جناحی به جبهه پایداری

ها و دانشگاه امام صادق تهران

والبته نسبت فامیلی با بزرگان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
با چسب شاسی بلند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
با چسب پارتی
بله دیگه ، ما شهروند های ایران زمین باید تو محدودیت شدید باشیم و به اینترنت آزاد دسترسی نداشته باشیم
ولی خارجکیا چون همیشه در فساد بودن پس نباید فساد های اینترنتیشون در ایران مختل شه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
آپارتاید یعنی همین
شهروند خارجی از مزایای بیشتری نسبت به شهروند ایرانی برخوردار است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
ما باید به بهشت برویم ، فقط ما
جلیلی توی عمرش مگه کاری هم کرده که بخواد حقوق بده و مشاور اقتصادی داشته باشه... فقط حرف زده و حقوق گرفته ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
نمک جلیلی چشمتون را بگیرد !!!!!؟
جلیلی و باقری و مرندی رفقایشان ۷ تا قطعنامه تحریمی و بردن کشور ذیل بند ۷ منشور ملل را برای کشور و مردم گرفتند

و با توافق برجام و تصویب اف ای تی اف بشدت مخالفت کردند

و نگذاشتند تا توافق بشود !!؟

n
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
با این تهمتها جواب خدا را چه می خواهید بدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
جواب 11:۳۵تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
آیا آینده دلار در خطر است!؟
حجم بدهی های انبوه آمریکا و تصمیمات گروه بربکس که متشکل از نیمی از کشورهای جهان است
و تقابل چین و روسیه و کشورهای دیگری چون ایران با آمریکا و کاهش حکمرانی دلار از ۷۰درصد به ۵۰ درصد و گرایش اروپا به سمت یورو به جای دلار باعث شده است که دلار در وضعیت خطرناک قرار گیرد
اما ممکن است این خطر بین ۳ الی ۷ سال طول بکشد و شاید هم زودتر اتفاق بیفتد

تنها ایران نیست که می خواهد دلارزدایی کند بلکه بسیاری از کشورها دنبال این موضوع هستند و ظاهراً با تثبیت یک روش جدید و مطمئن ممکن است دلار به صورت دومینووار از گردونه جهان حذف و به یک ارز عادی تبدیل شود و آنوقت در اقتصاد آمریکا و کشورهایی که وابستگی شدید به دلار دارند اتفاقات جالبی رخ دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
کشوری که وقتی تو هنوز بدنیا نیومده بودی هواپیما ساخته ،اورانیوم غنی کرده، بمب اتم ساخته حالا ما بعد هفتاد سال هنوز دانشش نداریم یک هواپیما بسازیم.فکر میکنی آمریکا با این همه نخبه و المپیادی که رفتن اونجا تو این هفتاد سال درجا میزده؟فکر میکنی تصمیمات امریکا را سیاستمداراش میگیرن یا ابر کامپیوترها؟وقتی از الان داری تو سایتهای هواشناسی امریکایی میری ببینی چهارده پانزده خرداد فلان شهر کشورت هواش چجوریه بری یا نری. اعتماد بنفس خوبه اما باید آگاهی هم داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
یک قطره شبنم داخل لانه مورچه ای افتاد

و فریاد میزد : سیل آمده و دنیا را آب برد !!!!!!!!!؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
گلواژه نفرما برادر
رضا
| Turkey |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
بزرگان هم می گفتند نفت آمریکا تا ۲۰۲۱ تمام میشه .شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
فرض محال دلار کنار رود هر ارز دیگری جایگزین شود مثلا ارزهای دیجیتالی مطمئن باش مرکز اداره و کنترل ارزهای دیجیتالی آمریکا است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
فرض کن دلار کنار رود طلا جایگزین شود مرکز طلای جهان آمریکا است در ضمن امروزه ثروت و قدرت صاحب تکنولوژِی است
ادعاهایی درباره توزیع ۷۰ خودروی شاسی بلند بین نمایندگان مجلس +وزارت صمت قویا تکذیب کرد

این مورد را اطلاع ندارم ولی معمولا این تکذیب های قوی چند وقت دیگه تکذیب ضعیف و بعد تایید ،
مثل ارسال پهپاد به روسیه
اگر. این ۷۰ خودرو رشوه نیست پس چی هست؟ سازمان بازرسی باید ورود کند...تابناک منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
سازمان بازرسی به انتصاب غیرقانونی زاکانی جهت شهرداری تهران ورود نکرد به این موارد که بعید می دانم .
تابی منتشر کن
درباره سابقه این استیضاح نیز یکی از نمایندگان گفته است در استیضاح قبلی ۷۰ الی ۷۵ خودرو شاسی بلند بین نمایندگان توزیع شده است تا از استیضاح خودداری کنند.
اگر چنین چیزی صحت داشته باشه باید تمام دریافت کنندگان خودرو بعنوان دریافت رشوه محاکمه ودادگاهی شوند
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
حتما. در اولین فرصت ممکن!! اصلا همین الان!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
ای کاش میشد ولی " زهی خیال باطل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
فعلا دو خبرنگار رسمی روزنامه هم میهن خانم جوان

که اخبار واقعه حادثه دلخراش کشته شدن مهسا را

پوشش دادند پس از ۷ ماه زندانی بودن به دادگاه
میروند !!!؟
دادن بنزین ارزان به هواپیماها ایراد دارد ولی به ماشین های شخصی ایراد ندارد از آن حرفهای عجیب و غریب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
هواپیماها برای استفاده زیر ۵ درصد مردم میباشد

ولی خودرو را تقریبا تمام مردم استفاده میکنند
با سلام از دولت و مجلس محترم تقاضا دارم اجازه ساخت و ساز اپارتمان در منطقه یک و دو و سه تهران را ممنوع اعلام کنند
بازار سکه از هر رنگش، سکه است.... یک زمان نوشابه باهاش میدادن کوکاکولا
اون توریست باید خیلی احمق باشه که از اون سیمکارتها بگیره ، چون در در صد شنود و استراق سمع داره و هنگام خروج بدلیل واهی و فقط بخاطر یک پیامک یا یه جوک ، میشه جاسوس اسرائیل و باید بره زندان به عنوان یه گروگان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
فاتحه صنعت توریسم خارجی با اتفاقات اخیر فاتحه اش خوانده شده است .
مملکت نیست کهدادگاه انگیزاسیونه
اگر قرار بر انفصال خدمت به خاطر اظهار نظر غیر مرتبط با حوزه شغلی باشد ، باید تمامی وزرا و مقامات نظامی و قضایی و قانون گذاری و همه ائمه های جمعه و همه مقامات انتظامی هم از کار برکنار شوند . سخنگوی بیمه ظاهرا متوجه حامیان وزیر صمت نبوده و سوتی داده .
البته بماند که استیضاح تمامی اعضای دولت و تعویض آنها با افر ادی از جنس خودشان ، هیچ درصدی در بهبود اوضاع نخواهد داشت .معلوم شده است اینها فقط برای داشتن رزومه شغلی سر کارند .
دفعه اول نیس که خودرو سازهاماشینهای لوکس به بی بضاعتهای مجلس وسایر مدیران وروسای کَور اهدامیکنند وطبق معمول تکذیب واین حرفها مثل حقوقهای نجومی ایَشان که سمبل کردن وصداشوخوابوندن ولی مردم فراموش نمی کنن وتین کاملا طبیعی هست که همکاسه ها معمولا پشتیبان منافع هم باشند .خدابهتان رحم کنه!
ادعا‌هایی درباره توزیع ۷۰ خودروی شاسی بلند بین نمایندگان ...
اگر حقیقت داشته باشد و اگر مملکت صاحب داشته باشد باید تمام ۷۰ نماینده از پست های دولتی و نمایندگی تا آخر عمر محروم شوند
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
البته اگه بار اول باشه!
الان حاکمیت با درخشان و فرزند ش مشکلی نداره؟؟!!! الان دقیقا اين اسرائیل که یارو تو دانشگاه و مرکز تحقیقاتش کار کرده و شایدم ادامه داره کدوم نوع اسرائیل هست با اون که ما 40 ساله می‌شناسیم فرق داره یا انگلیسی که خود اقتصاد دان محترم براشون فعالیت فرموده چییییی!!! ؟؟؟؟
+حق ماشینه ما کو ؟؟!!
-وزیر رو استیضاح کنیم.
+قول دادن ماشینها فردا دم در خونه است.
-رای اعتماد به وزیر
قسم می خوریم سیم کارتهای بدون فیلتر به تمام نمایندگان و اعضای دولت و خانواده های انها هم داده شده است
بر ای همین صداشون در نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
همین الان کسانی را میشناسم که سیم کارتشان بدون فیلتر است آقایان نمایندگان که توئیت هم دارند
تابناک عزیز
یا نماینده مجلس ادعای دروغ کرده ( مبنی بر رشوه ۷۰ ماشین به نمایندگان)
یا وزیر صمت داده و الان داره دروغ می گه
شرافتا تا پایان ماجرا خبر رسانی بفرمایید .
ما می خواهیم نحوه پوشش خبری این مساله بسیار مهم از طریق شما پیگیری کنیم.
حضرت عباسی پیگری منصفانه انتظار داریم
من گفتم اینا دنا پلاس گرفتند هیشکی باور نمیکرد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
اون دنا پلاسها الان دیگه مدلشون خیلی قدیمی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
ایندفعه یک پله رفتن بالاتر از دفعه قبلی، بهشون شاسی بلند دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
دنا پلاس که شاسی بلند نیست اینا فقط با شاسی حال میکنن.
احتمالا تکذیبیه ها مربوط به عدد 70 است وگرنه در اصل موضوع فکر نکنم تردید باشد.
مثلا شاید 80 خودرو توزیع شده و این آقایان گفته ایند 70 و اعتراض مجلس به کم گفتن است و نه دروغ گفتن

وگرنه منبع خبر، نماینده انقلابیِ راستگوی همین مجلس است و نه فردی از خارج همین جمع ِ انقلابی راستگو
واقعیت اینه که اگر روی خانواده، دوستان و زندگی مسؤلان کشور تمرکز بشه خیلی مسائل پیدا خواهد شد
مگه میشه تکذیب نکنه؟
خارجی؟؟؟؟
منظورتون عراقی و سوری و لبنانی؟؟؟
چون هیچ خارجی دیگری ایران نمیاد
خداییش با این همه زحمات شبانه روزی نماینده های مجلس خودرو کمه یه خونه در الهیه و فرمانیه هم باید بگیرند
بنده فردی را میشناختم که برای اینکه بتواند نماینده بشود میرفت و در روستاها و شهرها روغن نباتی رایگان میداد......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
کسی را می شناسم که در مجالس عروسی و عزا و هیئت و صف مرغ حاضر می شد و می گفت من به عشق شما مردم اینجام وقتی نماینده شد3
ساله که دیگه کسی این شخص را ندیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
در شرق استان گیلان آقایان نمایندگان رای میخریدند اینهم حضور میلیونی در انتخابات
وقتی چیزی تکذیب میشود یعنی واقعیت داشته و ماشین شاسی بلند تحویل نمایندگان شده است.
نماینده هایی که این شاسی بلندهارو گرفتن باید اسمشون مشخص بشه و محاکمه بشن. اسم نمایندگانی که امضاشون رو پس گرفتن رو هم باید علنی کنید تا مردم اینارو بشناسن. خائنین به مردم باید مشخص بشن.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
دقت کن:
کدومهاشون؟!
دقت کردین که تمام خبرهای بسته فقط تشویش اذهان عمومیه؟
اگه بین این همه خبر فقط یه جمله امیدوارکننده و خوشحال کننده پیدا کردین ، بیاین منو دار بزنین . انگار تمامی مسئولین جمهوری اسلامی فقط برای سوهان کشیدن به روح و جسم مردم سر کارشون می رن .
متاسفانه در کشوری زندگی میکنیم که هر مسولی به قدرت میرسه مردم را از جنس درجه دوم میداند . چرا باید اینترنت برای مردم فیلتر باشد ولی برای دیگران نه
خدا را شکر جز تحریم و فقر و بدبختی برای مردم فیلتر اینترنت هم برای مردم ایران اضافه شد
70 دستگاه شاسی بلند گرفته اند عجب بخور بخوریه در مجلس آقای قالیباف 4 درصدی
سوخت هواپیما از جیب مردم میرود و به جیب مردم برمیگرده ولی اختلاس و چپاول بیت المال از جیب مردم میرود و سر از کانادا و امریکا در می اورد
خودرو سازی در ایران بزرگترین دزدی تاریخ است
مطمئن هستم آن شاسی بلند ها واقعیت دارد و بلکه گوشه ای از آنچه بوده است وگرنه گردنکشی و طغیان دو شرکت دولتی در بازار یک کشور و نبود هیچ نظارتی بدون نفوذ...چطور امکانپذیره؟
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
یعنی واقعا اقای حسین شما فکر م کنید که به کشف بزرگی نائل شده اید ما چهل سال است که این را می دانیم ! وقتی نبوی وزیر صمت بود می خواستند به خاطر خصوصی سازی استیضاحش کنند امد مجلس و گفت هر نماینده ای که یک پیکان از من نگرفته بلند شود بگو از دیوار این مجلس مفت خور صدا در امد از نماینده گان صدا در امد من گفتم الان یکی بلند می شود و اعتراض می کند ولی افسوس ! شما کجای کاری !!!! مافیای خودور مگر می گذارد مهم حتی این نیست این است که این مسائل را در این مملکت جا می اندازند و کسی هم جلوداشان نیست ت
غضنفر آبادی اول آقای بیگی را تهدید کرده
اصلا :
مگه وزیر ، دارای چنین اختیاراتی هست که بتونه ۷۰ تا اتومبیل شاسی بلند رو بدون مجوز ، حتی به خیریه رسمی هم بصورت هدیه ، اهدا بکنه !!؟؟
اگر چنین اختیاراتی و یا شبیه چنین اختیاراتی برای هر مسسئولی وجود داشته باشه!!
قطع به یقین ،مطمئن باشین که اونجا تبدیل میشه به بزرگترین جولانگاه وسوسه های شیطانی و نهایتا هم ،، ایجاد ،فساد ی با پشتوانه مقررات و یا قوانین غلط
شرکت ایرانخودرو. یک کارمند رسمی در ساختمان مجلس دارد که با مسول دفاتر نمایندگان ارتباط مستقیم دارد دوستان حراست با بررسی دفترایشان متوجه خیلی از مسایل خواهند شد
فاطمی امین وزیر خوب و سالمیه و متاسفانه باید بگویم که استیضاح کنندگان دلشان به حال مردم و کشور نسوخته بلکه به دنبال امتیاز گیری خود هستند
جمشید درخشان یکی از افتخارات جامعه ریاضی ایران بود. ایشان در سن پانزده سالگی در کنفرانس منطق مرکز تحقیقات ریاضی و فیزیک نظری بصورت مستمع آزاد شرکت کرد و سئوالاتی که از چند ریاضیدان مطرح پرسید باعث شد توجه ها بسوی او جلب شود. یادم هست که در آن ایام همه جا صحبت از این نابغه نوجوان بود. البته زود معلوم شد که پدر ایشان استاد اقتصاد در یکی از دانشگاههای انگلستان است و ایشان برای دیدار مادربزرگ خود به ایران آمده. جمشید در هفده سالگی به عنوان دانشجوی دکترای دانشگاه آکسفورد بدون گذراندن دوره لیسانس و فوق لیسانس پذیرفته شد و در بیست و یک سالگی از رساله خود که در زمینه نظریه گروه و منطق بود دفاع کرد. برای رساله ایشان جوایز معتبر متعددی اعطا شد و ایشان بخاطر دستاوردهای مهم علمی که داشتند در دانشگاه آکسفورد استخدام شدند. در همان سال ایشان یکی از نامزدهای جدی مدال فیلدز بودند. اشتباه بزرگ زندگی وی دربافت جایزه و اسکولارشیپ از دانشگاههای اسراییلی بود و مقصر اصلی این اشتباه بصورت صد در صد پدر ایشان بودند که با توجه به نزدیکی به نظام جمهوری اسلامی باید مانع میشدند وگرنه جمشید هفده ساله چیزی از سیاست سر در نمیاورد. الان هم جمشید درخشان در جامعه ریاضی فردی شناخته شده و افتخارآفرین هستند و متاسفانه ریاکاری پدر ایشان همیشه به ضرر این ریاضیدان با استعداد تمام میشود.
واقعا انتظار دارین موضوع شاسی بلند ها تایید بشه ؟
بهترین راه برای اینکه مسئله این خود روها مشخص شود این است که وزیر صمت در مجلس مطرح کند و ونمایند تبریز هم به این مضوع پاسخ دهند مشروط بر اینکه در این فاصله اگر قبلا خود روداده شده یکی دیگر اضافه نشود وبشو 71 تا 76 تا
رئیس کمیسیون قضایی مجلس نماینده افشا کننده را تهدید کرده
به نظر من از بین تمام نمایندگان فقط همین یک نفر نماینده اصلی مردم است
۵۰ با ر طرح جوانی ثبت نام کردیم ماشین در بیاد ! حالا معلوم هست کجا میره این ماشین ها .خدا رحم کنه به برکت زندگیتون آخرش چی میشه خدا داند !
جناب ضرغامی
درک این موضوع که بدنبال توسعه گردشگری هستید وجود دارد اما ...................معمولا اینطوریه که کشورها برای مردم خودشان بهترین ها را در نظر میگریند و برای اتباع بیگانه محدودیت قائل میشوند نمیدونم چرا در اینجا برعکس است.
بالاترین سطح فیلترینگ برای مردم خودمان - آزدای برای دیگران... عجب......
سردار سعید قاسمی به ۱۳ ماه حبس محکوم شده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا یکی بیاد بگه ببینیم و بفهمیم این آقا کجا سردار بوده ؟
چه چیزی را تکذیب میکنه ماشین ها داخل پارکینگ مجلس است و نماینده ها هم امضا ها را پس گرفتن و استیضاحی در کار نیست
صد رحمت به دولت روحانی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی