بازدید 11947
۳

نکونام: دیگر روی نیمکت فولاد نمی‌نشینم

کد خبر: ۱۱۶۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ 20 February 2023

سرمربی فولاد ایران در پی برتری مقابل الفیصلی عربستان گفت، با شرایط سختی که در یک ماه گذشته داشته تصمیم گرفته است دیگر در فولاد مربیگری نکند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار الفیصلی عربستان - فولاد ایران که با پیروزی یک بر صفر فولاد همراه بود، اظهار داشت: بابت پیروزی تیمم در این مسابقه خیلی خوشحال هستم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها سنگ تمام گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. این برد حداقل حق آنها بود و فولاد بسیار خوب و بابرنامه بازی کرد. بازی تحت کنترل ما بود و موقعیتی به حریف ندادیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان فولاد توانستند کاری را انجام بدهند که می‌خواستند و به آن باور داشتند، تصریح کرد: باور داشتیم یکی از تیم‌های خوب آسیا هستیم و خواستن، جسارت و بزرگی ما، این مسئله را در زمین نشان داد. البته در خیلی از شرایط شاید قابل مقایسه با سایر تیم‌ها نباشیم. این برد را به هواداران، بازیکنان و مخصوصاً مهندس ابراهیمی (مدیرعامل شرکت فولاد) تقدیم می‌کنم که برای فولاد خوزستان واقعاً زحمت کشیده و خیلی چیزها به ما یاد داده است.

سرمربی فولاد با بیان اینکه یک انسان حرفه‌ای است، گفت: من زندگی خودم را می‌گذارم؛ چون به فوتبال و فولاد علاقه دارم. شاید درست نباشد الان چنین چیزی را بگویم، اما این آخرین بازی من برای فولاد بود و دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم بود. دلیل این تصمیم، شرایط سختی بود که در یک ماه گذشته برای من فراهم شد و تصمیم گرفتم دیگر مربیگری نکنم. چون خودم، خانواده‌ام، شخصیتم و احترام برای تیم و بازیکنانم را بیشتر از هر چیزی دوست دارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اینم یادگرفته کلاس بذاره
گویا پیشنهاد دلاری از تیم خوبی گرفت و می‌رود .
بهتر است تا هفته دیگر میماند تا رفتارش حرفه ای باشد و فولاد فرصت جایگزینی او را داشته باشد.
نخیر فیلت هوای تیم ملی کرده ؟
خودتی نکو ؟.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی