بازدید 7020
۵

واکنش خانه سینما به اظهارات عجیب در هفت

در زمانی که بحران سینمای ایران هر روز ابعاد گسترده تری بخود می‌گیرد، این اظهارنظرهای بی‌منطق، هیچ راه حلی برای عبور از بحران‌ها پیشنهاد نمی‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 07 February 2023

هیات مدیره خانه سینما در حمایت از خانواده سینمای ایران از صدا و سیما خواست تا عذرخواهی کند.

به گزارش تابناک، پس از اظهارنظر عجیب ابوالقاسم طالبی درباره بازیگران زن سینمای ایران در برنامه هفت که با لبخند و همراهی بهروز افخمی مجری این برنامه انجام شد، ابتدا کانون کارگردانان و اکنون هیات مدیره خانه سینما واکنش نشان دادند.

در بیانیه هیات مدیره خانه سینما آمده است: «اظهارنظر بی شرمانه و خارج از عرف و اخلاق عمومی در یک برنامه تلویزیونی نسبت به زنان فرهیخته سینمای ایران، در کنار تهدید یکی از مدیران سازمان سینمایی به محرومیت از فعالیت سینماگرانی که در جشنواره فیلم فجر شرکت نکرده‌اند، رویه‌ای ست که پاسخ انتقاد را در توهین و تهدید جستجو می‌کند.

در زمانی که بحران سینمای ایران هر روز ابعاد گسترده تری بخود می‌گیرد، این اظهارنظرهای بی‌منطق، هیچ راه حلی برای عبور از بحران‌ها پیشنهاد نمی‌کند.

خانه سینما (جامعه ی اصناف سینمای ایران) در حمایت از تمامی اعضا خود، می‌خواهد تا صدا و سیما نسبت به انتشار این برنامه از زنان سینماگر عذرخواهی کرده و سازمان سینمایی نیز به جای تهدید سینماگران به راه حل های واقعی برای عبور از رکود سینمای ایران بیاندیشد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۵
گفتن واقعیت همیشه تلخ است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
حداقل از اسمت خجالت بکش. توهین و بی احترامی و بی ادبی در تلوزیون از نظر تو حقیقت هستش؟ قطعا پس تفاوت حقیقت و دروغ تهین رو نمیدونی. بیشتر مطالعه کن
بیانش خوب نبود میتونست مثال بهتری بزنه
غرب پس از شکست پروژه های براندازی اش علیه جمهوری اسلامی ایران همیشه بدنبال بهانه ای در داخل کشور برای اغتشاش و براندازی بوده است. چند سالی هم با پروژه مسی علی نژاد برای راه اندازی بی حجابی، آزادی، حقوق زنان و ... پس از فوت مهسا امینی شعارشان مرگ مهسا بهانه اس، اصل نظام نشانه اس بود. غرب به کتاب خدا و پیامبرش توهین کرد ککتان هم نگزید حال چرا یک اظهار نظر ساده و واقعی برآشفته شده اند؟ دروغگویانی که مرگ مهسا امینی را قتل جلوه دادند. افرادی که دیدن صدا و سیمای ملی را تحریم کرده بودند حال علم حقوق زن، بشر و ... بدست گرفته و پروژه ای دیگر آغاز کرده اند. وقاحت از این بالاتر!
ابوالقاسم طالبی هنرمند فرهیخته ای است که صاحبنظر در نقد سینمانیز هست. چرا برخی از سینما گران حسود و کم کار خانه سینما، نقد را بر نمی تابند و خودشان فحش میدهند و توهین میکنند؟؟؟ برای برای اینگونه سینماگران متاسفم که هیچ کار فاخری برای ارایه ندارند و فقط حرف می زنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم