بازدید 7433
سوژه

بمب چاق و تنبل نقل‌وانتقالات زمستانی در استقلال!

بمبی که برخی رسانه‌ها از آن دم می‌زنند بازیکن مازاد ، تنبل ، بی انضباط و چاق فولاد خوزستان است که در نیم فصل اول با غیبت های عجیب و طولانی حوصله نکونام را سر برده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ 14 January 2023

بدهی های سنگین استقلال اجازه بمب ترکاندن به علی فتح‌الله‌زاده نداده است اما حالا برخی رسانه‌ها از بمب زمستانی استقلال می گویند که قرار است از جنوب بیاید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بمبی که برخی رسانه‌ها از آن دم می‌زنند بازیکن مازاد ، تنبل ، بی انضباط و چاق فولاد خوزستان است که در نیم فصل اول با غیبت های عجیب و طولانی حوصله نکونام را سر برده است.

بمب چاق و تنبل نقل‌وانتقالات زمستانی در استقلال!

فولاد خوزستان در نقل و انتقالات نیم فصل قصد خانه‌تکانی دارد و احتمالا مقصد یکی از بازیکنانش استقلال تهران خواهد بود البته اگر ساپینتو این بازیکن را بپذیرد. استقلال در پست هافبک بازیساز بشدت نیاز به جذب بازیکن دارد ولی آیا پاتوسی همان گمشده استقلال است؟

«آیاندا پاتوسی» که در هفته‌های گذشته نتوانست حضور پررنگی در ترکیب فولاد داشته باشد، در مسیر جدایی از این باشگاه قرار دارد. او در استقلال درخشید و توانست خود را در فوتبال ایران جا بیاندازد. حالا خبر رسیده مقصد احتمالی این بازیکن باشگاه سابقش خواهد بود و قرار است با یکی از بازیکنان استقلال معاوضه شود.

هواداران آبی هم علاقه زیادی به پاتوسی دارند و بارها از بازگشت دوباره او به این باشگاه استقبال کرده‌‌اند اما این پاتوسی با بازیکنی که در دوره وینفری شفر درخشید، فاصله دارد، مگر اینکه مرد پرتغالی فرصت آماده کردن مجدد پاتوسی را داشته باشد.

در ضمن نیک نفس، آرش رضاوند و حردانی خریدهای قبلی استقلال از فولاد هیچکدام نتوانستند رضایت هواداران را در نیم فصل اول جلب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی