بازدید 3204

ارائه شاخص‌های حجاب به ریاست جمهوری و قوه قضائیه

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از ارائه شاخص‌های حجاب به ریاست جمهوری و قوه قضائیه خبر داد و گفت: مجموعه عفت‌ها در آن گنجانده شده است، قابلیت اجرایی دارد و هیچ مشکلی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳ 08 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآن، آیت الله کاظم صدیقی در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در خصوص وظایف سازمان و نهاد‌های دینی و فرهنگی در قبال مطالبه و دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه حجاب افزود: «حجاب» مطالبه همه مردم ایران است و در همه مجالس و مجامع این مطالبه از سوی اقشار مختلف مردم به ما و سایر مسئولان اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم کشف حجاب را یک ویروس بیگانه و تعرض به هویت ملی و مذهبی خود می‌دانند و از این مسأله ناراحت هستند، ادامه داد: مقام معظم رهبری برای چندمین بار به وضوح اعلام کردند که رعایت حجاب الزامی است و هم الزام شرعی و هم الزام سیاسی دارد، چون قانون کشور محسوب می‌شود بنابراین مسئولان جلسات مختلفی تشکیل دادند و خود حضرت آقا هم فرمودند همین افرادی که در خیابان‌ها کشف حجاب می‌کنند، اگر بدانند که پشت این مساله دشمنانشان قرار دارد این کار را نمی‌کنند.

خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاخص‌های حجاب را مدون کرده است و این شاخص‌ها به ریاست جمهوری و قوه قضائیه ارائه شده است که پس از بررسی‌های نهایی به ادارات ابلاغ می‌شود. در مراحل اجرا هم مجموعه عفت‌ها یعنی عفت لباس، چشم و برخورد در آن گنجانده شده است.

سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا ٢۶ فروردین با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
شاخص حجااااااااااب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایااااااااااااااااااااا به چه گناهی
مبارزه با بدحجابی را باید از ادارات دولتی شروع کرد. یک سر به ادارات دولتی تبریز بزنید. ادارات شده نمایشگاه ناخن های عجیب و غریب و موهای مش بیرون ریخته از مقنعه و ابروهای نقاشی شده و لب های شتری و رژ و سایه و گونه. باید به جای این خانم های کلکسیون خودنمائی(که تعدادشون نسبت به خانم های عفیف و سنگین کمه) آقایان استخدام میشدند. آقایان با حفقوقشون خانواده میچرخونن، ولی این مدل خانم ها با حقوقشون اقتصاد آرایشگاه ها رو می چرخونن و سر این که کدومشون آرایشگاه گرونتر و عمل زیبائی گرونتری میره با هم رقابت دارند. تازه همین خانم های کارمند صد قلم آرایشی، در دوران اغتشاشات همش میگفتند به به از این به بعد بی حجاب اداره خواهیم اومد.
پاسخ ها
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
خوب هرچی هست و نیست دید میزنی هااا باید فکر حجاب چشمهات باشی نه پوشاندن بقیه.. اونها بپوشونن هم مشکل حل نمیشه و تو قوس ها را در زیر چادر دید میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
آقای محمددد شما خودت برای همه پست میفرستی که دیگران را قضاوت نکنید ولی خودتون که خیلی بد قضاوت کردین. از کجا فهمیدین که من خانم هستم یا آقا؟؟؟؟؟ مردم عجب ندانسته مرتکب خطاهای بزرگ میشن
مگر کشور قوه مقننه ندارد که قانون وضع کند ؟
موضوع حجاب یک قانون است وبی حجاب ازنظرقانون جرم محسوب میشودوبانوان سرزمین سرافرازمان دارای جایگاه بالایی هستندوقابل پذیرش نیست عده ای قانون حجاب رارعایت نکنندوبه عنوان جنس ماده درجامعه ظاهرشوندکه موردنگاههای لذت جویی قراربگیرندوموجب فسادشونداین فرهنگ فاسدغرب وحشی است که همکنون زنان درجامعه غرب آسیبهای فراوانی رامتحمل شده اند.
حجاب مطالبه همه مردم نیست ای شیخ . مطالبه مردم رفع فقر ، ایجاداشتغال ، کاهش تورم ، مبارزه بافساد و دستگیری دزدان بیت المال و............ میباشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
اگر حجاب مطالبه همه مردم است که دیگر بی حجابی اصلا موضوعیت ندارد! اینگونه نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
یکجای دیگر هم احتملا اشتباها بجای "ما" فرموده اند مردم"
ایکاش ی کم بفکر معیشت و ارزونی بودین تو این مملکت
حاج آقا لطفا در خفا دعا و گربه کنید تا تار موی خانمها ناپدید شوند
مردمومن مشکل مردم حجاب نیست مشکل مردم زندگی فلاکت بار و تودم افسار گسیخته است ایا می دانید در یک سال گذشته ارزش پول ایران پنجاه و پنج درصد پایین آمده مردم در فلاکت زندگی می کنند از خواب بیدار شوید
در جواب اون شخصی که گفته حجاب قانون است
باید بگم ، قانون موقعی محترم است که خودش قانونی باشد. مجلسی میتونه قانون تصویب کنه که خودش قانونی باشد و بر آمده از اراده ملت باشد. مجلس منتصب شورای نگهبان که مجلس ملت نیست.
اقایی که زن رو مایع لدت میدانی د به اون جنس ماده میگی مشخص است از لحاط ارزشی نه برای خودت ارزش قائلی و خودت رو حتما جنس نر میدونی و نه برای خانمهای
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی