بازدید 10381
۳

حمید رسایی «شکایت» کرد، مهدی نصیری «احضار» شد

«بامداد نو» نوشت: مهدی نصیری نویسنده منتقد و پژوهشگر دینی به دنبال شکایت حمید رسایی، برای حضور در دادگاه ویژه روحانیت قم، فراخوانده شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 27 February 2023

به گزارش تابناک به نقل از بامداد نو، شکایت حمید رسایی مربوط به بازنشر ویدئوی زینب موسوی در کانال نصیری است که به انتقاد از اظهارات رسایی در مورد زنان معترض در جنبش مهسا پرداخته بود.
به نوشته برخی سایتها، حمید رسایی، نماینده سابق مجلس نوشته بود:“فکر می کنید جماعت اقلیتی که در برخی خیابان‌ها روسری را روی دست می چرخانند دنبال چه هستند؟ خیلی از آنها خودشان هم نمی‌دانند اما آن طرف آب در یکی از تجمعات، واقعیت این جریان خودش را نشان داده. یکی لخت شده رفته روی بلندی و سخنرانی می‌کند. تمام حرفش این است که چرا در ایران نمی‌گذارند ما لخت بگردیم. تمام خواسته اینها از آزادی همین است، هر شب با یکی بخوابند و مثل حیوان بچَرند…بیچاره‌تر از این جماعت، کسانی هستند که مثل سربازان بی جیره و مواجب، در فضای مجازی با استوری گذاشتن و لایک کردن و … به این آینده سیاه ضریب می‌دهند، در حالی که شاید اعتقادی به این آینده نداشته باشند.”
به دنبال انتشار این مطلب طنز پرداز مشهور قمی، زینب موسوی در ویدئویی به نقد اظهارات منتسب به رسایی پرداخت و در صدها پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی از جمله کانال مهدی نصیری بازنشر شد. رسایی مدعی است در این ویدئو به او اهانت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۳
یعنی حرفهای آقای رسایی اهانت به کسی نبود!!! یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم
رسایی از اینکه کسی اور به حساب نمی آورد در رنج است .
آقای رسایی این شمائید که این مسائل به را حجاب تنزل دادید تا بزنید توی سر مردم. درد مردم حجاب نیست چشمانتان را باز کنید اگر سویی داشته باشد و خوب ببیند حتما مشکلات عدیده ای دیگری را هم خواهددید که کمر دماوند را می شکند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست