بازدید 4882
۹

واکنش سخنگو به شایعه دستگیری وزیر سابق کشاورزی

سخنگوی دولت در واکنش به شایعه دستگیری ساداتی‌نژاد وزیر سابق جهاد کشاورزی اظهار داشت: آقای ساداتی‌نژاد استعفا دادند و استعفای ایشان پذیرفته شد. اکنون نیز یکی از معاونان سابق ایشان، سرپرست وزارتخانه هستند.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 19 April 2023

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سخنگوی دولت در واکنش به شایعه دستگیری ساداتی‌نژاد وزیر سابق جهاد کشاورزی گفت: چنین چیزی صحت ندارد و ما اکنون از کمک‌های ایشان استفاده می‌کنیم.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در واکنش به شایعه دستگیری ساداتی‌نژاد وزیر سابق جهاد کشاورزی اظهار داشت: آقای ساداتی‌نژاد استعفا دادند و استعفای ایشان پذیرفته شد. اکنون نیز یکی از معاونان سابق ایشان، سرپرست وزارتخانه هستند.

وی تاکید کرد: آن چیز‌هایی که گفته می‌شود شایعه است، صحت ندارد و نباید بدان توجه کرد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: دولت اکنون از کمک‌های ایشان استفاده می‌کند و در آینده نیز همکاری‌هایی خواهیم داشت.

گفتنی است؛ ساداتی‌نژاد هفته گذشته از وزارت جهاد کشاورزی کنار رفت و سیدمحمد آقامیری رئیس سابق سازمان دامپزشکی سرپرست این وزارتخانه شد.

بهادری جهرمی درباره این تصمیم دولت گفت: مدیریت ساداتی‌نژاد در حوزه مدیریت غذایی موجب شد که کشور دچار مشکلی در این حوزه نشود. اما بنابر ارزیابی‌هایی که صورت گرفت رئیس‌جمهور تصمیم به تغییر مدیریتی در این حوزه گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
اصلا از ابتدا معرفی ایشان به عنوان وزیر کار درستی نبود. کاملا مشخص بود که ایشان در اندازه وزیر نیستند. همچنین نماینده مجلس هم بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
حاجی خبر در مورد وزیر قبلی کشاورزی بودا
ماله کشی تاکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ توحرفاش میگه "بهادری جهرمی درباره این تصمیم دولت گفت: مدیریت ساداتی‌نژاد در حوزه مدیریت غذایی موجب شد که کشور دچار مشکلی در این حوزه نشود" اونوقت یک شبه طرف رو عزلش میکنند
دستش درد نکنه. در دوره ایشون فقط مرغ و گوشت و میوه و تخم مرغ و چند تا چیز دیگه بحدی گرون شد که دیگه نمیتونیم بخریم و بخوریم و به کالاهای تزئینی پیوستند. خدا اگه همراهی کنه نفر بعدی نون و شکرو چایی و پنیر رو هم به همین سرنوشت دچار میکنه. بعدش ما از گرسنگی میمیریم و کلاً مشکلات برای مسئولین دولت مردمی حل میشه
بالاخره استعفا داد یا رییس‌جمهور تصمیم به تغییر مدیریتی گرفت یعنی عزلش کرد ؟
مدیریت ساداتی‌نژاد در حوزه مدیریت غذایی موجب شد که کشور دچار مشکلی در این حوزه نشود. اما بنابر ارزیابی‌هایی که صورت گرفت رئیس‌جمهور تصمیم به تغییر مدیریتی در این حوزه گرفتند..... کدام ارزیابی!!!؟؟؟..... یعنی چون خوب بوده از کار برکنار شده!!!؟؟؟؟
خب بالاخره خودش استعفاء داد يا رئيس جمهور اونو بركنارى كرد؟ !
انشالله خدا کمک کنه میری خان هم یه عده ای رو دور خودش جمع می کنه واز اونا دستور می گیره به یاری خدا مرغ هفته آینده کیلویی ۳۰۰ هزار وگوشت قرمز یک ملیون خدا این خادمین یه عده خاص از مردم نگیره
دقت کرده اید که یکی از سخت ترین کار ها در دولت های ایران شغل سخنگویی دولت است؟؟ بیچاره هامجبورند برای توجیه کارهای بی برنامه وخلق الساعه دولت ووزرا هزار آسمان وریسمان را به هم ببافن ود وبگسلند تازه هیچ کس هم قبول نمیکند:):):).در دولت آقای رئیسی این شغل را باید در ردیف مشاغل سخت به حساب آورد:):)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست