بازدید 10007
۴

زمین خواری میلیاردی در ارومیه کشف شد

- رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی آذربایجان غربی از کشف زمین خواری به ارزش ۳۸ میلیارد ریال در ارومیه با عملیات ویژه ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ 28 February 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ بابک فرشباف در این زمینه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان در راستای مقابله جدی و بی امان با جرائم اقتصادی و جلو گیری از هدر رفت سرمایه های ملی با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند یک مورد زمین خواری را در ارومیه شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های میدانی به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد که فردی با اقدامات غیر قانونی و بدون مجوز ۱۴۸ متر از اراضی دولتی را با دیوار کشی و حصار کشی به تصرف خود در آورده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ادامه داد: ماموران پس از بررسی های فنی به عمل آمده و اطمینان از صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی پس از تشکیل پرونده و انعکاس به مراجع ذیربط، نسبت به دستگیری۱ متهم اقدام کردند.

وی ارزش تقریبی این اراضی ملی کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۳۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پس از اقدام سریع و قاطعانه پلیس، نسبت به تخریب و خلع ید زمین مذکور اقدام شده است.

سرهنگ فرشباف گفت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفین اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
خسته نباشین
خجالت بکشید .... ۱۰۰ متر زمین شد زمین خواری ؟!
عجب زمین خوار گردن کلفتی . . . سه میلیارد؟ دست مریزاد بابا
جوری تیتر می زنید ادم فکر می کنه نصف استان را صاحب شده بود
فقط 148 متر دیوار کشی کرده بود خب حتما بی خانمان بوده کجا بوده زمین خالی 4 میلیارد تومان پولش بوده اونم 150 مترش؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار