بازدید 3763

ساپینتو: با یک اشتباه باختیم، دربی یعنی همین

کد خبر: ۱۱۷۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ 23 April 2023

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال پس از شکست تیمش، در نشست خبری پس از این بازی گفت: در نیمه‌ اول، بازی متعادل دنبال شد. تیم حریف چند موقعیت خطرناک با ارسال‌ها داشت و تیم ما هم موقعیت‌هایی را ثبت کرد. فرصت‌های زیادی داشتیم و اگر پاس‌های آخر را بهتر می‌دادیم می‌توانستیم گل بزنیم. 

 

او ادامه داد: می‌توانیم تساوی را در نیمه اول بپذیریم. در نیمه دوم، یک گل زودهنگام خوردیم. این گل در لحظه‌ای اتفاق افتاد که ما زیاد خوش شانس نبودیم. توپ به پشت مدافع و بعد به تیر خورد. یک موقعیت و یک گل! این داربی است و داربی یعنی همین. 

 

سرمربی فوتبال استقلال در پایان گفت: سه امتیاز را می‌خواستیم و حتی مساوی هم برای ما خوب نبود. بعد از این گل پرسپولیس دفاع کرد و از هر راهی که می‌توانستند دفاع کردند. سعی کردیم موقعیت داشته باشیم و ریسک کردیم تا به گل برسیم اما در این بازی شانسی که همه تیم‌ها برای بازگشت به بازی نیاز دارند را نداشتیم.

 

وی درباره داوری داربی گفت: آقای حیدری داور خوبی است اما همه خطاها امروز علیه ما بود. یک خطا این‌جا، یک خطا آن‌جا و... و بازی و تحرک تیم ما را متوقف کرد. همه چیز در داربی متفاوت است و این همان داربی است. باید اگر شانس دارید از آن استفاده کنید. پرسپولیس یک شوت و یک گل به ثمر رساند. باختیم و این چیزی نبود که می‌خواستیم. شرایط قهرمانی برای ما سخت‌تر شد و زمانی که هنوز امتیاز است به ادامه لیگ باور داریم و تا پایان می جنگیم.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی