بازدید 3677

اعلام نافرمانی مدنی فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین بامداد امروز یکشنبه در بیانیه‌ای در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام نافرمانی مدنی کردند.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 19 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، گروه‌های ملی و اسلامی و جنبش جوانان در اردوگاه شعفاط واقع در شمال شرق قدس اشغالی از بامداد امروز (یکشنبه) نافرمانی مدنی علیه رژیم اشغالگر و نهادهای آن اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: این نافرمانی مدنی در واکنش به جنایت‌های کابینه افراطی و نژادپرستانه رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین در قدس و همه مناطق فلسطینی به ویژه اقدامات انتقامجویانه، سرکوبگرانه، شکنجه، ظلم و تحقیر روزانه فلسطینیان در ورودی اردوگاه شعفاط است.

گروه‌های فلسطینی از کارگران خواستند تا از حضور در محل کار خود در اراضی اشغالی خودداری کرده و هرگونه تعامل با رژیم اشغالگر اعم از اجرای معاملات رسمی، پرداخت قبوض، عوارض و مالیات شهرداری این رژیم را تحریم کنند.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین همچنین خواستار بسته شدن جاده منتهی به ورودی اردوگاه شعفاط و ممانعت از عبور و مرور افراد از این ورودی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی